Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

Hun har fra naturens side helt smale nesten ikke eksisterende lepper,  man ser da tydelig at hun har mye fillers igjen i kjeften.  Hoftene, puppa og rumpa er et kapittel for seg selv.  Er det noe på henne som er ekte?  Hun er en karikert versjon av seg selv.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Christy89 skrev:

De hoftene var breie før hun ble gravid, men kan godt være hun fikk brreiere hofter naturlig etter graviditeten?

OMG, Tror du virkelig at slike hofter eksisterer i virkeligheten?   De lyser jo fake på 10 mils avstand.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skremmende at en jente som har operert seg flere ganger, har så mange unge fans som vil være og se ut som henne. Hun har STOR påvirkningskraft og hvor mange har ikke fylt på leppene pga Kylie?

Nekter å tro hun har fjernet lip fillers. Ser ikke forskjell.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har nok tatt bbl og implantater, tenker jeg. Så hun har fjernet implantatene, men er ekstra fett (eller hva jeg skal si) igjen etrer bbl. Bra hun fjernet de, for den rumpa så helt grusom ut

Men jeg håper denne rumpetrenden er på vei ut nå. Ser virkelig ikke bra ut. Rumpa må jo bli utrolig hengete når man fjerner implantatene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spikertynne, (norske og andre) wannabe-kim-bloggerne som har dyttet inn proteser i pupper og rumpe ser virkelig merkelige ut. Skal det i det hele tatt være tilnærmelsesvis ok, må det være på kvinner som allerede er litt runde. Da blir de store, kunstige kroppsdelene en del av en helhet og ikke digre klumper som disser på utsiden av kroppen. Huttetu. Ingen nevnt, ingen glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Berga skrev:

De spikertynne, (norske og andre) wannabe-kim-bloggerne som har dyttet inn proteser i pupper og rumpe ser virkelig merkelige ut. Skal det i det hele tatt være tilnærmelsesvis ok, må det være på kvinner som allerede er litt runde. Da blir de store, kunstige kroppsdelene en del av en helhet og ikke digre klumper som disser på utsiden av kroppen. Huttetu. Ingen nevnt, ingen glemt.

Det ser jo helt teit ut når slanke jenter har falsk rumpe. Det ser teit ut uansett, men ser litt bedre ut når damer har mer fett på kroppen som Amber Rose, Kim og Khloe f.eks enn på Isabel Raad og Sophie Elise. Tenk så mange jentene som kommer til å fjerne implantatene når Kim og Kylie velger å gjøre det? :P

De leppene til Kylie er ikke 100% naturlige. Det er BS

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Kim Kardashian er heldigvis nesten femti når min datter når tenårene, så jeg håper at idealene og det ekstreme fokus på kropp har endret seg litt til den tid:

https://pagesix.com/2018/07/30/kardashians-slammed-for-praising-kims-skinny-body/

"“Your extensions, your ass, your t–s, everything, they’re heavy because she’s f–king voluptuous, but she’s anorexic here [her waist] and her arms are like pin thin like my pinky,” Khloé continued to gush. “Kimberly, I can see through you. I’ve never seen a skinnier person in my life.”

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
På 11.8.2018 den 9.07, Berga skrev:

Grusomt, bådemed og uten proteser 

Men i alle dager...

Skal du kritisere hvordan de ser ut uten implantat også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig at hun har tatt ut fillersene for å sprøyte inn fett isteden. De har mye finere form nå enn tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Picketfence skrev:

Men i alle dager...

Skal du kritisere hvordan de ser ut uten implantat også ?

Tar gjerne en diskusjon på hvorfor det ser lite estetisk ut med all den løse huden som henger.

Hva er verst, diskutere tema eller brukere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
9 timer siden, Berga skrev:

Tar gjerne en diskusjon på hvorfor det ser lite estetisk ut med all den løse huden som henger.

Hva er verst, diskutere tema eller brukere?

Jeg reagerer på din kommentar, så det har ingenting med brukerdebatt å gjøre. 

Jeg vet ikke hva du mener man skal diskutere om det, men jeg synes det er unødvendig å kommentere en kroppsdel hvor det ikke er noen implantater eller modifikasjoner. 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Picketfence skrev:

Jeg reagerer på din kommentar, så det har ingenting med brukerdebatt å gjøre. 

Jeg vet ikke hva du mener man skal diskutere om det, men jeg synes det er unødvendig å kommentere en kroppsdel hvor det ikke er noen implantater eller modifikasjoner. 

Så legger vi den død. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.8.2018 den 2.08, Max Potente skrev:

Synes overskriften i artikkelen du linket til sier mye også. Media har en krass og negativ vinkling. "Reality star's behind looks deflated", er ikke veldig oppløftene.:haar::danse::sprettert:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Kim og Kylie velger å fjerne alt innsprøytet fettet fra rumpa, så kommer MANGE til å gjøre det samme. Håper virkelig denne trenden snur. På 2000 tallet var det små sprettrumper som var inn. Heller det enn disse falske rumpene 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirurgene kan fortsatt tjene litt penger på å fjerne løs hud på de forminskende rumpestumpene. Etterpå kan de overleve på en ny trend, eller ta til fornuft og hjelpe syke, i stedet for å skjære i/ødelegge friske mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fettsugd og operert Kim K er blitt nå. Ny shoot på stranden der hun viser en bedre bakende enn hun viste i fjor. Blir litt fake når vi vet den er fikset på kirurgisk. Tenk å være så kroppsfiksert. Eneste de gjør på er å fikse og ordne seg. Stakkars barna deres som er født inn i dette. Når skal væremåten bety mer enn utseende?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...