Annie Skrevet 17. juni 2007 #121 Del Skrevet 17. juni 2007 FÅ DEN I ORDEN! Du kan jo ikke ha det sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. juni 2007 #122 Del Skrevet 21. juni 2007 Innom og sier hei, selv om jeg skjønner at du ikek er på nett om dagen. Er vel effektiv og gjør andre nyttige ting du da, noen må jo gjøre det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. juni 2007 #123 Del Skrevet 22. juni 2007 I dag skal jeg ut å se etter bærbar pc, rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #124 Del Skrevet 22. juni 2007 Det syns jeg høres veldig bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. juni 2007 #125 Del Skrevet 22. juni 2007 Det gjør jeg også. Men det er jaggu ikke lett med inkompetente selgere.... Nå må jeg søke litt mer på nettet selv før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. juni 2007 #126 Del Skrevet 23. juni 2007 Joda, vi reiste ut til bærbarmannen, med unge og bestyr. Lille prinsen var trøtt og lei og alt var bare gale. Bærbarmannen fant en fin pc til meg, fant fram alt jeg skulle ha, og søkte om jeg kunne få den på avbetaling. Jeg var i skyene.. "Jeg skal få bærbar, jeg skal få bærbar!!" Så.... Så snur han seg mot meg, og sier; du har vel ikkje lønns-slipper med deg? Joh, det går jeg alltid rundt med i vesken liksom.. hehe.. Så det ble ikke bærbar på meg i går. Måtte legge av den jeg ville ha, for de hadde bare en av den, og en på vei av en anna versjon. Arg!! Jeg ville jo ha pc!! Nå er det helt stille i huset. Alle sover bortsett fra meg. Jeg skal nemlig ha min siste dag på jobb i dag (hvertfall der jeg er nå).. Gruer meg litt til den følelsen jeg får når det bare er noen timer igjen, eller når jeg går ut døren - ferdig. Men, men... Da er det faktisk FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juni 2007 #127 Del Skrevet 23. juni 2007 Lønnsslipp??? Hvorfor trengte de dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. juni 2007 #128 Del Skrevet 24. juni 2007 Lønnsslipp??? Hvorfor trengte de dem? De måtte se at jeg faktisk kunne betale for meg. Måtte oppgi at jeg var trygdet når jeg søkte etter avbetaling, så da er det mulig at jeg ikke tjener nok til å få det på avbetaling. Nå er jeg ferdig. Og ferien har begynt!! Nå venter jeg på I går når jeg kom hjem fra jobb hadde kjæresten kjøpt 20 krabber til meg!!! Så nå spiser vi krabber til det tyter ut ørene våre. Etter at prinsen hadde nekta å sove i noen timer, fylte jeg i badekaret med hakket for varmt vann, og bade-salt fra jobben som jeg fikk prøve. De pakket på meg ca 20 prøver på alt mulig jeg måtte prøve. Og SPA serien elsker jeg, og den står på listen over ting jeg skal kjøpe når jeg har spart litt penger. Det var så utrolig deilig å dulle med seg selv, smøre seg inn i kremmer og såper.. Nå blir det også etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juni 2007 #129 Del Skrevet 24. juni 2007 20 krabber?? Håper du fryser dem, ingen klarer vel å spise så mye? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. juni 2007 #130 Del Skrevet 24. juni 2007 Frysen min er ødelagt så vi spiser og spiser. Vi er glad i krabber, men vi kommer til å være lei når vi er ferdig. Sender nok endel ut i frysen til gubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juni 2007 #131 Del Skrevet 24. juni 2007 Liker bare klørna på krabbene jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. juni 2007 #132 Del Skrevet 25. juni 2007 Liker bare klørna på krabbene jeg.. Ferdig rensede og lagt pent tilbake i skallet synes jeg de er gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. juni 2007 #133 Del Skrevet 25. juni 2007 Blir det en bærbar på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. juni 2007 #134 Del Skrevet 26. juni 2007 Noe nytt på pc-fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juni 2007 #135 Del Skrevet 26. juni 2007 Tydeligvis ikke, siden det ikke er nye innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 #136 Del Skrevet 29. juni 2007 Stakkars Tigerjente som er uten pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 #137 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Ønsker deg en god helg, pc eller ikke Trøsten er at du sikkert får utrettet en hel masse når du ikke er på KG! Endret 29. juni 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. juli 2007 #138 Del Skrevet 2. juli 2007 "Venter på at Tigerjente" skal dukke opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juli 2007 #139 Del Skrevet 3. juli 2007 Har hun gått i hi? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. juli 2007 #140 Del Skrevet 5. juli 2007 Neida, ting ordner seg ikke. HVertfall ikke på pcfronten. Når jeg får en pc i hus virker ikke tastatur og mus på den. Og når det endelig funker så reiser jeg på ferie. Skal på jobb om litt, også reiser jeg i morgen tidlig.. Men når jeg kommer hjem.. DAA! da har jeg forhåpentligvis en pc som funker. Men selv om ikke pcen min funker så bra for tiden er det andre ting som funker bedre... Meg og kjæresten min funker kjempebra ilag for tiden. Han har også blitt forfremmet til avdelingsleder. Vi får svar i slutten av denne uken om vi får huset, og jeg skal på intervju (på den jobben jeg skal i dag faktisk) etter ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå