Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg blir faktisk skikkelig irritert av å lese denne tråden. 

Kylie Jenner ble på mange måter dyttet inn i kjendislivet. Hun er jo bare et lite barn i de første sesongene av serien, og hun er vokst opp i rampelyset. Det er ikke så lett å bare ikke være kjendis når hele familien din er verdenskjent. Hun er bare 20 år gammel, og ja hun er sikker skikkelig selvopptatt - men å vokse opp som hun har gjort ville nok gjort enhver slik. 

Og at hun melker dette er så himla teit å si. Er det en person som ikke akkurat trenger spesielt mye mer penger er det KJ. Både Kim, Kourtney og Khloe (og til og med Rob) har vært "åpne" om sine graviditeter, uten at det har tapt seg økonomisk for dem. 

For en gangs skyld er det en i den familien som faktisk tar et bevisst valg og skjermer seg selv og barnet i magen, men det skal også kritiseres - for da er det jo kun for serien sin skyld. 
Hun skriver et godt og åpent innlegg om hvorfor hun har valgt det, og i videoen ser man nesten ikke ungen. Videoen er også i såpass dårlig kvalitet (rent teknisk) at det er ganske opplagt at det ikke er hentet fra noe serie. Til nå har hun ikke gjort noe galt, og allikavel er det fult av folk som skal mene og synse om dette.  

Når Jenny Skavlan skjermet seg selv og barnet var det bare bra og kudos til henne, men når en større kjendis gjør det er det kun for penger og oppmerksomhet? Og ikke minst for å operere kroppen etterpå? 

Kan også legge til at selv om mye i denne familien er kredittverdig så ser man nesten ikke barna på TV. Jeg sier ikke at de er fullstendig skjermet, men de er ikke eksponert på den måten som man ser mange skrekkeksempler på her i Norge.

:roll:

Enig 👏🏼

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte at Kylie Jenner ikke var gravid, og derfor brukte den gylne anledningen til å skape spekulasjoner, og så finne på noe smart når hun avslørte at hun sletts ikke var gravid. Tenkte det var noe kommersielt bak det. 

At hun derimot har valgt å holde hele svangerskapet hemmelig, og faktisk har valgt å nyte tiden og holde det privat, synes jeg er veldig bra gjort av henne. Kan tenke meg det ikke var lett. Tror det var et viktig valg for henne å skjerme både baby og seg selv under graviditeten, så blir det spennende å se hvordan det blir fremover. Noe får vi nok se til barnet, men blir spennende å se hvor mye. Synes allikevel hun har vært tøff og modig som har holdt det skjult for media. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg blir faktisk skikkelig irritert av å lese denne tråden. 

Kylie Jenner ble på mange måter dyttet inn i kjendislivet. Hun er jo bare et lite barn i de første sesongene av serien, og hun er vokst opp i rampelyset. Det er ikke så lett å bare ikke være kjendis når hele familien din er verdenskjent. Hun er bare 20 år gammel, og ja hun er sikker skikkelig selvopptatt - men å vokse opp som hun har gjort ville nok gjort enhver slik. 

Og at hun melker dette er så himla teit å si. Er det en person som ikke akkurat trenger spesielt mye mer penger er det KJ. Både Kim, Kourtney og Khloe (og til og med Rob) har vært "åpne" om sine graviditeter, uten at det har tapt seg økonomisk for dem. 

For en gangs skyld er det en i den familien som faktisk tar et bevisst valg og skjermer seg selv og barnet i magen, men det skal også kritiseres - for da er det jo kun for serien sin skyld. 
Hun skriver et godt og åpent innlegg om hvorfor hun har valgt det, og i videoen ser man nesten ikke ungen. Videoen er også i såpass dårlig kvalitet (rent teknisk) at det er ganske opplagt at det ikke er hentet fra noe serie. Til nå har hun ikke gjort noe galt, og allikavel er det fult av folk som skal mene og synse om dette.  

Når Jenny Skavlan skjermet seg selv og barnet var det bare bra og kudos til henne, men når en større kjendis gjør det er det kun for penger og oppmerksomhet? Og ikke minst for å operere kroppen etterpå? 

Kan også legge til at selv om mye i denne familien er kredittverdig så ser man nesten ikke barna på TV. Jeg sier ikke at de er fullstendig skjermet, men de er ikke eksponert på den måten som man ser mange skrekkeksempler på her i Norge.

:roll:

Ser nesten ikke ungen? Mulig jeg blunket på et tidspunkt, men av hva jeg så ser man ikke ungen i det hele tatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrkHumle skrev:

Ser nesten ikke ungen? Mulig jeg blunket på et tidspunkt, men av hva jeg så ser man ikke ungen i det hele tatt. 

Man ser hun de tre siste sekundene av videoen, hvor hun ligger på Kylie sitt bryst etter fødselen.

Men hverken ansikt eller hode vises, kun at hun fysisk er tilstede. 

Tommel opp til Kylie for det!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
45 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg blir faktisk skikkelig irritert av å lese denne tråden. 

Kylie Jenner ble på mange måter dyttet inn i kjendislivet. Hun er jo bare et lite barn i de første sesongene av serien, og hun er vokst opp i rampelyset. Det er ikke så lett å bare ikke være kjendis når hele familien din er verdenskjent. Hun er bare 20 år gammel, og ja hun er sikker skikkelig selvopptatt - men å vokse opp som hun har gjort ville nok gjort enhver slik. 

Og at hun melker dette er så himla teit å si. Er det en person som ikke akkurat trenger spesielt mye mer penger er det KJ. Både Kim, Kourtney og Khloe (og til og med Rob) har vært "åpne" om sine graviditeter, uten at det har tapt seg økonomisk for dem. 

For en gangs skyld er det en i den familien som faktisk tar et bevisst valg og skjermer seg selv og barnet i magen, men det skal også kritiseres - for da er det jo kun for serien sin skyld. 
Hun skriver et godt og åpent innlegg om hvorfor hun har valgt det, og i videoen ser man nesten ikke ungen. Videoen er også i såpass dårlig kvalitet (rent teknisk) at det er ganske opplagt at det ikke er hentet fra noe serie. Til nå har hun ikke gjort noe galt, og allikavel er det fult av folk som skal mene og synse om dette.  

Når Jenny Skavlan skjermet seg selv og barnet var det bare bra og kudos til henne, men når en større kjendis gjør det er det kun for penger og oppmerksomhet? Og ikke minst for å operere kroppen etterpå? 

Kan også legge til at selv om mye i denne familien er kredittverdig så ser man nesten ikke barna på TV. Jeg sier ikke at de er fullstendig skjermet, men de er ikke eksponert på den måten som man ser mange skrekkeksempler på her i Norge.

:roll:

Enig! 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mjauritz skrev:

Man ser hun de tre siste sekundene av videoen, hvor hun ligger på Kylie sitt bryst etter fødselen.

Men hverken ansikt eller hode vises, kun at hun fysisk er tilstede. 

Tommel opp til Kylie for det!

Takk, da har nok jeg skrudd av for tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
1 time siden, Xstrella skrev:

Ja. Hun la ut selv video fra det. Er filmet både ultralyder og babyshower. Blir nok vist frem i serien ja. 

Men so what? Er det ikke livet hennes som skal dokumenteres da? Graviditeten og fødselen er jo allerede lekket av Kylie selv, så det er jo evt bare en forlengelse av det vi får se i serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vanskelig å bli født inn i en stor kjendisfamilie. Som barn har man ikke noe valg. Når man blir eldre, så kan man bestemme litt mer selv.  Det går an å trekke seg vekk og ikke være i media. Jeg visste ikke at Paris Hilton hadde 2 yngre brødre før jeg så de i en episode av serien hennes. De var ikke interessert i å være i rampelyset og familien måtte respektere det.

Jeg føler mange store kjendiser er flinke til å ikke eksponere barna sine, men er mere de som er litt mindre kjendiser som eksponerer og selger bilder av barna til pressen osv. For penger. Bloggere er også ille på å eksponere barna sine for klikk og penger. Barna blir gjenkjent på skole osv.

Men håper virkelig Kylie velger det riktige. At hun eksponerer så lite som mulig og kanskje trekker seg unna rampelyset. Men vi får jo se i den nye serien hvordan det blir. Kanskje hun vokser litt mer opp og ikke er like selvopptatt  (som hun har fremstått) nå som hun er mor :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke Kylie noe særlig før, jeg syns alltid det virket som om det der "jeg vil ikke være kjendis"-opplegget hennes bare var noe hun sa for å virke mer jordnær. Det virker jo litt som om hun vil være kjendis når hun stiller i egen serie som heter "Life of Kylie", eller?

Men at hun faktisk har gjort dette her, holdt seg innendørs og borte fra både media og sosiale medier og skjermet barnet for stress, det gjør at jeg ser henne på en helt annen måte. Særlig etter den videoen hun lagde. Jeg tenker at det er i den videoen man ser hvordan Kylie egentlig er, ikke i serien hennes. Der virker alt litt falskt og planlagt. Jeg håper man ser Kylie mer i KUWTK-serien, men gjerne uten baby. Jeg tror faktisk på at hun opprettholder "kjendis-livet" for å opprettholde sminkemerket sitt, noe jeg faktisk ikke ser noe galt i. Jeg hadde også gjort mye for å leve av det jeg brenner for. Syns overhodet ikke hun er noe mer oppmerksomhetssyk eller PR-kåt enn andre kjendiser generelt.

Jeg syns også litt synd på henne, ettersom hun ble født inn i dette uten sjanse til å styre selv hvor mye hun vil være i offentligheten. Hun var jo et barn når hun var med i de første sesongene av det som ble tidenes største realityserie.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får gi meg pepper når den tiden kommer hvis jeg tar feil. Men mtp at seertallene til "Life of Kylie" ikke var noe å skryte av så tror jeg at denne "hemmelige" perioden av livet hennes kommer til å bli brukt for det den er verdt fremover. Jeg håper jo jeg tar feil. Men men.... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xstrella skrev:

Ja. Hun la ut selv video fra det. Er filmet både ultralyder og babyshower. Blir nok vist frem i serien ja. 

Den youtubevideoen var filmet privat, da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thejohan skrev:

Men so what? Er det ikke livet hennes som skal dokumenteres da? Graviditeten og fødselen er jo allerede lekket av Kylie selv, så det er jo evt bare en forlengelse av det vi får se i serien. 

Men so hva da? Jeg svarte til personen som tagget meg. Jo de må bare selge det som selges kan for meg. Deres liv. Skal de opprette slik livsstil de har så må de jo ha skyhøye inntekter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LeilaS skrev:

Har jeg sagt kjendiser ikke skal få barn? :klo: så lenge man ikke eksponerer de og tjener penger på de (som mange kjendiser gjør) så er det flott. Michael Jackson hadde masker på barna når de var ute i offentligheten, for å beskytte de og at de skulle få et normalt liv som mulig. Paris sa at ingen visste hvem hun var da hun gikk på privatskole. Hvor har Kylie sagt hun ikke vil være kjendis?

Virket bare på måten du sa det på, men skjønner hva du mener:-) Hun sa i serien sin at hun ikke er en sånn person som vil være kjent, og at hun vil leve et normalt liv osv. Husker ikke åssen episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Bottega skrev:

Virket bare på måten du sa det på, men skjønner hva du mener:-) Hun sa i serien sin at hun ikke er en sånn person som vil være kjent, og at hun vil leve et normalt liv osv. Husker ikke åssen episode.

Da burde hun ikke lagt ut de drøye selfiene. Hun mater media selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Dere får gi meg pepper når den tiden kommer hvis jeg tar feil. Men mtp at seertallene til "Life of Kylie" ikke var noe å skryte av så tror jeg at denne "hemmelige" perioden av livet hennes kommer til å bli brukt for det den er verdt fremover. Jeg håper jo jeg tar feil. Men men.... 

Tiden vil vise..... Jeg er litt skeptisk, men folk får bare gi meg å pepper hvis jeg tar feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Xstrella skrev:

Da burde hun ikke lagt ut de drøye selfiene. Hun mater media selv. 

Selvsagt, er enig der. Men hun føler vel et press. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg blir faktisk skikkelig irritert av å lese denne tråden. 

Kylie Jenner ble på mange måter dyttet inn i kjendislivet. Hun er jo bare et lite barn i de første sesongene av serien, og hun er vokst opp i rampelyset. Det er ikke så lett å bare ikke være kjendis når hele familien din er verdenskjent. Hun er bare 20 år gammel, og ja hun er sikker skikkelig selvopptatt - men å vokse opp som hun har gjort ville nok gjort enhver slik. 

Og at hun melker dette er så himla teit å si. Er det en person som ikke akkurat trenger spesielt mye mer penger er det KJ. Både Kim, Kourtney og Khloe (og til og med Rob) har vært "åpne" om sine graviditeter, uten at det har tapt seg økonomisk for dem. 

For en gangs skyld er det en i den familien som faktisk tar et bevisst valg og skjermer seg selv og barnet i magen, men det skal også kritiseres - for da er det jo kun for serien sin skyld. 
Hun skriver et godt og åpent innlegg om hvorfor hun har valgt det, og i videoen ser man nesten ikke ungen. Videoen er også i såpass dårlig kvalitet (rent teknisk) at det er ganske opplagt at det ikke er hentet fra noe serie. Til nå har hun ikke gjort noe galt, og allikavel er det fult av folk som skal mene og synse om dette.  

Når Jenny Skavlan skjermet seg selv og barnet var det bare bra og kudos til henne, men når en større kjendis gjør det er det kun for penger og oppmerksomhet? Og ikke minst for å operere kroppen etterpå? 

Kan også legge til at selv om mye i denne familien er kredittverdig så ser man nesten ikke barna på TV. Jeg sier ikke at de er fullstendig skjermet, men de er ikke eksponert på den måten som man ser mange skrekkeksempler på her i Norge.

:roll:

Ja hun ble kanskje "dyttet" inn i det livet. Men hun måtte på ingen måte fortsette om hun ikke likte det. Hun begynte jo å "jobbe" mens hun og Kendall enda gikk på vanlig skole. Og da (etter det de har vist i serien) klagde de seg til å få privatlærer fordi de jobbet så mye og reiste og diverse. Alt dette har hun jo sagt ja til å "få" kanskje uten å tenke på konsekvensene. Siden hun de siste årene bare har klagd på hvor tungt det er å være så kjent, div sosiale medier hun føler hun bare opprettholder et "image" for. At det ikke er helt hun selv. Å på toppen av alt måtte hun ha en egen tv serie for å vise hvem hun egentlig er. 

 

Synes hun har en helt legitim grunn for at hun har vært i skjul de siste mnd, å respekterer grunnen hennes for det. Måtte hun bare fortsette å ta gode valg ang. datteren sin. For et barn merker stress utenpå magen også. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
23 minutter siden, Whatevr skrev:

Alt dette har hun jo sagt ja til å "få" kanskje uten å tenke på konsekvensene. Siden hun de siste årene bare har klagd på hvor tungt det er å være så kjent, div sosiale medier hun føler hun bare opprettholder et "image" for. At det ikke er helt hun selv. Å på toppen av alt måtte hun ha en egen tv serie for å vise hvem hun egentlig er. 

 

Synes hun har en helt legitim grunn for at hun har vært i skjul de siste mnd, å respekterer grunnen hennes for det. Måtte hun bare fortsette å ta gode valg ang. datteren sin. For et barn merker stress utenpå magen også. 

Tenker kanskje grunnen er at hun får pes uansett? Gud forby at hun legger ut et bilde uten sminke, for lite klær, for baggy klær osv. Hun føler sikkert at hun ikke er bra nok uansett. Vet ikke, men jeg er enig i tankegangen din! 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elisaday skrev:

Dere får gi meg pepper når den tiden kommer hvis jeg tar feil. Men mtp at seertallene til "Life of Kylie" ikke var noe å skryte av så tror jeg at denne "hemmelige" perioden av livet hennes kommer til å bli brukt for det den er verdt fremover. Jeg håper jo jeg tar feil. Men men.... 

Samme tanke har slått meg. Hun har jo mamma Kris som manager og vi vet jo hvor glad hun er i penger og oppmerksomhet. Alt dette er nok planlagt for å bli brukt på et senere tidspunkt for å få opp seertall og dermed enda mer klingende mynt i kassen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, thejohan skrev:

Tenker kanskje grunnen er at hun får pes uansett? Gud forby at hun legger ut et bilde uten sminke, for lite klær, for baggy klær osv. Hun føler sikkert at hun ikke er bra nok uansett. Vet ikke, men jeg er enig i tankegangen din! 😊

 

Ja, jeg skjønner godt at hun kanskje kan tenke det. Men det er jo ikke så rart da over halve livet hennes har gått med på å bli formet av kjendislivet og tilnærme seg den og søke reaksjoner av andre. Både i form av seere og likes. Hun kunne jo f.eks ha valgt å ha lukket instagramprofil istedet. Men da kunne hun jo ikke ha reklamert for både andre og eget sminkemerke på en billig og rask måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...