Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret


@riel

Anbefalte innlegg

Jeg er så sinna :evil: :sur::kjempesinna::sinna:

Kjolen min kom til Stavanger i formiddag, så da jeg sporte opp pakken sto det: hentet av kurér, så altså var den på vei. Jeg ble jo kjempehappy, og ringte og gav bestemor portforbud :ler: slik at hun var der når pakken kom på døra. Men da jeg kom hjem hadde den enda ikke kommet, så da ringte je.

Og da viste det seg at budet ikke hadde funnet gata, så han hadde tatt pakken med tilbake igjen :klaske:

Att det går ann :eeeh: Har de ikke kartbok?????? :roll:

Det verste er at det ikke er noen vanskelig gate å finne. Ligger rett på siden av en barneskole, sentralt i en kjent bydel. Hyrer de bare blinde bud nå eller???? :sur:

Men dere gode jenter. Må ikke tro jeg har glemt dere :)

Tusen takk for gode hilsener Toria, Tomias, Miori og Izaria! Dere fortjener en :klem: og et :kyss: og en aldri så liten :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Toria!

DEN HAR KOMMET OG DEN VAR NYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Må få ut bilde snart!

Me be so happy :danse:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er bildet ute:)

http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p...php?ppuser=6668

Ble ikke det beste bildet, for å få med hele kjolen måtte jeg stå så nærmed veggen, så slepet er ikke rettet ut.

Skal ha underskjørt under, nå detter skjørtet litt sammen, og så er kjolen ganske krøllete etter turen, så jeg må få rettet den ut. Må ta kontakt med en skredder og få steamet den.

Når jeg har fått underskjørt og sånn skal jeg legge ut nytt bilde. Må bestille underskjørt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott kjolen ser ut på deg! :wink:

Gleder meg veeeeldig til å se deg med steamet kjole og underskjørt, så man får det skikkelige inntrykket også!

Nå derimot, spør jeg sikkert dumt...men er ikke kjolen en del hvitere enn skoene, eller gikk det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei

Så fin kjole! Skjønner at det var litt kjiipt å vente på den, ja :wink:

Men, den som venter på noe godt... vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplimenter Uri, Cons, og Toria og Brud2005 :klem:

Nå derimot, spør jeg sikkert dumt...men er ikke kjolen en del hvitere enn skoene, eller gikk det greit?

Skoene er mørkere, men det gjorde ikke noe, det var bare pent. Men jeg lurer egentlig på å få noen høyere, for det blir enklere å bytte sko, enn å sy opp kjolen.

Da kunne jeg egentlig tenke meg en klassisk "prinsessesko" som denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så greit! Det er mange ganger fint med mørkere sko, bare de er samme nøyanse, om du skjønner... Men det var så vanskelig å se på bildet!

Uansett, kan sikkert blir fint med de andre skoene der, selv om jeg personlig synes de du har er finere! :wink: Skikkelig søte og romlemantiske med :hjerte:´r på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toria: Hvis skomaker svigerfarfar kan gjøre stetten høyere, og legge på en undersåle kommer jeg nok til å gå med hjerteskoene. Hvis ikke blir det noe som ligner på de andre, for slike sko er gode og behagelige også. Kan bli en laaang dag hvis skoene er vonde.

:klem:

Veslo: Tusen takk! Jeg er så glad nå for at jeg tørte å bestille derfra :rosasmil:

:klem:

Idag fikk jeg svar fra søskenbarnet mitt i Spania at hun veldig gjærne ville være min forlover :hoppe:

Så nå har vi begge spurt og fått svar av forloverene. Vi skal begge ha søskenbarnet vår som forlover :)

ÅÅÅÅÅ som jerg gleder meg til bryllupsdagen vår!!!!!!

Av og til tenker vi at vi skulle jo bare tatt og gifta oss til sommeren. Men så tenker vi på grunnen til at vi har satt nettop 15. juli 2006 som dato. Nemlig fordi det er 5 års dagen vår :hjerte: Og det er nettop det som gjør bryllupsdagen enda mer spesiell :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med skomaker i familien... :wink:

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, for gode sko er jo et must!!!

Jeg har tenkt og tenker at vi bare skulle giftet oss i vinter jeg! *s* Men på samme tid så er det jo så gøy å kunne se frem til, planlegge og gleeede seg til den store dagen! Tiden går igrunnen fort nok!

Og som du sier, det blir jo ekstra spesielt når dere har 5 årsdag samme dagen...:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...