Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

Om filmen ble lagt ut den dagen hun fødte så er ikke det noe spektakulært i seg selv, nesten hele filmen kunne jo lages ferdig før hun gikk i fødsel så kunne den som klippet den sammen satt i de siste sekundene og lagt ut på SoMe i løpet av noen få timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye det den familien gjør er nøye planlagt og kalkurert. Jeg visste den baby kom til å bli eksponert, men hun har faktisk ikke eksponert den nye på IG og det er jo bra. Følger henne ikke på Snap eller andre steder, så vet ikke hvordan det er der

Men hun fødte vel 1 februar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eksponerer hvertfall seg selv. Viktig å se tynn ut fortest mulig. Disse waist strammerene vises frem. Hun er 20 år. Selvsagt er det lettere å få kroppen tilbake når de er så unge. Ser Black Chyna eller hvordan det skrives poserer i en minimal badedrakt. Alle ser den kroppen er operert hinsides mye. Ser helt merkelig ut. Det er bare kropp kropp med den familien. Ikke rart unge jenter får komplekser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LeilaS skrev:

Mye det den familien gjør er nøye planlagt og kalkurert. Jeg visste den baby kom til å bli eksponert, men hun har faktisk ikke eksponert den nye på IG og det er jo bra. Følger henne ikke på Snap eller andre steder, så vet ikke hvordan det er der

Men hun fødte vel 1 februar.

Blir heftig eksponert på Snap nå hvertfall, lagt ut for ca 30 min siden. Nydelig jente, men har ingenting på SoMe å gjøre! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Viking-girl skrev:

Blir heftig eksponert på Snap nå hvertfall, lagt ut for ca 30 min siden. Nydelig jente, men har ingenting på SoMe å gjøre! 

Som forventet ja. Visste den ungen kom til å bli eksponert før den ble født. Mange håpet på hun ikke ville gjøre det (siden hun ikke ville bekrefte gravid ryktene) men er Kylie Jenner vi snakker om

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2018 den 0.27, Viking-girl skrev:

Blir heftig eksponert på Snap nå hvertfall, lagt ut for ca 30 min siden. Nydelig jente, men har ingenting på SoMe å gjøre! 

Heftig? Jeg har ikke sett mange snapper av jenta siden hun ble født hvertfall. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.4.2018 den 17.46, LeilaS skrev:

Mye det den familien gjør er nøye planlagt og kalkurert. Jeg visste den baby kom til å bli eksponert, men hun har faktisk ikke eksponert den nye på IG og det er jo bra. Følger henne ikke på Snap eller andre steder, så vet ikke hvordan det er der

Men hun fødte vel 1 februar.

Det er ikke bare mye av det de gjør som er nøye planlagt og kalkulert... det gjelder alt de gjør. I den familien er det nok ikke mye som er overlatt til tilfeldighetene. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er ikke bare mye av det de gjør som er nøye planlagt og kalkulert... det gjelder alt de gjør. I den familien er det nok ikke mye som er overlatt til tilfeldighetene. 

Det er den måten de får mye penger av og holder seg i media på. Legger ut rykter, spekulasjoner, legger ut ting på den perfekte tid osv

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 17.46, LeilaS skrev:

Mye det den familien gjør er nøye planlagt og kalkurert. Jeg visste den baby kom til å bli eksponert, men hun har faktisk ikke eksponert den nye på IG og det er jo bra. Følger henne ikke på Snap eller andre steder, så vet ikke hvordan det er der

Men hun fødte vel 1 februar.

Stormi har egen IG, ser det ut til. Ikke så mye på den heller, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FantasDick skrev:

Stormi har egen IG, ser det ut til. Ikke så mye på den heller, da. :)

Den er ikke opprettet av familien :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bambi1995 skrev:

Den er ikke opprettet av familien :)

..Men det er samlet ganske mange flere bilder enn hva jeg ville vært komfortabel med - babyen er jo bare 2 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FantasDick skrev:

..Men det er samlet ganske mange flere bilder enn hva jeg ville vært komfortabel med - babyen er jo bare 2 mnd. 

ja, men det er jo ikke hennes feil at folk har valgt å ta screenshot av filmene hennes å legge ut liksom. :) 2 av de er fra samme film, så sånt sett er det 1 bilde de har kopiert og 3 screenshots fra 2 filmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bambi1995 skrev:

ja, men det er jo ikke hennes feil at folk har valgt å ta screenshot av filmene hennes å legge ut liksom. :) 2 av de er fra samme film, så sånt sett er det 1 bilde de har kopiert og 3 screenshots fra 2 filmer

Uhm, det er ganske mange flere enn 4 (?) bilder og videoer som ligger ute av babyen. Og det er jo hun som har lagt det ut i utgangspunktet så vi kan vel si at det er "hennes feil". Det er ganske mye eksponering for en 2 mnd gammel baby, synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Bambi1995 skrev:

ja, men det er jo ikke hennes feil at folk har valgt å ta screenshot av filmene hennes å legge ut liksom. :) 2 av de er fra samme film, så sånt sett er det 1 bilde de har kopiert og 3 screenshots fra 2 filmer

Hvem sin feil er det da? Så klart er det hennes feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FantasDick skrev:

Uhm, det er ganske mange flere enn 4 (?) bilder og videoer som ligger ute av babyen. Og det er jo hun som har lagt det ut i utgangspunktet så vi kan vel si at det er "hennes feil". Det er ganske mye eksponering for en 2 mnd gammel baby, synes jeg. 

ikke på den jeg snakker om. Hvilken mener du? 

 

Kan ikke folk bare få legge ut så mye bilder av ungen sin de bare vil, uten at folk bare må henge seg opp i det? jeez

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bambi1995 skrev:

ikke på den jeg snakker om. Hvilken mener du? 

Kan ikke folk bare få legge ut så mye bilder av ungen sin de bare vil, uten at folk bare må henge seg opp i det? jeez

Det er mange IG-kontoer med navnet hennes.. 

Barn har rett til et privatliv - også på nett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, Bambi1995 skrev:

ikke på den jeg snakker om. Hvilken mener du? 

 

Kan ikke folk bare få legge ut så mye bilder av ungen sin de bare vil, uten at folk bare må henge seg opp i det? jeez

Hun må gjøre hva hun vil, men blir lei meg når kjendiser eksponerer barna. Barn har ingenting de skulle ha sagt. De har rett på privatliv.

Respekt til de som skjermer barna totalt fra SoMe og media.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, FantasDick skrev:

Det er mange IG-kontoer med navnet hennes.. 

Barn har rett til et privatliv - også på nett. 

Jada men det er ikke opp til deg å passe på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Jada men det er ikke opp til deg å passe på det. 

:ironi:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det har vært noe voldsom eksponering av ungen jeg :vetikke:

Jeg reagerer veldig på eksponering av barn, og går som regel ganske hardt mot mammabloggere, men jeg syntes KJ har vært ganske varsom med hva hun legger ut. Tror det er viktig å ha i bakhodet at ikke KJ heller har "valgt" å være kjent, men levd hele livet i det. Jeg syntes ikke det er rettferdig å kreve at hun skal ta alle riktige valg hele veien når hun aldri har kjent et annet liv. 

Jeg syntes barnet så langt har privatliv, jeg. Jeg vet ingenting om ungen utenom navn og hvem som er foreldrene, og har sett noen få bilder. Det er ikke overdreven eksponering. Føler man tråkker over en grense når man begynner å dele hele livet til barnet, men det syntes jeg faktisk Kardashian/Jenner klanen skal ha for at de ikke gjør. Joda, barna legges det noen ganger ut bilde av, men jeg har ikke sett at de deler informasjon som ikke burde deles eller upassende bilder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...