Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Har du ikkje sett di?

Dei som kommer opp når du trykker tilbake tasten. Da kommer de i noen sekunder, også forsvinner de. Nesten som de hemmelige reklamene som de putta inn i barnefilmer før (bla. annet cola gjorde det) de funker vist bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Åh, i går ble det en litt hektisk dag.

Barnehagen ringte, prinsen hadde tråkka over. Og han nekta å gå på foten. Jeg måtte reise inn å hente han, og ta han med meg til legen. Men legen hadde ikke tid til han, og innen legevakten åpna var jeg lei av å vente, og det virka som om han ikke var så skadet som jeg i første omgang hadde trodd. Så vi reiste hjem for å få i oss noe mat, også kunne jeg se det ann utover kvelden.

Kjæresten min kom i halv 7 tiden. Han hadde med seg broren som han hadde avtalt at skulle passe prinsen, og vi skulle på kino og kinaresturang. :hjerte:

I dag har jeg fri, tid til å pleie prinsen..

Og jeg skal rydde huset, vaske klær, og se om jeg klarer å formulere meg riktig sånn at jeg kan søke på en jobb eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, jeg tror vi alle vet at det ikke er noe godt å tråkke over.

Overtråkk "ligger" til familien, og min far tråkka engang så mye over at han har vært hoven siden, og det er godt over 10 år siden.

Men, prinsen ja. Han tar det med mot. Han går framdeles å halter, og blir raskt sliten i foten. Men han går, og det virker ikke som om han har noen hemmninger i det hele tatt.

I dag har jeg fått gjort endel her hjemme, og kvelden er enda ung.

har søkt to jobber, og tenkte omformulere meg litt i søknad/cv og sende inn litt flere. Ikke utsette det til siste frist.

Håper igrunn jeg får den butikkmedarbeiderstillingen jeg søkte på. Den er på samme senter som jeg jobber på nå, bare i kles-bransjen og ikke i kosmetikk bransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Takk!

Tok litt av i søknads-iveret, og har nå sendt inn 6 søknader. Håper på klaff på noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

For bare noen timer siden var jeg kjempeklar for å rydde og vaske med en gang prinsen hadde lagt seg.

La han klokken 8, og satt meg ned på pcen litt for å oppdatere meg. Gikk innom facebook og fikk nedtur. Ene kompisen min døde i går. Jeg viste om det, men det gikk ikke opp for meg helt. Men når jeg gikk inn på bestekompisen hans sin side ble jeg så utrolig lei meg, og har ikke lyst til noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nei, huff det var ikke det.

Det går bedre nå, men jeg har tenkt masse på det i dag og i går.

Det er en stund siden jeg var med han, fordi jeg brøt med det miljøet når jeg ble gravid. Men om jeg traff han snakka vi alltid ilag. Vi har jo opplevd mye sammen.

At verden kan være så gruful!

Hver eneste gang jeg opplever dette (mistet min morfar i september) blir jeg helt stille, og vil bare passe på prinsen min. Er redd for å miste han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nå vil jeg bort fra alt. Så nå skal jeg og prinsen gå på tur. Vi skal til småbåthavnen og museet her. Det er såå idyllisk og flott der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

DET har vi gjort!!

Prinsen ville ikke hjem, og jeg er solbrent for første gang i år.

Nå holder grillen på å varme seg, og jeg trengte litt pause fra solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid trist når sånt skjer :klem::klem:

Du er ikke alene om å ha blitt solbrent i dag - kjenner at det klør oppover armene!

Så flink du er til å søke jobber, imponert over pågangsmotet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Takk Kamela.

Jeg har funnet ut at skal jeg komme meg noen steder i livet mitt må jeg få meg en jobb, og begynne å tjene litt penger. For jeg har en drøm om eget hus, med litt tomt til der vi kan oppdra noen unger.

NÅ ringte nettopp "arbeidsgiveren" min. Hun fortalte at de hadde fått inn en som var sykemeldt men som trengte litt mer jobb. Da kunne jeg få fri tirsdag og onsdag. Herlighet så deilig det hørtes ut. Da kan jeg bruke litt tid med prinsen, få ryddet litt mer her, se på jobber, sole meg masse, ha masse kjøretimer, oppdatere websia mer, og stille opp om noen ringer til intervju..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Betyr det at du har fått jobb nå? :)

I tilfelle, GRATULERER!!! :juhu:

Neida Annie :sjenert:

Men jeg har en jobb, som varer i to uker til. Praksisjobb for å få litt mer på CVen. Og for å få prøve ut noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...