Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

neiognei skrev (På 14.2.2016 den 9.13):

Hele tiden? 

Camilla har en manglende evne til å ta til seg konstruktiv kritikk, dessverre. Kommer det noe konstruktiv kritikk blir man blokkert og skjært over mobberkammen, i ukas "stakars meg" innlegg. Dette bidrar nok endel til at folk AV OG TIL henger seg opp i små detaljer, f.eks det gjentatt dårlige språket.

Ekspander  

Men hvorfor sitter egentlig voksne mennesker og skriver side opp og side ned om dette at hun ikke tar til seg konstruktiv kritikk? At hun har skrivefeil? Må vi virkelig ha en forumside hvor alle ting noen personer gjør feil diskuteres?

ja hun har lagt opp til mye selv,men har vi mennesker rett til skrive alt det vi gjør om andre.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Llise skrev (På 14.2.2016 den 8.42):

Jeg vet ikke om det går som mobbing, men å hele tiden latterliggjøre skrivefeilene hennes er da virkelig ikke nødvendig? "Hehe, hun skriv sjekane! Hehehe!" Det er ikke konstruktivt en plass, og de som fortsetter med dette gjør det jo kun for noen skarve plusser på innleggene sine. 

Ekspander  

Det heter hun "skrev" sjekan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
  Atp skrev (På 14.2.2016 den 9.47):

Men hvorfor sitter egentlig voksne mennesker og skriver side opp og side ned om dette at hun ikke tar til seg konstruktiv kritikk? At hun har skrivefeil? Må vi virkelig ha en forumside hvor alle ting noen personer gjør feil diskuteres?

ja hun har lagt opp til mye selv,men har vi mennesker rett til skrive alt det vi gjør om andre. Hva føler barna  hennes den dagen de selv finner ut at de skal lese her inne?

Ekspander  

kanskje folk her inne faktisk har lyst til å ha noe å klage over?

det er ett slags tidsfordriv å klage over ting alle andre gjør feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Llise skrev (På 14.2.2016 den 10.01):

Jøss, beklager trykkfeilen. Var det noe mer du ville bidra med?

Ekspander  

Mulig :) Skal sitere deg ved neste skrivefeil. Er nok ikke så lenge til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden har vært gjennom en omfattende rydding av spekulasjoner til skade for omtalte, omtale av barn, samt latterliggjøring.

Spørsmål om rydding kan tas på Ris, ros og spørsmål. 

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefint at hun er gravid og ser fram til dette,men begynner å bli litt smålei den der "ååå så kvalm,spy,blæ,dere er slemme osv osv" i d ene øyeblikket,og "HURRA,JEG HAR FÅTT LIVET I GAVE IGJEN!" ,den ene dagen hu er spyfri...bloggen består kun av spy og drama nå..lite interessant😴 Og nye puter da seff...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFarao skrev (På 16.2.2016 den 11.38):

Kjempefint at hun er gravid og ser fram til dette,men begynner å bli litt smålei den der "ååå så kvalm,spy,blæ,dere er slemme osv osv" i d ene øyeblikket,og "HURRA,JEG HAR FÅTT LIVET I GAVE IGJEN!" ,den ene dagen hu er spyfri...bloggen består kun av spy og drama nå..lite interessant😴 Og nye puter da seff...

Ekspander  

Bare en ting å gjøre siden du er så lei, droppe å lese bloggen hennes for en stund...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
  FrøkenFarao skrev (På 16.2.2016 den 11.38):

Ekspander  

En blogg er jo gjerne en lett blanding av privat og jobb. Så dersom hun har sterk svangerskapskvalme er det ikke rart at hun skriver om det. Camilla er en type person som gjerne uttrykker seg der og da, når hun føler eller opplever noe. Det ser jo også ut som om hun har mange gravide blant følgerne sine, så da treffer hun jo noe. Jeg er ikke gravid, ei heller spesielt interessert i barn. Så tar nok en lang pause om dette blir fokuset fremover. Og det er jo helt greit, det finnes plenty med interiørblogger der ute. 

Er spent på endringene hun nå gjør hjemme, fikk litt "panikk" både av spisebordet og det jeg tror er ny tapet - da det ser ut som mine ting. Og jeg som trodde jeg var unik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på snap at de river av tapeten.

Gleder meg til å se hva det blir for nytt nå.  Det runde bordet var i alle fall kjempetøft. :) 

:hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker siden hun malte med "betongfarge" og hadde endelig funnet sin stil!! Nå driver Martine og river ned tapeten med betongfargen over, nå skal det tapetseres på nytt gitt... 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjärd skrev (På 16.2.2016 den 16.50):

2 uker siden hun malte med "betongfarge" og hadde endelig funnet sin stil!! Nå driver Martine og river ned tapeten med betongfargen over, nå skal det tapetseres på nytt gitt... 🙄

Ekspander  

Hadde jeg vært utleier så hadde jeg vært litt bekymret. :fnise:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslefrikk skrev (På 16.2.2016 den 17.05):

Leiligheten og da spesielt hvordan den ser ut ved leieforholdets slutt. 

Ekspander  

Samma det vel, er jo ikke du som er utleier uansett:fnise:  så la henne holde på, blir spennende å se resultatet denne gangen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslefrikk skrev (På 16.2.2016 den 16.52):

Hadde jeg vært utleier så hadde jeg vært litt bekymret. :fnise:

Ekspander  

Hva om hun har avtale med huseier på at hun kan gjøre dette? Tror folk kan leie ut til verre folk enn Camilla 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Emilim skrev (På 8.2.2016 den 17.12):

Fordi om Camilla  sier det betyr jo ikke det at det stemmer, hun har jo en tendens  til å vri litt på sannhet. Tar alt som kommer fra henne med en klype salt

Ekspander  
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilim skrev (På 16.2.2016 den 18.22):
  Emilim skrev (På 8.2.2016 den 17.12):

Fordi om Camilla  sier det betyr jo ikke det at det stemmer, hun har jo en tendens  til å vri litt på sannhet. Tar alt som kommer fra henne med en klype salt

Ekspander  
Ekspander  

Samme gamle regla fra kritikerne ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...