Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

1 time siden, Xstrella skrev:

Så fettsugd og operert Kim K er blitt nå. Ny shoot på stranden der hun viser en bedre bakende enn hun viste i fjor. Blir litt fake når vi vet den er fikset på kirurgisk. Tenk å være så kroppsfiksert. Eneste de gjør på er å fikse og ordne seg. Stakkars barna deres som er født inn i dette. Når skal væremåten bety mer enn utseende?

Kim, Kylie, Khloe og Kris er jo operert fra topp til tå. Likte Khloe før hun opererte rumpa og endret hele ansiktet. Trist at dette er familien media skriver mest om. Kim ser ut som en voksdukke. Null mimikk i ansiktet. Ser sur ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, LeilaS skrev:

Kim, Kylie, Khloe og Kris er jo operert fra topp til tå. Likte Khloe før hun opererte rumpa og endret hele ansiktet. Trist at dette er familien media skriver mest om. Kim ser ut som en voksdukke. Null mimikk i ansiktet. Ser sur ut.

Støp i samme ansiktsforma som Cher 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Viking-girl skrev:

Støp i samme ansiktsforma som Cher 

Kim kommer til å se ut som Cher, Pricsilla Presley og de overopererte kjendisdamene når hun blir eldre. Ser jo helt teit ut med gamle hender og helt stramt ansikt

Endret av LeilaS
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker se mindre av slikt på snap. Det er ikke normalt med så smale liv og den digre rumpa. Ser jo cellulittbehandlingene har hjulpet hvis det ikke er kamuflasjesminke. Hadde håpet media i hele verden sluttet å skrive om dem. Vi vil ikke ha slike forbilder!!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 20.42, J.. skrev:

Joda.

Hun kunne trukket seg vekk fra rampelyset som sine 4 andre halvsøsken å levd ett privat liv i sus å dus.

Hva gjør hun?

Utnytter famen Kim dro på seg å ble "instafamous".

Nå er hun også på topp 10 listen hos Forbes som nr 1 av verdens yngste "selfmade billionare" hvorpå hun er god for ikke mindre enn 900 millioner dollar.

Så helt på bærtur er hun ikke.

Selfmade? Hvem hadde hun vært uten en kjent familie? Hadde hun vært en "hvem som helst" på instagram hadde hun ikke fått til noe som helst. Det er kun grunnet Kims billige nakenstunt og faren at resten av familien har fått de mulighetene de har fått. Selfmade billionaire... Omtrent like selfmade som datteren til Bill Gates som kommer til å arve hele imperiet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, uranus skrev:

Selfmade? Hvem hadde hun vært uten en kjent familie? Hadde hun vært en "hvem som helst" på instagram hadde hun ikke fått til noe som helst. Det er kun grunnet Kims billige nakenstunt og faren at resten av familien har fått de mulighetene de har fått. Selfmade billionaire... Omtrent like selfmade som datteren til Bill Gates som kommer til å arve hele imperiet. 

Nettopp. Hun hadde ikke vært noen uten familien og hennes etternavn. 

Liker foresten den andre siden. De andre barna til Catelyn. Husker Brody på The Hills og trodde han bare var en random fyr :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Tror nok det er mer det at hun har fått klumper og slikt. Så hun fjernet det for å begynne på nytt. 

Om det blir ruglete (noe det jo må bli etterhvert) så fyller de på mer fett. Det er hinsides hvordan de holder på. It takes a village to do them and please them. Har mista tellingen på hvor mange ansatte og leger de går til. Går ikke av veien for å la leger som kunne bedrevet LANGT viktigere ting i livet enn å dra hjem til folk for å fylle dem med vitaminer i veneflon! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 18.53, Xstrella skrev:

Jeg trykker se mindre av slikt på snap. Det er ikke normalt med så smale liv og den digre rumpa. Ser jo cellulittbehandlingene har hjulpet hvis det ikke er kamuflasjesminke. Hadde håpet media i hele verden sluttet å skrive om dem. Vi vil ikke ha slike forbilder!!!!

Jeg er enig, men så lenge det gir klikk og penger, så kommer nok ingen til å slutte å skrive om de, dessverre. Jeg er drittlei de og skulle ønske media kunne slutte å lage artikler om de hele tiden, men det skjer ikke 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, smalls skrev:

Jeg er enig, men så lenge det gir klikk og penger, så kommer nok ingen til å slutte å skrive om de, dessverre. Jeg er drittlei de og skulle ønske media kunne slutte å lage artikler om de hele tiden, men det skjer ikke 🙄

Enig. De har vannvittige utgifter og selger det som selges kan for å opprettholde populariteten og inntektene. At de er tragiske og uoppnåelige idealer driter de e. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Xstrella skrev:

Enig. De har vannvittige utgifter og selger det som selges kan for å opprettholde populariteten og inntektene. At de er tragiske og uoppnåelige idealer driter de e. 

De er pr kåte og gjør alt de kan for å holde seg i media. Hvis media en dag slutter å skrive om de, så går de vel ned i kjelleren. Det er uten tvil Kris som er hjernen bak det hele.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jegskulleønskeat
På 9.7.2018 den 21.24, Macro skrev:

Jeg føler ikke det er ufattelig stort press jeg. Ser mer mobbing og drittpart om de som gjør slikt enn annet. Hva andre gjør bryr meg midt bak, men dette presset føler jeg er litt overdramatisert :P

Same! Har egentlig aldri følt på så mye av dette presset

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brielle
På 19.8.2018 den 20.27, LeilaS skrev:

Nettopp. Hun hadde ikke vært noen uten familien og hennes etternavn. 

Liker foresten den andre siden. De andre barna til Catelyn. Husker Brody på The Hills og trodde han bare var en random fyr :P

Samme her, barna til Catelyn på den andre siden (er vel tre sønner og en datter der, med to forskjellige mødre?) virker sympatiske, litt mer som "vanlige" folk 😜  Husker at jeg spesielt likte broren til Brody og kjæresten hans, da de var innom Kardashian-serien, de virket så rolige og jordnære i forhold til resten av gjengen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Leppefillerspausen varte ikke lenge! 

På Instagram takker hun nemlig klinikken hun bruker for at de «kom sent på kvelden for å gjøre en «touch up» på leppene».

🙄🙄🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...