Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

Hei Veslo!

Det gikk kjempebra. Fikk prøvd endel kjoler. Noen som var flotte på, og noen ikke fullt så flotte. Fant en som var veldig pen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Hei Veslo!

Det gikk kjempebra. Fikk prøvd endel kjoler. Noen som var flotte på, og noen ikke fullt så flotte. Fant en som var veldig pen da :)

Spennande... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt kjole :danse:  :Hehe:  :hjerter:  :bryllup:

:hoppe:

Gratulerer!!!

Hva slags kjole/modell er det!

Den ser ut som den sitter som et skudd! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cons, Brud2005 og Toria :klem:

Jeg har ikke kjøpt den kjolen som er på bildet, men en som ligner. Dere skjønner, jeg hadde funnet en kjole på nettet jeg falt pladask for, men det er litt sånn skummelt å kjøpe noe uprøvd. Så i går da jeg var og prøvde kjoler var det også for å finne ut om den kjolemodellen passet meg. Og det gjorde den jo :)

DENNE KJOLEN har jeg kjøpt (scroll ned for større bilder). Jeg skal ha den i Ivory :)

I'm soooooo happyyyyyyyy :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oj oj oj!!!!! Har du kjøpt kjole allereie?!? Så gøy då!!!!?! Droppa du planane om å få sydd deg kjole? Kor mykje måtte du betale for kjolen din då? Den var utruuuleg stilig altså!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Veslo!

Planen var jo å sy, men da jeg fant den kjolen på nettet ble jeg helt frelst. Den var bare helt perfekt. Så da har jeg gått å lurt på en stund, om jeg skulle tørre å kjøpe den, og i går, etter kjoleprøving, var jeg sikker på at det var min kjole :)

Selv om du dskkert ikke ser det så godt på det bildet jeg har lagt ut av den jeg prøvde i går er de veldig like i både form og detaljer :) Så jeg fikk en god pekepinn på hvordan den jeg har kjøpt kom til å se ut på meg.

Prisen for kjolen var ca litt over 1700 (inkl. frakt) I tillegg kommer moms og tollgebyr.

Nå gleder jeg meg bare til den kommer!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, sååå billig kjole?!??! Det er jo bare heilt super-dupert då!! Gratulerer!!

Tusen takk!

Jeg kan ikke klage på prisen nei :) Ikke sambo heller for den saks skyld :ler: Han var så letta. Trodde kjolekjøping kom til å bli en dyr affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh!

Men det var en veldig pen kjole @riel! Nå gleder jeg meg til den kommer jeg også!!! :hoppe:

Og super pris - det skal være sikkert! For å si det sånn, skulle det bli helt feil liksom og du bestemmer deg for noe annet innen bryllupet (som det ikke ser ut til å du kommer til å gjøre :wink: ), så er det jo ikke noe stort tap...for du kan jo evt. bare selge denne kjolen igjen! :tommelsmil: Helt kjempe det da!

Gratulerer igjen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

Hei @riel!

Den kjolen så jo bare KJEMPE fin ut altså!!

(likte den du har på deg på bildet også jeg da :wink: )

Det er en så deilig følelse å ha kjøpt kjole-ikke sant?

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria og Izaria!

Jeg er kjempefornøyd med kjolen. Den har så mange flotte detaljer i all sin enkelthet. Når den kommer skal jeg få knipset et bilde av den på og legge det ut i albumet mitt.

Og det er sant som du sier Toria. Skulle den ikke passe er det ikke verdens undergang, og da kan jeg alltids selge den. Men jeg tror det skal gå fint, ettersom den andre satt så fint på :)

Jeg også likte den andre Izaria :) Den var nydelig og grasiøs, men jeg liker den jeg har kjøpt enda bedre, for jeg synes den har så fine detaljer, med krystallsteinene, knappene i ryggen og de rynkene i livet. Og så synes jeg skjørtet skrår akkurat perfekt ut -ikke for mye og ikke for lite :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tenkt bryllupsdekorasjoner:

Jeg har jo allerede planlagt dekorasjonen i spisesalen.

Vi skal ha langbord med hvit duk. Bordet skal pyntes med speil son ligger oppå som en lang løper. Oppå speilene skal det stå hvite kubbelys i 3 høyder, og rundt kubbelysene skal det strøs røde roser, og blanke og grønne glassstener

I den store salen skal det være 4-5 mindre avlange bord. Har sittet og lurt på hvordan de skal pyntes, og har kommet på en god idé idag:

Bordene skal ha hvit duk. Så tenkte jeg at jeg kunne kjøpe

rødt stoff Som klippes opp, brettes dobbelt og legges på bordene som løpere.

På midten av bordet tenkte jeg at det kunne stå et glassfat med et kubbelys i midten, litt vann i, og flytende roseblader.

På hvær side skal det stå 4 lyseholdere på rekke med røde telys i.

Måtte bare få skrevet ideen, så er den godt tatt vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig fint ut, for det ligner litt på det vi tenker! :ler: :-)

Var i et bryllup der de hadde brukt de samme telysglassene til å putte vann og roser oppi, mens de strødde med glasstener og sånn strimlet stoff rundt. Ble veldig fint!

Vi skal derimot ha 3 hvite kubbelys i ulik høyde, med blått silkebånd rundt nederst. Da vårt går i hvitt, blått og sølv. Skal ha speil også, som en løper - der skal buketten ligge under middagen. Tror det kan bli veldig effektfullt!!!

Ha en fiiin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Toria og Veslo

Det hørtes veldig fint ut Toria :)

Jeg lurer fremdeles på hvordan jeg skal ha håret :klø:

Hvis jeg har slør kan jeg ha det oppsatt, hvis ikke må noe av håret henge ned for å dekke ryggen?

Har vært og sett på noen sider, men ikke funnet "The hair due" enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...