Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Jolene skrev:

Hvor er studiene som viser dette, slik du sier her?

Jeg viste det allerede til deg. Lenger ned I artikkelen, under overskriften: Faerre har kontakt med innvandrere 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Mari Y skrev:

Jeg viste det allerede til deg. Lenger ned I artikkelen, under overskriften: Faerre har kontakt med innvandrere 

Dette er ikke studier som i flertall. Nettopp fordi statistikken ikke sier noe om hvorfor folk ikke har det. Kan du ikke gi eksempler på studier?

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Elaine Marley, mod.

Skrevet
På 1.8.2018 den 9.23, Jolene skrev:

Dette er ikke studier som i flertall. Nettopp fordi statistikken ikke sier noe om hvorfor folk ikke har det. Kan du ikke gi eksempler på studier?

Det er en studie. Jeg vet ikke hvorfor de oppgir at faerre nordmenn har kontakt med innvandrere, men jeg regner med at det kan vaere mange grunner, som at man bor i et omraade der det er få innvandrere, f eks, eller fraflytting. 

Skrevet
7 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er en studie. Jeg vet ikke hvorfor de oppgir at faerre nordmenn har kontakt med innvandrere, men jeg regner med at det kan vaere mange grunner, som at man bor i et omraade der det er få innvandrere, f eks, eller fraflytting. 

Da bør du ikke skrive studier i flertall. Kan du lenke til studien?

Skrevet
8 minutter siden, Jolene skrev:

Da bør du ikke skrive studier i flertall. Kan du lenke til studien?

Det var den eneste jeg fant i farten

Skrevet
2 timer siden, Mari Y skrev:

Det var den eneste jeg fant i farten

Ok. Da bør man ikke henvise til noe man ikke har kilder til.

Skrevet
4 timer siden, Jolene skrev:

Ok. Da bør man ikke henvise til noe man ikke har kilder til.

Jeg fant i alle fall en. Proevde å finne de andre jeg har lest, men fant dem ikke. De kan ha blitt tatt ned eller de er bare vanskelig å finne

Skrevet
På 31.7.2018 den 22.33, PeeWee skrev:

Fordi de aller fleste utenom libertarianske Youtube kanaler mener det er tilfelle. Det har jo vært mange tråder om dette på forumet her, og dere trekker dere hver eneste gang....

Det er godt dokumentert at sosialdemokratene var tett knyttet opp til nasjonalsosialistene, spesielt i det landet vi nå diskuterer. 

Skrevet
20 minutter siden, RoH skrev:

Det er godt dokumentert at sosialdemokratene var tett knyttet opp til nasjonalsosialistene, spesielt i det landet vi nå diskuterer. 

Nei, det er ikke det. Saken var jo at det var de borgerlige som stemte på dem og endog samarbeidet for å få dem i regjering/makt. Dette i enda større grad i Italia og Spania enn Tyskland. 

Skrevet
On 7/31/2018 at 1:31 AM, Mari Y said:

Det staar lenger ned der. Du må bare lete litt :)

Dette var syltynt å ta til inntekt for din påstand. Du bør gå litt mer detaljert til verks. I VG artikkelen var det ingenting til inntekt for den.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Madame Butterfly skrev:

Dette var syltynt å ta til inntekt for din påstand. Du bør gå litt mer detaljert til verks. I VG artikkelen var det ingenting til inntekt for den.

Fordi det er ikke en nyhetsartikkel, men en forskningsartikkel og jeg forklarte allerede hvor den ligger. 

Skrevet
19 timer siden, PeeWee skrev:

Nei, det er ikke det. Saken var jo at det var de borgerlige som stemte på dem og endog samarbeidet for å få dem i regjering/makt. Dette i enda større grad i Italia og Spania enn Tyskland. 

Så sosialdemokratene i Sverige var nazivennlige pga. det borgelige vippepartiet?       

Skrevet
3 timer siden, RoH skrev:

Så sosialdemokratene i Sverige var nazivennlige pga. det borgelige vippepartiet?       

Nå trekker du den ganske langt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...