Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke lese den bloggen lengre, er så mye drama med den dama, å så jævla til sutring om hvor slemme alle er mot henne. Om hun ikke tåler kritikk bør hun heller ikke  drive å dele alt uten å tenke gjennom  hva hun sitter å forteller  til hele Norge. Hun får dessverre  ikke noe sympati  fra meg, litt selv innsikt kunne hun nok trengt ja

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som om hun personlig har gjort dere noe vondt.

Og jeg skjønner godt at hun ikke alltid vil fortelle sannheten, sånn som det blir sladret her inne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. januar 2016 at 22.58, Pizzaface skrev:

Får ikke bort siteringen...

Men skulle bare si sjekk bloggen, der har hun nå skrevet om at hun er gravid. 

La dama være litt i fred nå, man er ekstra følsom med masse hormoner i kroppen.

Lykke til Camilla :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til det siste blogginnlegget:

Hun klarer fortsatt ikke skrive et eneste innlegg uten å måtte komme med noe spydig.

-Mange mobbere vil få bensin på bålet...

-Før jeg ble halshugget...

Hun er faktisk ikke et hakk bedre enn oss her på forumet som hun mener både mobber og sjikanerer.

Som man reder ligger man.

Endret av Joppe
Trykkleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atp skrev:

Kaoset? Er det ikke hun selv som bestemmer hvordan hun vil ha det?  Høres jo ut p folk at hun har lurt denne Hans. 

Endret av Joppe
Slettet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, sweety pie skrev:

Får ikke bort siteringen...

Men skulle bare si sjekk bloggen, der har hun nå skrevet om at hun er gravid. 

La dama være litt i fred nå, man er ekstra følsom med masse hormoner i kroppen.

Lykke til Camilla :)

Unnskyld? 

Hvis hun skal være i fred, begynner det ikke med bloggeren da? Slutte å blogge - glemt og ikke nevnt. 

Det blir for dumt å be "kommentatorene" som hun faktisk er avhengig av, å slutte og mene noe om henne. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, scrabble skrev:

Unnskyld? 

Hvis hun skal være i fred, begynner det ikke med bloggeren da? Slutte å blogge - glemt og ikke nevnt. 

Det blir for dumt å be "kommentatorene" som hun faktisk er avhengig av, å slutte og mene noe om henne. 

Hva mener du her? Er det ett ønske du har, om att hun skal legge ned bloggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atp skrev:

Hva mener du her? Er det ett ønske du har, om att hun skal legge ned bloggen? 

Du må legge mye godvilje til, om det er du får utav den kommentaren 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun har jo skrevet at det kan hende hun ikke kunne få flere barn, og når man da (antageligvis) plutselig blir gravid, så vil jeg tro at det er ganske vanskelig å ta en abort. I tillegg så er det jo ikke alle som vil ta abort.  Uhell kan jo skje!

mitt andre barn kom et år  før vi hadde planlagt, og jeg er glad for det idag. Hadde vi venta det eksta året, så hadde jeg muligens bare hatt et barn resten av livet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Susa skrev:

Vel, hun har jo skrevet at det kan hende hun ikke kunne få flere barn, og når man da (antageligvis) plutselig blir gravid, så vil jeg tro at det er ganske vanskelig å ta en abort. I tillegg så er det jo ikke alle som vil ta abort.  Uhell kan jo skje!

mitt andre barn kom et år  før vi hadde planlagt, og jeg er glad for det idag. Hadde vi venta det eksta året, så hadde jeg muligens bare hatt et barn resten av livet!

Høres jo ut som du var i en litt annen situasjon enn Camilla. Nå er det vel ikke "vi" som ønsket seg et barn, men Camilla. Og i godt voksen alder blir hun ikke plutselig gravid. Er jo vannvittig å sette seg selv i en slik situasjon akkurat nå. Hun gjør det ikke veldig enkelt for seg selv. Må si jeg blir trist på hennes vegne når hun hele tiden må si JEG gleder meg, JEG elsker barnet. At hun i det hele tatt holder døra åpen for å ta tilbake Hans, sier jo hvor desperat hun er etter å få han tilbake. Så ikke så rart å tenke at hun håper et barn vil redde forholdet. For hennes og ungenes skyld så håper jeg han tar ansvar for sine handlinger, de er vel gamle nok begge to til å vite hvordan barn blir til. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Smugleseren skrev:

Det er ett eller annet uttrykk fra våre komikere som på klingende dialekt sier: "Toppa heile driten!" og det må jeg si passer vel godt inn her, etter konkurs, brudd, hussalg og mere til..... 

:fnise:
For et sirkus! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker hele tiden om ALLE forumene som hetser og sjikanerer henne? HvilkE er de? Hvis kvinneguiden er den værste, så skjønner jeg ikke problemet. Tror verken politiet eller TV program om nettroll hadde tatt det som skrives her som verken hets eller sjikanering. Og hadde de tatt seg bryet med å lese hennes innlegg på IG og blogg, så hadde de kanskje tatt henne for å sjikanere seg selv!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Shoppingqueen skrev:

Hun snakker hele tiden om ALLE forumene som hetser og sjikanerer henne? HvilkE er de? Hvis kvinneguiden er den værste, så skjønner jeg ikke problemet. Tror verken politiet eller TV program om nettroll hadde tatt det som skrives her som verken hets eller sjikanering. Og hadde de tatt seg bryet med å lese hennes innlegg på IG og blogg, så hadde de kanskje tatt henne for å sjikanere seg selv!

Dette har jeg lurt på også. 
Hun nevner stadig dette i flere av sine blogginnlegg. Jeg har fortsatt tilgode å se flere forum enn kvinneguiden hvor hun blir diskutert. Har heller ikke sett noe til hetsen eller sjikanen hun snakker om. Forståelig at det ikke er alle kommentarer om en selv som er like hyggelige å lese, enten man har lagt opp til selv eller ikke, men hets og sjikane er det ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, PrimaDonna_ skrev:

Dette har jeg lurt på også. 
Hun nevner stadig dette i flere av sine blogginnlegg. Jeg har fortsatt tilgode å se flere forum enn kvinneguiden hvor hun blir diskutert. Har heller ikke sett noe til hetsen eller sjikanen hun snakker om. Forståelig at det ikke er alle kommentarer om en selv som er like hyggelige å lese, enten man har lagt opp til selv eller ikke, men hets og sjikane er det ikke!

Enig med deg. Klart det ikke er morsomt at folk skriver negativt om deg, men har tilgode enda å lese noe som hun ikke har lagt opp til selv, mer eller mindre ihvertfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Enig med deg. Klart det ikke er morsomt at folk skriver negativt om deg, men har tilgode enda å lese noe som hun ikke har lagt opp til selv, mer eller mindre ihvertfall. 

Enig!

Og jeg har tilgode å lese et blogginnlegg hvor hun ikke kommer med spydigheter og drittslenging til oss lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler mange bloggere misbruker mobbing og sjikanering. Det er et hån mot de som faktisk blir mobbet og sjikanert! Hun snakker jo om forum og sosiale medier, og der har jeg sett svært lite til mobbing av henne.

Så sant det er ting vi ikke "ser", så syns jeg hun syter og klager utrolig mye. Kan hende hun får stygge kommentarer på bloggen som ikke ser dagens lys, men er jo ikke på bloggen hun sier hun blir mobbet så innmari. 

Jeg støtter på ingen måte mobbing av kjendiser eller andre offentlige personer, men at folk er kritiske til ting hun skriver, gjør/ikke gjør, det må hun nesten regne med når hun utleverer og deler veldig mye. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kristanna skrev:

Jeg føler mange bloggere misbruker mobbing og sjikanering. Det er et hån mot de som faktisk blir mobbet og sjikanert! Hun snakker jo om forum og sosiale medier, og der har jeg sett svært lite til mobbing av henne.

Så sant det er ting vi ikke "ser", så syns jeg hun syter og klager utrolig mye. Kan hende hun får stygge kommentarer på bloggen som ikke ser dagens lys, men er jo ikke på bloggen hun sier hun blir mobbet så innmari. 

Jeg støtter på ingen måte mobbing av kjendiser eller andre offentlige personer, men at folk er kritiske til ting hun skriver, gjør/ikke gjør, det må hun nesten regne med når hun utleverer og deler veldig mye. 

Der er jeg så enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun egentlig ikke inne i varmen hos familien hans, hva skjedde? Hun var jo det til å begynne med. Var det pga konkursen eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, latteliggjøringer og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...