Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, loffen skrev:

Reagerte på det samme. Jeg har hatt bekkenløsning i begge mine svangerskap. Jeg greide såvidt trening en gang i uka med fysioterapeut i varmtvannsbasseng. Bare det å gå i en trapp var helvete. Måtte gå baklengs ned.

De siste to månedene gikk jeg på krykker. Hun må være forsiktig så hun slipper det i alle fall. :forvirret:

Jeg hadde bekkenløsning, kraftig, under første svangerskap. Hadde det akkurat slik du beskriver det. Reint lite helvette. Men under 2 svangerskap var jeg så heldig å få en fysioterapeut som var veldig god på slyngetrening. 

Fra å være 100% sykmeldt under 1 svangerskap, så trente jeg i andre svangerskap hver dag. Bekkenet var ikke godt. Men for meg så holdt det smertene og bekkenet noenlunde stabilt. 

Nå kan det faktisk hende at Camilla er en av de som holder bekkenløsning i sjakk med trening. 

Endret av Blå politibil
.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Varma
6 minutter siden, Blå politibil skrev:

Jeg hadde bekkenløsning kraftig under første svangerskap. Hadde det akkurat slik du beskriver det. Reint lite helvette. Men under 2 svangerskap var jeg så heldig å få en fysioterapeut som var veldig god på slyngetrening. 

Fra å være 100% sykmeldt under 1 svangerskap så trente jeg i andre svangerskap hver dag. Bekkenet var ikke godt. Men for meg så holdt det smertene og bekkenet noenlunde stabilt. 

Nå kan det faktisk hende at Camilla er en av de som holder bekkenløsning i sjakk med trening. 

Signerer denne! Slyngetrening, varmtvannsbasseng og fysio reddet meg fra kroniske smerter. Hadde jeg vært gravid nå ville jeg prøvd yoga også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine har fått seg ny jobb, hun skal styre Camilla sin blogg og har planene klare?????? Hvem jobber da i SBN??, har de glemt at de drev en nettbutikk? Dette er buisness kvinnenen sine det, som kan sakene sine! Jeg må bare le, det blir bare verre og verre fra uke til uke:-)

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var selger av det huset hennes, så hadde jeg følt det veldig ubehagelig å få lagt ut link til salgsannonsen på "Norges største interiør(gravid)blogg". Og nå kommer bilde av hvert rom - før hun har overtatt huset.  Jeg skjønner jo at hun er gira og planlegger, det er jo det hun driver med, men hun kunne vist mer respekt for selger. Det er fortsatt hjemmet deres hun legger ut bilder av, samtidig som hun synes at alt er så stygt at det må pusses opp.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
39 minutter siden, Marthe75 skrev:

S Om jeg var selger av det huset hennes, så hadde jeg følt det veldig ubehagelig å få lagt ut link til salgsannonsen på "Norges største interiør(gravid)blogg". Og nå kommer bilde av hvert rom - før hun har overtatt huset.  Jeg skjønner jo at hun er gira og planlegger, det er jo det hun driver med, men hun kunne vist mer respekt for selger. Det er fortsatt hjemmet deres hun legger ut bilder av, samtidig som hun synes at alt er så stygt at det må pusses opp.

Fintfølelelse og diplomati er vel ikke akurrat VP sterkeste side? Det handler om å kunne ta noen andres perspektiv og gjøre ting i riktig rekkefølge. Tålmodighet er en fin ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
16 timer siden, Cornucopia skrev:

Den dagen hun opplever det samme som Vanessa Rudjord gjorde, nytter det det ikke å unndra seg de lover og regler man er pliktig til å sette seg inn i når man driver et AS. (Hovedartikkelen jeg ønsket å lenke til er en DN+ lenke som jeg ikke vet om alle kan lese.)

Camillas aller største fan (får litt "Single White Female" vibber) Anne-L (I'm gonna make ya famous) er alltid svært kjapp med å svare på meldingene Camilla får, nesten så kjapt at meldingene ikke har rukket å bli publisert enda :ph34r:. Hun påstår at så lenge Camillas egne bilder er blitt pin'ed på pinterest av andre (private) så har Camilla ingen grunn til å bekymre seg. Men forstår Anne-L forskjell på å merke innlegg på pinterest (som noe man vil følge) og en kommersiell blogg som tjener penger på ethvert innlegg? Bloggen til Camilla er en business, ikke en privat dagbok. 

Selv om man er "godt voksen" er det ikke så lett å holde orden på alle lover og regler i disse nymotens computer tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, én persons feil nuller ikke ut en annen persons feil. Lover og retningslinjer går ikke opp i opp. :filer:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skal styre Camilla sin blogg? Er Martine da ansatt av Camilla eller Nettavisen? Lurer veldig på hvor mye Camilla tjener på bloggen i måneden. Hun har jo lite reklameinnlegg slik som de lenger opp på listene har. Gir Nettavisen en meget god grunnlønn?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kristanna skrev:

Martine skal styre Camilla sin blogg? Er Martine da ansatt av Camilla eller Nettavisen? Lurer veldig på hvor mye Camilla tjener på bloggen i måneden. Hun har jo lite reklameinnlegg slik som de lenger opp på listene har. Gir Nettavisen en meget god grunnlønn?

 

Kan det være en sammenheng mellom permisjon og at Martine tar seg av bloggen? Martine blir vikaren til Camilla, på en måte. Så kan det jo diskuteres hvor fornuftig det er....

Noen som kjenner regler/ praksis når en blogger, ansatt blogger, tar fødselspermisjon/ blir sykemeldt?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krekling
10 minutter siden, Abrahima skrev:

Hvor leser dere at Martine skal ta over...? 

Står under et bilde av Martine på Instagram:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Marthe75 skrev:

Kan det være en sammenheng mellom permisjon og at Martine tar seg av bloggen? Martine blir vikaren til Camilla, på en måte. Så kan det jo diskuteres hvor fornuftig det er....

Noen som kjenner regler/ praksis når en blogger, ansatt blogger, tar fødselspermisjon/ blir sykemeldt?

Jeg aner ikke hva som er vanlig, men jeg synes det høres merkelig ut en blogger setter inn vikar ved sykemelding/permisjon.  Man følger jo en blogg på grunn av personen bak bloggen og det blir jo ikke det samme med en "vikarblogger"?  Siden bloggen har vært såpass personlig og ikke bare interiørfokusert den siste tiden har jeg egentlig tatt det som en selvfølge at hun kom til å fortsette i samme spor i resten av svangerskapet og etter fødselen.

2 minutter siden, Abrahima skrev:

Hvor leser dere at Martine skal ta over...? 

Camilla la ut dette innlegget på Villa Paprikas Instagram konto i går.  Hun skriver at hun og Martine er kollegaer på heltid og at Martine skal styre bloggen fremover og har planene klare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Valetta skrev:

Hun trener ekstremt mye sier hun. Samtidig som bekkenet er et helvete. Snodig sammensetning. Og litt merkelig at hun aldri legger ut bilder av trening?? Hva og hvor trener hun??

Sannsynligvis i vann. Det er en smule upraktisk å ta bilde av.  

Pics or it didn't happen? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor det er nødvendig å poengtere av babyen er liten: på instagram idag her, på bloggen her og her, og at hun selv/magen er liten: på bloggen her og her (lenker til bloggen). Skulle tro det var helt uvesentlig hvilken størrelse både mage og baby har. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvem som lønner Martine, jeg? Som sagt tidligere har jeg sluttet å lese bloggen, men i tråden her får man jo med deg det meste, og hun skriver jo omtrent like bloggnnlegg som handler om omtrent det samme. Bildene er alltid de samme.

Så hvem lønner Martine? Og hvor ligger realismen i at en annen person skriver i en personlig blogg? Hun driver jo ikke en bedriftsblogg, hun skriver jo om eget liv og egne meninger.

Hmm.. litt å tenke på her, altså.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så at noen etterlyste noen SBN nettshoppere her, vel jeg bestillte et lite woodwick duftlys på tilbud derfra den 11 mai og fikk det i postkassen idag (24 mai) synes det var rart det ikke fulgte med noen papir (angrerett, kvittering osv) men la gå. Leveringstiden kan jo diskuteres, flaks jeg er en tålmodig person :tongue:  Jeg skal nok ikke bestille noe mer derfra. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyanie
7 timer siden, canacas skrev:

Camillas aller største fan (får litt "Single White Female" vibber) Anne-L (I'm gonna make ya famous) er alltid svært kjapp med å svare på meldingene Camilla får, nesten så kjapt at meldingene ikke har rukket å bli publisert enda :ph34r:. Hun påstår at så lenge Camillas egne bilder er blitt pin'ed på pinterest av andre (private) så har Camilla ingen grunn til å bekymre seg. Men forstår Anne-L forskjell på å merke innlegg på pinterest (som noe man vil følge) og en kommersiell blogg som tjener penger på ethvert innlegg? Bloggen til Camilla er en business, ikke en privat dagbok. 

Selv om man er "godt voksen" er det ikke så lett å holde orden på alle lover og regler i disse nymotens computer tider. 

Å hetse folk i kommentar feltet til VP bloggen her, er virkelig lavmål! Rapportert! :)

Endret av Elyanie
Måtte føye til ordet "her", så det ikke skulle bli misforstått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hets? Hun er rask til å svare? Mener at merking av andres bilder er unødvendig? Når ble det hets? Festlig at det derimot er helt ok å virkelig hetse navngitte bloggere på VP-bloggen. 

Endret av Francis
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...