Mari Y Skrevet 1. august 2018 #101 Skrevet 1. august 2018 6 timer siden, Jolene skrev: Hvor er studiene som viser dette, slik du sier her? Jeg viste det allerede til deg. Lenger ned I artikkelen, under overskriften: Faerre har kontakt med innvandrere
Jolene Skrevet 1. august 2018 #102 Skrevet 1. august 2018 5 timer siden, Mari Y skrev: Jeg viste det allerede til deg. Lenger ned I artikkelen, under overskriften: Faerre har kontakt med innvandrere Dette er ikke studier som i flertall. Nettopp fordi statistikken ikke sier noe om hvorfor folk ikke har det. Kan du ikke gi eksempler på studier?
Elaine Marley Skrevet 1. august 2018 #103 Skrevet 1. august 2018 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Elaine Marley, mod.
Mari Y Skrevet 3. august 2018 #104 Skrevet 3. august 2018 På 1.8.2018 den 9.23, Jolene skrev: Dette er ikke studier som i flertall. Nettopp fordi statistikken ikke sier noe om hvorfor folk ikke har det. Kan du ikke gi eksempler på studier? Det er en studie. Jeg vet ikke hvorfor de oppgir at faerre nordmenn har kontakt med innvandrere, men jeg regner med at det kan vaere mange grunner, som at man bor i et omraade der det er få innvandrere, f eks, eller fraflytting.
Jolene Skrevet 3. august 2018 #105 Skrevet 3. august 2018 7 minutter siden, Mari Y skrev: Det er en studie. Jeg vet ikke hvorfor de oppgir at faerre nordmenn har kontakt med innvandrere, men jeg regner med at det kan vaere mange grunner, som at man bor i et omraade der det er få innvandrere, f eks, eller fraflytting. Da bør du ikke skrive studier i flertall. Kan du lenke til studien?
Mari Y Skrevet 3. august 2018 #106 Skrevet 3. august 2018 8 minutter siden, Jolene skrev: Da bør du ikke skrive studier i flertall. Kan du lenke til studien? Det var den eneste jeg fant i farten
Jolene Skrevet 3. august 2018 #107 Skrevet 3. august 2018 2 timer siden, Mari Y skrev: Det var den eneste jeg fant i farten Ok. Da bør man ikke henvise til noe man ikke har kilder til.
Mari Y Skrevet 3. august 2018 #108 Skrevet 3. august 2018 4 timer siden, Jolene skrev: Ok. Da bør man ikke henvise til noe man ikke har kilder til. Jeg fant i alle fall en. Proevde å finne de andre jeg har lest, men fant dem ikke. De kan ha blitt tatt ned eller de er bare vanskelig å finne
RoH Skrevet 7. august 2018 #109 Skrevet 7. august 2018 På 31.7.2018 den 22.33, PeeWee skrev: Fordi de aller fleste utenom libertarianske Youtube kanaler mener det er tilfelle. Det har jo vært mange tråder om dette på forumet her, og dere trekker dere hver eneste gang.... Det er godt dokumentert at sosialdemokratene var tett knyttet opp til nasjonalsosialistene, spesielt i det landet vi nå diskuterer.
PeeWee Skrevet 7. august 2018 #110 Skrevet 7. august 2018 20 minutter siden, RoH skrev: Det er godt dokumentert at sosialdemokratene var tett knyttet opp til nasjonalsosialistene, spesielt i det landet vi nå diskuterer. Nei, det er ikke det. Saken var jo at det var de borgerlige som stemte på dem og endog samarbeidet for å få dem i regjering/makt. Dette i enda større grad i Italia og Spania enn Tyskland.
Madame Butterfly Skrevet 7. august 2018 #111 Skrevet 7. august 2018 On 7/31/2018 at 1:31 AM, Mari Y said: Det staar lenger ned der. Du må bare lete litt Dette var syltynt å ta til inntekt for din påstand. Du bør gå litt mer detaljert til verks. I VG artikkelen var det ingenting til inntekt for den. 1
Mari Y Skrevet 8. august 2018 #112 Skrevet 8. august 2018 12 timer siden, Madame Butterfly skrev: Dette var syltynt å ta til inntekt for din påstand. Du bør gå litt mer detaljert til verks. I VG artikkelen var det ingenting til inntekt for den. Fordi det er ikke en nyhetsartikkel, men en forskningsartikkel og jeg forklarte allerede hvor den ligger.
RoH Skrevet 8. august 2018 #113 Skrevet 8. august 2018 19 timer siden, PeeWee skrev: Nei, det er ikke det. Saken var jo at det var de borgerlige som stemte på dem og endog samarbeidet for å få dem i regjering/makt. Dette i enda større grad i Italia og Spania enn Tyskland. Så sosialdemokratene i Sverige var nazivennlige pga. det borgelige vippepartiet?
PeeWee Skrevet 8. august 2018 #114 Skrevet 8. august 2018 3 timer siden, RoH skrev: Så sosialdemokratene i Sverige var nazivennlige pga. det borgelige vippepartiet? Nå trekker du den ganske langt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå