Veslefrikk Skrevet 8. mai 2016 #3361 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg vet ihvertfall med sikkerhet at hvis jeg skulle handlet i den nettbutikken der på det nåværende tidspunkt (noe som er helt uaktuelt forøvrig), så hadde jeg valgt Klarna som betalingsmetode og ikke belastet Visakortet mitt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 8. mai 2016 #3362 Del Skrevet 8. mai 2016 Takk til @canacas for interessant oppdatering! Jeg trodde ikke hun hadde noe med firmaet å gjøre mer, men så er hun jo fremdeles medeier med 25% og styremedlem. På instagram oppgir hun en mailadresse med Style by Norway i navnet, men det tar vel litt tid å avvikle slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 8. mai 2016 #3363 Del Skrevet 8. mai 2016 10 timer siden, strawberryjaw skrev: Aldri hørt om at man har minstebeløp for bestillinger... jeg handler mye på nettet Jepp, som sagt det er vanlig. Jeg skulle kjøpe to putetrekk i en nettbutikk og måtte kjøpe noe i tillegg for at betalingen skulle gå gjennom. Minstekjøp var 500kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogiyoga Skrevet 9. mai 2016 #3364 Del Skrevet 9. mai 2016 Synes dere er forferdelig stygge mot henne her! Første gang jeg har skrevet her! Det er et menneske med følelser dere snakker om. Nå må dere slutte med den hetsen. Synes oppriktig synd på henne. Tenk hvis det var dere som hadde blitt skrevet så mye om. Dere hadde ikke følt dere noe bra nei. Jeg hadde personlig blitt helt knust. Kan ikke dere fokusere på det positive hum gjør. Hvor mye fint interiør henne har. Hun legger ut nydelige bilder av hjemmet sitt . Rå flink er hun ! Jeg henter mye inspirasjon fra hennes interiør. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 9. mai 2016 #3365 Del Skrevet 9. mai 2016 40 minutter siden, Yogiyoga skrev: Synes dere er forferdelig stygge mot henne her! Første gang jeg har skrevet her! Det er et menneske med følelser dere snakker om. Nå må dere slutte med den hetsen. Synes oppriktig synd på henne. Tenk hvis det var dere som hadde blitt skrevet så mye om. Dere hadde ikke følt dere noe bra nei. Jeg hadde personlig blitt helt knust. Kan ikke dere fokusere på det positive hum gjør. Hvor mye fint interiør henne har. Hun legger ut nydelige bilder av hjemmet sitt . Rå flink er hun ! Jeg henter mye inspirasjon fra hennes interiør. :-) Jeg syns også synd i henne, og ønsker henne alt godt. Det er ikke hets å kritisere noen for umoralsk forretningsdrift. Det hjelper ikke at Camilla er råflink til å stable puter og dandere pledd, dersom andre mennesker, som også har privatliv, følelser og rett til et verdig liv, taper tusenvis av kroner på Camilla sin business. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 9. mai 2016 #3366 Del Skrevet 9. mai 2016 Ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner til skade for omtalte. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 10. mai 2016 #3367 Del Skrevet 10. mai 2016 Er det flere enn meg som reagerer på det siste innlegget? Kidden skal være prikk lik henne?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 10. mai 2016 #3368 Del Skrevet 10. mai 2016 10 minutter siden, cherryl skrev: Er det flere enn meg som reagerer på det siste innlegget? Kidden skal være prikk lik henne?? Hun har forhåndsbestemt at ungen skal være helt lik henne. Kjipt for henne hvis ungen er prikk lik faren 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 10. mai 2016 #3369 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) (..) Det er forfriskende med folk som er fornøyde med seg selv, ihvertfall. 😃 Endret 10. mai 2016 av TallulahBGood Fjernet en setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 10. mai 2016 #3370 Del Skrevet 10. mai 2016 Nå fatter jeg ingenting her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 10. mai 2016 #3371 Del Skrevet 10. mai 2016 Selv handler jeg i butikker hvor de ansattes personlige liv ikke har så mye å si med driften av butikken. Der hvor jeg ikke vet om Kjell nettopp har blitt dumpa, eller at bestemor til Morten er syk, så varene ble ikke sendt... Skille mellom butikk og privat, så tror jeg det blir større suksess nestegang! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
accountdeleted Skrevet 10. mai 2016 #3372 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Siste innlegget... - Hun la inn alt hun eide og hadde, hver krone, på å prøve å redde VP. Deretter satset hun igjen alt hun hadde på SbN. Henger sparepengene hennes på et pengetre, siden det ikke er tomt når hun bruker alt? - Vi bes nå om å hjelpe henne med SbN, selv om vi mener hun har gjort feil valg. Hun vil jo så gjerne drive butikk! Dette er tross alt noe hun og Martine virkelig ønsker, uansett hvor firmaet skylder penger. Vi får jo til og med 10% rabatt, samt rask levering OG en takknemlighet større enn vi aner. Å hællemåne... Endret 10. mai 2016 av accountdeleted 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 10. mai 2016 #3373 Del Skrevet 10. mai 2016 Den 8. mai 2016 at 17.32, canacas skrev: Fortsatt inkasso, og hun er fortsatt eier i selskapet. 25% av innskuddet på 30k er ikke store greiene. Men som styremedlem er man jo fortsatt ansvarlig. Sannsynligvis også for uttalelser selskapet gjør. Dette kunne du spart deg med å legge ut. Her står det fødseldato på folk som ikke er med i denne bloggen hva om du hadde firma som gikk dårlig og det blir brettet ut inkasso varsler.... Ikke artig for de som driver dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 10. mai 2016 #3374 Del Skrevet 10. mai 2016 Den 8. mai 2016 at 20.31, TallulahBGood skrev: Takk til @canacas for interessant oppdatering! Jeg trodde ikke hun hadde noe med firmaet å gjøre mer, men så er hun jo fremdeles medeier med 25% og styremedlem. På instagram oppgir hun en mailadresse med Style by Norway i navnet, men det tar vel litt tid å avvikle slikt. Fatter ikke hva som er interessant med dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 10. mai 2016 #3375 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Grunnen til at forretningen ikke går er fordi de konkurrerer med mange MYE bedre bedrifter, som ikke ber kundene om å være med på dugnad, men behandler de slik kunder bør behandles. Med retningslinjer og profesjonalitet. Endret 10. mai 2016 av Varma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. mai 2016 #3376 Del Skrevet 10. mai 2016 4 minutter siden, Lapper skrev: Dette kunne du spart deg med å legge ut. Her står det fødseldato på folk som ikke er med i denne bloggen hva om du hadde firma som gikk dårlig og det blir brettet ut inkasso varsler.... Ikke artig for de som driver dette Dette er jo offentlige opplysninger som man selv velger at alle får tilgang på når man etablerer et aksjeselsksp og det som blir "brettet ut" er ikke inkassovarsler. Det er betalingsanmerkninger, noe som betyr at de ikke har gjort opp for seg til tross for at kravene har blitt sendt til inkasso. De fleste inkassoselskaper strekker seg svært langt for å inngå nedbetalingsavtaler og blir disse avtalene fulgt så vil ikke skyldneren få betalinganmerkning. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 10. mai 2016 #3377 Del Skrevet 10. mai 2016 På tide å være ærlig??? Var på tide. Sikkert uvant. Så drita lei hylekoret til Camilla og bli beskyldt for både det ene og det andre. For det første har jeg aldri kommentert på bloggen hennes. Jeg skriver ikke ting jeg ikke har belegg for, og Camilla har akkurat bekreftet at det er på tide å være ærlig. For det hun har kalt spekulasjoner og løgner er ikke det likevel. Jeg kjenner mange i interiørmiljøet,og mange av leverandørene hennes, og de snakker selvfølgelig seg i mellom. Hadde hun vært fair og ærlig så hadde jeg ikke giddet å bry meg, men nettopp fordi hun fraskriver seg ansvar, og skylder på alt annet og alle andre, så skal jeg ærlig innrømme at hun irriterer meg. Karma is a bitch! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. mai 2016 #3378 Del Skrevet 10. mai 2016 23 minutter siden, Lapper skrev: Dette kunne du spart deg med å legge ut. Her står det fødseldato på folk som ikke er med i denne bloggen hva om du hadde firma som gikk dårlig og det blir brettet ut inkasso varsler.... Ikke artig for de som driver dette Dette er offentlige opplysninger. Ikke er det snakk om inkassovarsler heller, men betalingsanmerkninger. Altså saker som har vært til behandling i rettssystemet og hvor det foreligger en dom. For øvrig vil jeg advare alle mot å bestille varer i nettbutikken og betale kontant. Fant faktisk en urne der som jeg kunne tenkt meg å ha på terrassen og som jeg ikke fant maken til hos noen andre. Bestillingen ble lagt inn for snart 14 dager siden og intet har skjedd, så nå er den kansellert fra min side... Heldigvis gikk jeg for Klarna, så jeg har ikke tapt penger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. mai 2016 #3379 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) 7 minutter siden, Leo skrev: Dette er offentlige opplysninger. Ikke er det snakk om inkassovarsler heller, men betalingsanmerkninger. Altså saker som har vært til behandling i rettssystemet og hvor det foreligger en dom. For øvrig vil jeg advare alle mot å bestille varer i nettbutikken og betale kontant. Fant faktisk en urne der som jeg kunne tenkt meg å ha på terrassen og som jeg ikke fant maken til hos noen andre. Bestillingen ble lagt inn for snart 14 dager siden og intet har skjedd, så nå er den kansellert fra min side... Heldigvis gikk jeg for Klarna, så jeg har ikke tapt penger. Det er ikke nødvendig at sakene har vært igjennom rettsystemet og at det må foreligge en dom for at en bedrift skal få betalingsanmerkninger. Når det gjelder firmaer så kan betalingsanmerkninger registreres 30 dager etter forfall på betalingsoppfordring/inkassokrav. Endret 10. mai 2016 av Veslefrikk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. mai 2016 #3380 Del Skrevet 10. mai 2016 6 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det er ikke nødvendig at sakene har vært igjennom rettsystemet og at det må foreligge en dom for at en bedrift skal få betalingsanmerkninger. Når det gjelder firmaer så kan betalingsanmerkninger registreres 30 dager etter forfall på betalingsoppfordring/inkassokrav. Helt riktig og takk for korreksjonen! Rett skal være rett! Men betalingsproblemer er det vel ingen tvil om at de har... Siden de ikke sender ut varer, så burde de ha skamvett nok til å stenge nettbutikken også. Veldig dumt hvis folk lar seg lure til å betale for varer de aldri får levert... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg