Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest hulderjenta
16 minutter siden, Sandin skrev:

Hvorfor i alle dager slettet hun det? Der fremstår hun som både voksen og sympatisk!

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes VP burde latt innlegget stå. Var fint og oppklarende, ingen bebreidelse eller ufine toner. Håper hun er kommet ett stykke på vei nå og klarer å gi slipp 😉 Tommelen opp for VP på dette innlegget 👍

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten gi VP en ny tommel opp for "my bedroom" 👍ikke helt min smak ang farger , men må si at det ble ett fint soverom. Utfyllende liste er også med 😁 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra skrevet av paprika! Fikk nesten en liten tåre i øyekroken... Dette innlegget burde hun ikke ha slettet! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Jeg syns fortsatt hun er vanskelig når hun i sitt forsøk på å være ydmyk likevel må bebreide andre for alt som går galt i sitt liv. Hun har en lang vei å gå, og må snart ta ansvar for sitt eget liv og sin egen lykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun har lært til sitt neste forhold å ikke utslette seg selv. Svært få mennesker vil være sammen med noen som slutter å være seg selv, og som serverer alt hele tiden, uten å gi noe motstand. Så håper hun har lært mye av det som har skjedd. Samt, det å vente leeenge før man introduserer barna for noen ny. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma

Beklager, men jeg kjøper det ikke! At noen må fortelle en 30 år gammel dame, snart 3 barnsmor  hvordan man oppfører seg voksent sier mye! Og når man i tillegg vet hva slags type utfordringer den lille familien til tredjepart har av utfordringer (jft kommentar i bloggen, ang sykehus) så faller alt på egen urimelighet. Er det noen som trenger sympati så er det de, og ikke noen som snur kappa etter vinden, og som endrer på historier etter behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå at hun har reagert urimelig og urasjonelt etter at den hun elsket forlot henne og gikk til en annen. Det er så j*vlig vondt! Og selv den beste kan miste grepet. Jeg sier ikke at det er greit å reagere med å plublisere dritt om ex'en på bloggen sin. Men jeg kan faktisk skjønne lysten og det urasjonelle behovet for å påføre vedkomne smerte og ødeleggelse. Kjærlighetssorg kan gjøre selv den mest rasjonelle destruktiv og smågal. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Interiørgla skrev:

Må nesten gi VP en ny tommel opp for "my bedroom" 👍ikke helt min smak ang farger , men må si at det ble ett fint soverom. Utfyllende liste er også med 😁 

Ja, med gal fargekode på malingen (jf kommentarfeltet), og merket reklame fordi "navn er nevnt", ikke fordi "innlegget er sponset". Tror hun noe er reklame kun fordi hun får betalt for å skrive et innlegg? Skjønner hun ikke at det å få betalt for maling/gratis arbeid er spons? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, maipai skrev:

Jeg kan godt forstå at hun har reagert urimelig og urasjonelt etter at den hun elsket forlot henne og gikk til en annen. Det er så j*vlig vondt! Og selv den beste kan miste grepet. Jeg sier ikke at det er greit å reagere med å plublisere dritt om ex'en på bloggen sin. Men jeg kan faktisk skjønne lysten og det urasjonelle behovet for å påføre vedkomne smerte og ødeleggelse. Kjærlighetssorg kan gjøre selv den mest rasjonelle destruktiv og smågal. 

Eksen ja, ok. Men den nye dama hans? Lysten kan være der så mye man vil, men man burde ha nok selvrespekt til at man trykker "slett" isteden for "publiser" der.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er så dårlige at jeg ikke er i stand til å danne meg som helst inntrykk av hvordan det soverommet ser ut...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig 80/90 :P ikke så rart ting blir slurvete. Irriterer meg grønn fordi hun har så sinnsykt mange skrivefeil i innleggene sine. Jobber hardt? Burde gidde å lese igjennom det hun skriver før hun trykker post innlegget! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, neiognei skrev:

Eksen ja, ok. Men den nye dama hans? Lysten kan være der så mye man vil, men man burde ha nok selvrespekt til at man trykker "slett" isteden for "publiser" der.

Ja, jeg sier jo at det ikke er greit. Men jeg forstår henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Nå er innlegget som ble slettet, "Det blir aldri oss igjen" publisert igjen. Det er lagt inn der det opprinnelig var, altså før "Soverommet mitt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Noter bak øret C; sørg for å ha rent speil før det brukes til å ta bilde med :dry:

Hatt pause fra bloggen, tok en tur innom nå i ca 20 sek og labba ut igjen. Lengre pause må til, blir fortsatt svimmel ab sirkuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Nå er innlegget som ble slettet, "Det blir aldri oss igjen" publisert igjen. Det er lagt inn der det opprinnelig var, altså før "Soverommet mitt".

Å herregud, nå begynner det på igjen 😂😂 "kom å syns synd på meg" 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, canacas skrev:

Noter bak øret C; sørg for å ha rent speil før det brukes til å ta bilde med :dry:

Hatt pause fra bloggen, tok en tur innom nå i ca 20 sek og labba ut igjen. Lengre pause må til, blir fortsatt svimmel ab sirkuset. 

Er viktig med reint speil ja, men kanskje ikke så viktig for henne som skal gjøre alt i en fei 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villapaprika hadde aldri ligget så høyt på Blogglisten hvis det ikke var for alle intrigene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg lar meg underholde av kommentarfeltet hennes, og ene og alene klikker meg inn pga det. Jeg synes synd på den forsmådde Camilla, men det er hun, og kun hun, som har valgt å gjøre livet sitt til en dårlig såpeopera. Jeg synes også det er litt spesielt at "Norges største interiørblogger" aldri har blitt avbildet i et interiørmagasin.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er positivt at hun, med dette innlegget som er re-publisert, viser en noe mer ydmyk side. Jeg har selv blitt forlatt av en mann pga. en annen jente, så jeg vet veldig godt hvordan det er å gå gjennom dette. Forskjellen er at jeg ikke var gravid.

Men, noe ros til C allikevel.

Nå er det sikkert mange som er uenige med meg, men jeg er allikevel ikke enig i at dette innlegget er publisert. Eller; jeg er ikke enig i at innlegget er publisert i den formen det står skrevet i nå. Etter min oppfatning er dette en sak som tilhører privatlivet. Min mening er at det er unødvendig å brette ut detaljer i en "offentlig" blogg. Jeg mener at hun ikke har noen rett til å utlevere tredjeparter som overhodet ikke har bedt om det/godkjent det eller bedt om å være en del av bloggen.

Skal hun først skrive et slikt innlegg, noe jeg i utgangspunktet mener er positivt, så bør hun utelukkende skrive om seg selv. Hun har selvfølgelig all rett til å fortelle sin side av saken. Men, ikke bland inn andre.

Disse andre personene kan ikke forsvare seg. Jeg har FULL forståelse av at C har følt seg såret, bitter, forlatt, ensom, sviktet osv. Jeg har vært der selv, jeg har vært gjennom det (!). Men, det unnskylder ikke all den publiseringen som omfatter tredjeparter i innlegget (og tidligere innlegg). En slik omtale av de personene som er omtalt vil kun skade uskyldige personer opp i dette, blant annet barna (på alle kanter).

Mitt råd til C: Driv bloggen som en del av din forretningsvirksomhet. Ta gjerne med "innskudd" av ditt privatliv. Men, ikke utlever andre.      

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...