cherryl Skrevet 23. juli 2016 #4741 Del Skrevet 23. juli 2016 Hadde jeg hatt bilder som skulle ut på bloggen, så hadde jeg hatt en flekkfri kjole på. Svir i øynene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 23. juli 2016 #4742 Del Skrevet 23. juli 2016 Vet noen av dere hva slags maling Camilla har brukt? Tenker på gråmaling. Vet hun har skrevet på insta, men den er vel lukket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 23. juli 2016 #4743 Del Skrevet 23. juli 2016 En ting er at man kanskje ikke har så stor forståelse for riktig utsnitt og slikt på bilder, men for guds skyld, ha riktig FOKUS! Hun har så ofte bilder som er ute av fokus, og de blir ikke noe bedre at hun duser de ut i kantene med en slags vignett eller hva søren det er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 23. juli 2016 #4744 Del Skrevet 23. juli 2016 Off topic, men jeg er helt fascinert over hvor forskjellig hun ser ut fra bilde til bilde! Som en kamelon! Hun må være god på sminke og ulike stylinger! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. juli 2016 #4745 Del Skrevet 23. juli 2016 "Til og med bilsetet er montert nå"? Har ikke det vært i bilen hennes siden hun var 20 uker på vei eller noe? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. juli 2016 #4746 Del Skrevet 23. juli 2016 10 minutter siden, Birdo skrev: "Til og med bilsetet er montert nå"? Har ikke det vært i bilen hennes siden hun var 20 uker på vei eller noe? Har vel kjøpt ett nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt88 Skrevet 23. juli 2016 #4747 Del Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, sweety pie skrev: Vet noen av dere hva slags maling Camilla har brukt? Tenker på gråmaling. Vet hun har skrevet på insta, men den er vel lukket! Hun har brukt Butinox sin gang-og stuemaling, i fargen Pastellgrå😊 Nettopp malt stua mi i samme fargen, og jeg elsker den😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 23. juli 2016 #4748 Del Skrevet 23. juli 2016 6 timer siden, RaraAvis78 skrev: "Du kom med storken, det er den historien du skal få. For det er nettopp det du gjorde " Ok... Nok et stikk til eksen.. og nok et innlegg skrevet i affekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 23. juli 2016 #4749 Del Skrevet 23. juli 2016 5 timer siden, cherryl skrev: Hadde jeg hatt bilder som skulle ut på bloggen, så hadde jeg hatt en flekkfri kjole på. Svir i øynene Fra første stund har jo det vært "snaaaart kommer hun"... så da har vel melkesprengen kommet tidlig og da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. juli 2016 #4750 Del Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, Keikolina skrev: Har vel kjøpt ett nytt Helt sikkert😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 23. juli 2016 #4751 Del Skrevet 23. juli 2016 Jeg liker kjøkkenet hennes. Jeg ville nok valgt andre fronter, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 23. juli 2016 #4752 Del Skrevet 23. juli 2016 I innlegget "kjøkkenet mitt" skriver hun i kommentarfeltet at hun skal tilbake i jobb 50% allerede når Lila er seks uker. Dette svarer hun på en henvendelse om interiørkonsultasjon. Hun jobber kun heltid med bloggen nå, har hun skrevet tidligere. Skal hun ha permisjon fra bloggen, eller fra interiørkonsultasjonen, og hvilket firma tilhører konsultasjonen om ingen jobber i SbN lenger? Noen som forstår dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 23. juli 2016 #4753 Del Skrevet 23. juli 2016 6 minutter siden, Jørild skrev: Jeg liker kjøkkenet hennes. Jeg ville nok valgt andre fronter, men det er jo smak og behag. Kjøkkenet er helt ok, men det krasjer helt med vasken og dekor-listene hun har smelt på halvøyen. For min del er ikke stilen gjennomført for fem flate øre. Frontene tilhører en minimalistisk/nordisk stil....resten er landstil/cottage....absolutt ikke i samsvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 23. juli 2016 #4754 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) 7 minutter siden, Joppe skrev: Kjøkkenet er helt ok, men det krasjer helt med vasken og dekor-listene hun har smelt på halvøyen. For min del er ikke stilen gjennomført for fem flate øre. Frontene tilhører en minimalistisk/nordisk stil....resten er landstil/cottage....absolutt ikke i samsvar. Jeg liker at man blander stiler, så for meg funker det. Endret 23. juli 2016 av Jørild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 23. juli 2016 #4755 Del Skrevet 23. juli 2016 7 minutter siden, TallulahBGood skrev: I innlegget "kjøkkenet mitt" skriver hun i kommentarfeltet at hun skal tilbake i jobb 50% allerede når Lila er seks uker. Dette svarer hun på en henvendelse om interiørkonsultasjon. Hun jobber kun heltid med bloggen nå, har hun skrevet tidligere. Skal hun ha permisjon fra bloggen, eller fra interiørkonsultasjonen, og hvilket firma tilhører konsultasjonen om ingen jobber i SbN lenger? Noen som forstår dette? Hun har hvert fall blitt ivrig på å presisere at hun omtrent ikke har løftet en finger selv i fbm denne oppussingen og at hun har vært fullstendig prisgitt fagfolk og venner. Rimelig helomvending fra beskrivelsene om hvordan hun skuret gulvene liggende på alle fire og vasket huset til kl 01 om natten. Usikker på om motivasjonen for denne endringen i bloggens fremstilling er pga anklagene om svindel (sykemeldt fra jobb men orker massiv oppussing) eller anklagene om å spille jeopardy med fosterets helse (da hun påsto at det var stor risiko for prematur fødsel). 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 23. juli 2016 #4756 Del Skrevet 23. juli 2016 4 minutter siden, Joppe skrev: Kjøkkenet er helt ok, men det krasjer helt med vasken og dekor-listene hun har smelt på halvøyen. For min del er ikke stilen gjennomført for fem flate øre. Frontene tilhører en minimalistisk/nordisk stil....resten er landstil/cottage....absolutt ikke i samsvar. Veldig enig med @Joppe, syns kjøkkenet hadde vært dritlekkert og ikke minst utrolig koselig, OM hun hadde valgt andre fronter. Det er jo stilkræsj på sitt værste, spesielt når det dreier seg om kjøkkenet til Norges største interiørblogger. Håper IKKE IKEA anbefaler det til sine kunder slik byggdekor anbefalte. Kommer i hvertfall IKKE til å benytte med av byggdekor sine tjenester. Får sikkert kjøpt de listene av mer seriøse firmaer, for listene er helt RÅ! Syns det meste i 1. etg har blitt bra jeg, og ikke minst veldig hjemmekoselig, og det er nesten det viktigste for meg. Men.... At hun som vanlig slurver og skriver en ting og gjør noe annet. Sier hun har gjort ditt og datt, men at det ikke var ment som det var sagt... Det er like talentløst og irriterende som før. At hun ikke bare kan lese gjennom innlegget før hun trykker post innlegget, det vitner om dårlig arbeidsmoral og lite respekt for jobben og ikke minst leserne. Når bloggen er er jobben hennes på heltid, da burde hun vise at hun jobber like hardt som hun påstår. Og hvor mye tid hadde det tatt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 23. juli 2016 #4757 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) 19 minutter siden, Ultiva skrev: Hun har hvert fall blitt ivrig på å presisere at hun omtrent ikke har løftet en finger selv i fbm denne oppussingen og at hun har vært fullstendig prisgitt fagfolk og venner. Rimelig helomvending fra beskrivelsene om hvordan hun skuret gulvene liggende på alle fire og vasket huset til kl 01 om natten. Usikker på om motivasjonen for denne endringen i bloggens fremstilling er pga anklagene om svindel (sykemeldt fra jobb men orker massiv oppussing) eller anklagene om å spille jeopardy med fosterets helse (da hun påsto at det var stor risiko for prematur fødsel). Ja, det er vanskelig å få noe klart inntrykk av hvordan situasjonen er, men det later til å være intensjonen. Hun snur kappa etter vinden så ofte at det blir full tåkelegging, for å si det med Camilla-speak. ☺ Endret 23. juli 2016 av TallulahBGood skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 23. juli 2016 #4758 Del Skrevet 23. juli 2016 57 minutter siden, TallulahBGood skrev: I innlegget "kjøkkenet mitt" skriver hun i kommentarfeltet at hun skal tilbake i jobb 50% allerede når Lila er seks uker. Dette svarer hun på en henvendelse om interiørkonsultasjon. Hun jobber kun heltid med bloggen nå, har hun skrevet tidligere. Skal hun ha permisjon fra bloggen, eller fra interiørkonsultasjonen, og hvilket firma tilhører konsultasjonen om ingen jobber i SbN lenger? Noen som forstår dette? Skulle ikke Martine overta bloggen? For typ lenge siden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 23. juli 2016 #4759 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) 5 minutter siden, gjärd skrev: Skulle ikke Martine overta bloggen? For typ lenge siden De hevdet så, men det er ikke alltid planene blir gjennomført der i gården, har jeg inntrykk av. Det blir spennende å se hva som skjer. Endret 23. juli 2016 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 23. juli 2016 #4760 Del Skrevet 23. juli 2016 4 timer siden, Pistasjnøtt88 skrev: Hun har brukt Butinox sin gang-og stuemaling, i fargen Pastellgrå😊 Nettopp malt stua mi i samme fargen, og jeg elsker den😊 Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg