Miss.Wildfox Skrevet 25. mai 2019 #39081 Del Skrevet 25. mai 2019 Hahahaha, skal vedde på at de a) har konkurranse i hvor mange Egon de kan oppleve i Norges langstrakte land eller b) spiser der for så å underholde seg her inne etterpå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 25. mai 2019 #39082 Del Skrevet 25. mai 2019 8 timer siden, Nussepus skrev: Skjønner ikke at hun gidder styret med å vaske flasker og styre med det på hotell når hun ha så vanvittige mengder med melk og amming er såååå kos. Men det er jo ikke så mye som henger på greip der i gården. Hun er jo sponsor for Avent, må vite 🙅♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 25. mai 2019 #39083 Del Skrevet 25. mai 2019 8 timer siden, Nussepus skrev: Skjønner ikke at hun gidder styret med å vaske flasker og styre med det på hotell når hun ha så vanvittige mengder med melk og amming er såååå kos. Men det er jo ikke så mye som henger på greip der i gården. Kanskje hun venner babyen til å ta flaske så han er klar til bhg.start🤔 Tiden går fort i heimen det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 25. mai 2019 #39084 Del Skrevet 25. mai 2019 54 minutter siden, Pollen skrev: Kanskje hun venner babyen til å ta flaske så han er klar til bhg.start🤔 Tiden går fort i heimen det. Det er jo fordi hun jobber så myyyye da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 25. mai 2019 #39085 Del Skrevet 25. mai 2019 Er det noen de kjenner han filmer der i Ålesund? Ser nooooooe utilpass ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 25. mai 2019 #39086 Del Skrevet 25. mai 2019 18 minutter siden, Marriet skrev: Er det noen de kjenner han filmer der i Ålesund? Ser nooooooe utilpass ut. Hadde jeg vært også hadde jeg vært med noen som konstant filmer med mobilen og legger ut ALT. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 25. mai 2019 #39087 Del Skrevet 25. mai 2019 Jeg håper dere ser at der er sjelden jeg er innpå KG og kommenterer her nå. Det er ikke mye å ta dem på (annet enn dagdriving og eksponering) men jeg vil fjerne påpeke følgende; jeg syns det er trist at de promoterer så til de grader at de besøker bror til første eksmann og far til de to eldste uten at de får være med. (At Kim godtar dette vennskapet men ikke at hun opprettholder gamlmel blogg er uforståelig. Blogg er ord, vennskap er kjemi og samhandling med fortid og minner) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 25. mai 2019 #39088 Del Skrevet 25. mai 2019 2 minutter siden, Dollyådi skrev: Jeg håper dere ser at der er sjelden jeg er innpå KG og kommenterer her nå. Det er ikke mye å ta dem på (annet enn dagdriving og eksponering) men jeg vil fjerne påpeke følgende; jeg syns det er trist at de promoterer så til de grader at de besøker bror til første eksmann og far til de to eldste uten at de får være med. (At Kim godtar dette vennskapet men ikke at hun opprettholder gamlmel blogg er uforståelig. Blogg er ord, vennskap er kjemi og samhandling med fortid og minner) Er det onkelen til de to eldste ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 25. mai 2019 #39089 Del Skrevet 25. mai 2019 5 minutter siden, Sialove skrev: Er det onkelen til de to eldste ? Ja, hun har i hvert fall tidligere promotert han her som bror til Håkon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 25. mai 2019 #39090 Del Skrevet 25. mai 2019 6 minutter siden, Dollyådi skrev: Ja, hun har i hvert fall tidligere promotert han her som bror til Håkon. Hva er trist med at de eldste ikke får se en onkel de uansett ikke ser så mye til? Ikke alle som har et nært forhold til onklene sine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 25. mai 2019 #39091 Del Skrevet 25. mai 2019 Så Han & Hun medbragt nyfødt reiser til Ålesund for å treffe hennes long-time-ago svoger/onkel til et par av barna hennes? Mens de tidligere nevnte barn IKKE er med? Tja... De kan jo følge mor på sosiale medier, da. 🤔 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 25. mai 2019 #39092 Del Skrevet 25. mai 2019 20 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Så Han & Hun medbragt nyfødt reiser til Ålesund for å treffe hennes long-time-ago svoger/onkel til et par av barna hennes? Mens de tidligere nevnte barn IKKE er med? Tja... De kan jo følge mor på sosiale medier, da. 🤔 Mens stefar drikker og koser deg gjennom hele turen, med babyen i ene hånda å ølen i den andre så å si 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 25. mai 2019 #39093 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, konkelimonke skrev: Mens stefar drikker og koser deg gjennom hele turen, med babyen i ene hånda å ølen i den andre så å si Det kan jo knapt bli mer idyllisk 😏 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 25. mai 2019 #39094 Del Skrevet 25. mai 2019 8 minutter siden, konkelimonke skrev: Mens stefar drikker og koser deg gjennom hele turen, med babyen i ene hånda å ølen i den andre så å si Og en røyk i hånda og en snus under leppa. Herlig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 25. mai 2019 #39095 Del Skrevet 25. mai 2019 Syns mye her er litt rart å henge seg opp i. At de reiser mye med en nyfødt? Det ser jeg ikke problemet med. Hadde jeg hatt så mye energi så kort tid etter fødsel eller bare generelt hadde jeg vært lykkelig. Det at man tar seg en øl på restaurant med en nyfødt som sover er jo heller ikke spesielt problematisk. Når det er sagt syns jeg at det er merkelig at det er så viktig å 'flashe'at man drikker, og at man gjerne tar en 2-3 øl (som vi ser) og på den måten byr opp til spekulasjoner. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 25. mai 2019 #39096 Del Skrevet 25. mai 2019 Håper de ikke samsover på hotellrommet i natt i det minste. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet 26. mai 2019 #39097 Del Skrevet 26. mai 2019 7 timer siden, konkelimonke skrev: Mens stefar drikker og koser deg gjennom hele turen, med babyen i ene hånda å ølen i den andre så å si 7 timer siden, Nussepus skrev: Og en røyk i hånda og en snus under leppa. Herlig Nei, nei. Han bruker samma hånda til dette for i den andre er telefonen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 26. mai 2019 #39098 Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 26. mai 2019 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nabokjerringa Skrevet 26. mai 2019 #39099 Del Skrevet 26. mai 2019 På bildet å Instagram, av minste i bilsetet så ser man at selene er alt for høyt oppe. Om min man var like opptatt av å fikle med mobilen mens vi kjører hadde jeg i det minste sørget for at babyen min ikke sklir ut av selene om noe skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 26. mai 2019 #39100 Del Skrevet 26. mai 2019 Det uttrykket til Kim på IG ved siden av han andre mannen😂 Ser passe ubekvem ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg