Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?

Wonders

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 20.48):

Hva slags typer kjoler passer ei på 172 cm, og har normale ben og armer, passe rumpe men stor mage? Str xxl

Anonymkode: cd9b2...f6d

Høres ut som min kropp, og jeg kler best kjoler med lett innsving i livet og som stopper ved/over kneet. Mye vidde i skjørtet fremhever ofte magen og kroppen noe enomt også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 20.48):

Hva slags typer kjoler passer ei på 172 cm, og har normale ben og armer, passe rumpe men stor mage? Str xxl

Anonymkode: cd9b2...f6d

Gå for A-form! Det er et veldig pent snitt som fremhever figuren samtidig som den kamuflerer mage og rumpe litt. Min definitive favorittfasong når jeg handler kjoler.

Et eksempel på en A-formet kjole:

47191_ko_ko_norway_Elli_kjole_babycord_s

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt siste kjøp som jeg er fornøyd med. Jeg har savnet en litt varm jakke/kåpe til når jeg har pyntet meg i kjole på vinterstid, så jeg slipper å ta på den hverdagslige og fornuftige parkasen utenpå finklærne. Jeg var usikker på størrelsene og kjørte på med 3XL, men det ble alt for stort så jeg måtte returnere og bestille ny. Tok sjansen og gikk ned to størrelser til str XL (min vanlige størrelse i de fleste merker). Da passet den perfekt. Ekstra gøy at ermene er dritlange! :) Jeg tror de er ca 10-15 cm lengre enn armene mine, og jeg er laaaang i armene. 

475443a.jpg?sfrm=png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (2 minutter siden):

Dette er mitt siste kjøp som jeg er fornøyd med. Jeg har savnet en litt varm jakke/kåpe til når jeg har pyntet meg i kjole på vinterstid, så jeg slipper å ta på den hverdagslige og fornuftige parkasen utenpå finklærne. Jeg var usikker på størrelsene og kjørte på med 3XL, men det ble alt for stort så jeg måtte returnere og bestille ny. Tok sjansen og gikk ned to størrelser til str XL (min vanlige størrelse i de fleste merker). Da passet den perfekt. Ekstra gøy at ermene er dritlange! :) Jeg tror de er ca 10-15 cm lengre enn armene mine, og jeg er laaaang i armene. 

475443a.jpg?sfrm=png

Hvor har du kjøpt den? 

Anonymkode: 1fcbb...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor har du kjøpt den? 

Anonymkode: 1fcbb...133

Oi, glemte jo å skrive det... Den er bestilt fra emp.no :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Topp fra Bonprix

20051389-YffhZDN5.thumb.jpg.c3b7884c49a04e0eca08b84810724e5e.jpg

Omslagskjole fra Gudrun Sjöden

20210520_175025.thumb.jpg.8cf08eacc96c2e484f8306651c64f3e4.jpg

Hold-inn truse fra Zizzi

637540743877583186%20-%202020-11-02_shap

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luka_S skrev (7 minutter siden):

Er det godt hold i hold-inn fra Zizzi?

Ja, jeg er godt fornøyd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Perelandra skrev (På 26.5.2021 den 14.20):

Topp fra Bonprix

20051389-YffhZDN5.thumb.jpg.c3b7884c49a04e0eca08b84810724e5e.jpg

Åå, den likte jeg! Har du link? 😊

Anonymkode: 30877...7cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nettopp oppdaget Zizzi. Må innrømme at jeg har holdt meg lenge unna fordi jeg har slitt med å akseptere egen vekt og ville ikke assosiere meg med butikken. Etter litt jobbing med eget selvbilde innser jeg hvor tåpelig det er å ha frykt mot en butikk som ikke gjør noe galt i å selge klær som passer til meg. Så, jeg har nettopp hatt en handlerunde, og herregud de har mye nydelig. Jeg har presset meg inn i altfor små klær med dårlig snitt altfor lenge, og bare det å endelig få seg en ordentlig bukse som sitter fint gjorde en enorm forskjell. Jeg ser slankere ut med klær som passer meg bedre i størrelsen, og det trodde jeg faktisk ikke var mulig. 

Anonymkode: e640c...088

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har nettopp oppdaget Zizzi. Må innrømme at jeg har holdt meg lenge unna fordi jeg har slitt med å akseptere egen vekt og ville ikke assosiere meg med butikken. Etter litt jobbing med eget selvbilde innser jeg hvor tåpelig det er å ha frykt mot en butikk som ikke gjør noe galt i å selge klær som passer til meg. Så, jeg har nettopp hatt en handlerunde, og herregud de har mye nydelig. Jeg har presset meg inn i altfor små klær med dårlig snitt altfor lenge, og bare det å endelig få seg en ordentlig bukse som sitter fint gjorde en enorm forskjell. Jeg ser slankere ut med klær som passer meg bedre i størrelsen, og det trodde jeg faktisk ikke var mulig. 

Bra jobbet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så bra 👍 riktig størrelse og snitt kan gjøre mye 🙂slitt med det samme selv men har innsett at det er bedre å kjøpe noe større som en ser bedre ut i, enn å tviholde på gammel str. 

Anonymkode: 182d3...aa4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så flott!! Zizzi har mye fint (syns de har mye «kjerring»-klær også, men de kan man bare se bort fra)

Og det gjør underverker for selvtilliten og selvbildet av å ha på seg klær som sitter godt, man føler seg bekvem i og som ser bra ut, som igjen fører til en bedre holdning, bedre utstråling og bedre hverdag 

Og følger man nøye med i salgsperioder (romjul, januar, sesongbytte osv) så får man bra klær til nesten ingenting. Har kjøpt olaskjørt til 50-lappen, singleter, kjoler osv til hundrelappen

Anonymkode: 66638...951

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig størrelse er viktig. Hverken stramme pølseskinn eller alt for store telt er fint. Har man noen kilo ekstra, er det lett å havne i en av grøftene. 

Zizzi har greie basisplagg, men en del kjoler og bluser har etter min mening merkelig passform. Har yttertøy fra Zizzi som jeg er godt fornøyd med. 

Som brukeren over meg skriver, kan du gjøre gode kupp på til lav pris hvis du følger med på salget. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raptuza skrev (På 2.4.2020 den 23.50):

Har lest på Trustpilot at svært mange kunder som har prøvd BonPrix er veldig misfornøgde med kundeservicen der. Mange har ikkje fått pengane sine att når dei returnerer varer og kundeservice svarar ikkje på mail...!

vel jeg sitter med helt motsatt erfaring. Har returnert ting flere ganger, og det har gått helt smertefritt og greit å få pengene tilbake. Også fått veldig raskt svar på mail. 

Generelt veldig fornøyd med Bonprix jeg :)  bestiller masse derfra og det aller meste er like fint som jeg ser det på nett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raptuza
Måneskinn skrev (5 timer siden):

vel jeg sitter med helt motsatt erfaring. Har returnert ting flere ganger, og det har gått helt smertefritt og greit å få pengene tilbake. Også fått veldig raskt svar på mail. 

Generelt veldig fornøyd med Bonprix jeg :)  bestiller masse derfra og det aller meste er like fint som jeg ser det på nett. 

Er kvaliteten på kleda god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Raptuza skrev (4 minutter siden):

Ikke plus size her men har handlet en del på bonprix. Opplever kvaliteten som H&m etc. Helt grei med andre ord. Et lite obs er forøvrig at jeg som bruker 40 må kjøpe 36/38 der. De er veldig store i størrelsen

Anonymkode: ea83f...3cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raptuza skrev (På 28.5.2021 den 17.44):

ja det syns jeg. Bare en gang har jeg fått en genser med hull i, og sendte rett tilbake. Enste kan være at noen av str. oppfattes litt forskjellig, ettersom de har flere merkevarer internt hos seg. Men jeg bruker som regel 48/50 eller 50/52 litt ettersom hva det er, og det jeg har kjøpt i de str har passet veldig fint på meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 9.57):

Velkommen 😉

Om du ønsker kan du ta kontakt med butikken og si at du ønsker en time med personal styling. Da får du en time-halvannen med en ansatt som på forhånd har funnet klær etter ditt ønske i din størrelse men og finner noe for å utfordre deg litt i klesveien. Det er gratis, veldig hyggelig og lærerikt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...