loffen Skrevet 9. oktober 2008 #3021 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. oktober 2008 #3022 Del Skrevet 11. oktober 2008 God helg til alle i Tigerfamilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2008 #3023 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. oktober 2008 #3024 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det virker som om lillebror reagerer like mye på det jeg spiser som storebror. Natt til søndag gikk jeg å bar på han hele natten. Mannen kom hjem fra byn kl 5 og da sto jeg å bretta klær med lillebror i sjal. Vi skulle liksom ha besøk søndag, men det orket vi ikke. Natt til i dag tok mannen han, og jeg fikk sove litt, men det hjalp så lite, 3-4 timer er ikke nok søvn for meg når jeg atpåtil ikke har sovet natten før. I dag har jeg ikke spist noe av det jeg misstenker at han reagerer på, men jeg har spist sjokoladekake, og det kan være en allergen, så vi får se senere. Og om han reagerer i natt er det rett på apoteket etter minifom i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. oktober 2008 #3025 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så slitsomt da.. Håper dere finner ut hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. oktober 2008 #3026 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper dere får sove snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 14. oktober 2008 #3027 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har enda ikke sovet i natt. Holder på å lage meg noe mat også tenkte jeg prøve å sove litt, mannen er hjermme. Jeg begynner å tro at han mister vakumet inni munnen når han suger, og dermed svelger luft. I dag skal han bare få flaske med morsmelkerstatning, så får vi se om neste natt blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2008 #3028 Del Skrevet 14. oktober 2008 Uff så slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. oktober 2008 #3029 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 14. oktober 2008 #3030 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har googlet meg gal etter informasjon om dette, og etterhvert kom det snikende fram et mulig svar! Jeg misstenker at gutten har stramt tungebånd. Han har alle symptomene på det. Så vi skal på helsestasjonen på fredag, og da kommer jeg til å be helsesøster se på det, og om hun også mener det er det kommer jeg til å be om at noen kutter det litt. Det sies at det kan hjelpe, og jeg trenger virkelig hjelp. Jeg vagler sånn fram og tilbake om hva jeg skal gjøre, om jeg skal slutte å amme, eller om det kanskje er en mulighet til å ordne dette om jeg fortsetter å pumpe. I dag er han rolig og sover masse, han er nok like utslitt som oss. Så får vi se hvordan kvelden utarter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. oktober 2008 #3031 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper dere finner en løsning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. oktober 2008 #3032 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. oktober 2008 #3033 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har googlet meg gal etter informasjon om dette, og etterhvert kom det snikende fram et mulig svar! Jeg misstenker at gutten har stramt tungebånd. Han har alle symptomene på det. Så vi skal på helsestasjonen på fredag, og da kommer jeg til å be helsesøster se på det, og om hun også mener det er det kommer jeg til å be om at noen kutter det litt. Det sies at det kan hjelpe, og jeg trenger virkelig hjelp. Jeg vagler sånn fram og tilbake om hva jeg skal gjøre, om jeg skal slutte å amme, eller om det kanskje er en mulighet til å ordne dette om jeg fortsetter å pumpe. I dag er han rolig og sover masse, han er nok like utslitt som oss. Så får vi se hvordan kvelden utarter seg. Håper du har fått hjelp hos helsesøster og at ammingen går bedre uten at dere sliter dere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. oktober 2008 #3034 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan går det med lillegutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. oktober 2008 #3035 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. oktober 2008 #3036 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fått noen fornuftige råd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. november 2008 #3037 Del Skrevet 5. november 2008 Vi sliter enda med ammingen, men det går på et vis. Var hos legen og fikk henvisning til øre-nese-hals slik at legene der kunne se hva de skulle gjøre. Helsesøsteren sa at hvis de nektet å gjøre noe der skulle jeg ta kontakt med henne, for dette skulle vi få gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2008 #3038 Del Skrevet 5. november 2008 Håper det blir gjort noe for å bedre situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2008 #3039 Del Skrevet 5. november 2008 Uff, håper det ordner seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. november 2008 #3040 Del Skrevet 14. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå