Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Stakkars lille prinsen. Skjønner godt at han helst vil holde alle på avstand fra fingeren.

Håper han snart blir bra igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et himla styr hver gang vi skal rense såret eller gi antibiotika. Han er livredd for at jeg skal gjøre vondt på ham, og miksturen smaker ikke akkurat godt..

Dakarn... Har vært igjennom det samme, så jeg vet hvordan det er. Uten at det er noen trøst, for hverken deg eller han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Han ble etterhvert mye flinkere til å ta medisinen sin, heldigvis. Tror han skjønte at det var viktig.

I dag er han hos farmoren sin, og jeg og Tigermannen slapper helt av, han snakket om å dra på kino, men jeg orker ikke å være med. Ligger bare på sofaen og leser bok og ser på tv.

Har jo måttet følge med på OL i dag (og de neste dagene) siden Alexander skulle svømme, og for en prestasjon på den gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Storebror (guri så rart det er å kalle ham for det) her i huset skjønte ikke hvordan alexander kunne være på tv`n nå når han var ute i garasjen her sist helg. Og det er litt gøy å "kjenne" ham nå når han gjør det så godt. Det er nok min gode aura som gjør at han gjør det godt :fnise:

Nei, nå må jeg ha sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Oh store kynnere, kan du ikke bare ta deg litt mer opp?

Nå har jeg nesten hver kveld i en uke hatt kynnere som blir vondere utover kvelden, men så gir seg igjen når jeg legger meg. Ser det i forbindelse med at jeg spiser bringebærbladkapsler og drikker te. Håper det hjelper på modning...

Men, nå kom de altså igjen, og jeg skal lete etter oppskrift på fødepizza for å se om jeg har alle ingrediensene i hus. Vaske husset har jeg også gjort i dag. Noen som har flere kjærringråd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente

Joda, det er alt for tidlig. Men jeg er sååååå lei! Man kan jo aldri vite om kroppen er moden såpass tidlig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Finner du ikke fødepizza, er komler god fødemat. ;)

Komler ja, det liker mannen! Kanskje vi skal ta en ordentlig komledag til helgen.

Kjøre på humpete vei, :humpe:, vaske vinduer...

Vi har en bro her ute som er veldig humpete!! kanskje jeg skal få gubben til å kjøre fram og tilbake, fram og tilbake.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...