langbein86 Skrevet 31. oktober 2018 #121 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hei jenter. stille her nå.. har fulgt med, men ikke fått presentert meg. har termin 24 april, så er 15+3 i dag. dette er mitt andre barn. skal på oul når jeg er 20+1, rimelig sent men, stor pågang på ullevål.. tror eg kjente litt liv i magen for noen dager siden, men vanskelig å si andre som kjenner liv?. gleder meg til å få vite kjønn, særlig fordi det blir morsomt for storesøster å vite om hun skal få en søster eller bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 2. november 2018 #122 Del Skrevet 2. november 2018 På 31.10.2018 den 17.46, langbein86 skrev: Hei jenter. stille her nå.. har fulgt med, men ikke fått presentert meg. har termin 24 april, så er 15+3 i dag. dette er mitt andre barn. skal på oul når jeg er 20+1, rimelig sent men, stor pågang på ullevål.. tror eg kjente litt liv i magen for noen dager siden, men vanskelig å si andre som kjenner liv?. gleder meg til å få vite kjønn, særlig fordi det blir morsomt for storesøster å vite om hun skal få en søster eller bror Hei Ja, det er fryktelig stille her.. Tror en del er aktiv i disse termingruppene på Facebook. Selv, så er jeg medlem av en termingruppe på Facebook, men lite aktiv der fordi jeg da skriver med fullt navn og vil ikke dele så mye personlig med en gruppe på 100 stk. Så hadde håpet det var mer aktivitet her, hvor jeg kan være anonym og mer åpen om ting. Så gøy å kjenne liv så tidlig Jeg er 19+4 i dag og førstegangs. Kjenner en del liv, spesielt på morgenen og kveld. På dagtid kjenner jeg lite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 4. november 2018 #123 Del Skrevet 4. november 2018 Jeg er 20 uker i dag og skal på OUL om to dager. Gleder meg veldig, men er også litt nervøs. Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men man vet jo aldri. Har kjent liv de siste 3 ukene. Ikke noe system i det enda, plutselig kommer det bare 😊 Syns magen begynner å bli veldig tydelig nå. Kulerund 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 6. november 2018 #124 Del Skrevet 6. november 2018 Har vært på OUL i dag og sett en frisk og fin jente 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 6. november 2018 #125 Del Skrevet 6. november 2018 4 timer siden, Paibunn skrev: Har vært på OUL i dag og sett en frisk og fin jente 😍 Så kos, gratulerer ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 7. november 2018 #126 Del Skrevet 7. november 2018 19 timer siden, Paibunn skrev: Har vært på OUL i dag og sett en frisk og fin jente 😍 Gratulerer så mye 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
randomnice Skrevet 9. november 2018 #127 Del Skrevet 9. november 2018 Hvis Ultralyd viste gutt? Kan jeg være 100% sikker på at dette er rett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 10. november 2018 #128 Del Skrevet 10. november 2018 22 timer siden, randomnice skrev: Hvis Ultralyd viste gutt? Kan jeg være 100% sikker på at dette er rett? Ja tror det er ganske sikkert da 😊 de gangene de har tar feil er vel hvis de tror jente, også er det gutt, selv om det er ganske sjeldent de tar feil nå med moderne utstyr. men har de sett en liten snopp er det lite sannsynlig at er er en jente ☺️ Regner med at det var oul? Hvis det var på tidlig ul er det mer usikkert 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkertoppen00 Skrevet 23. november 2018 #129 Del Skrevet 23. november 2018 Jeg er 22+4 i dag. Tiden går så utrolig fort. Blir jente her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 24. november 2018 #130 Del Skrevet 24. november 2018 Jeg synes også at tiden går fort 😊 22+6 i dag. Hva har dere kjøpt inn til baby allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 25. november 2018 #131 Del Skrevet 25. november 2018 19+3 her. Får en jente til ☺️ Har bare kjøpt ny kalesje til vogna, ellers har vi det meste fra storesøster 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia_1991 Skrevet 25. november 2018 #132 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Har slått av varsel fra KG, å trodde ikke det var aktivitet her! Er 21+3 idag, og venter en jente i April ❤️ har kjøpt stellebord, vogn, bilstol, vognpose.. stellebordet er kjøot brukt, men var knapt brukt en uke, så det var ett kupp.. vogn og bilstol fra søskenbarnet mitt, fint brukt både vogn og bilstol - og til en god pris.. vognposen er og kjøpt brukt.. ellers fra førstemann har jeg seng, uro og bæresele.. Endret 25. november 2018 av Pia_1991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 27. november 2018 #133 Del Skrevet 27. november 2018 På 24.11.2018 den 19.11, Paibunn skrev: Jeg synes også at tiden går fort 😊 22+6 i dag. Hva har dere kjøpt inn til baby allerede? Jeg synes tiden går sånn passe. For min del kunne den gjerne gått fortere 🙈 Det er kanskje fordi jeg er sykemeldt nå pga. nyrebekkenbetennelse, blødninger, mye kynnere og diverse andre plager. Jeg har kjøpt barnevogn, bilstol og base, bilstolpose, bedside crib, madrass, dyne, og litt klær - men mangler fremdeles en del klær. Så gjenstår vognpose, stelleutstyr, stellematte, badebalje, babynest, bæresele, tripp trapp stol med nyfødt sete og vippestol 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 28. november 2018 #134 Del Skrevet 28. november 2018 19+1 her og var på oul i går. Fikk beskjed om at vi venter ei lita frøken den 26 april. Stas! 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia_1991 Skrevet 28. november 2018 #135 Del Skrevet 28. november 2018 6 timer siden, Chara skrev: 19+1 her og var på oul i går. Fikk beskjed om at vi venter ei lita frøken den 26 april. Stas! 💕 Gratulerer 🥰 har dere kjøpt inn noe? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 28. november 2018 #136 Del Skrevet 28. november 2018 57 minutter siden, Pia_1991 skrev: Gratulerer 🥰 har dere kjøpt inn noe? ☺️ Tusen takk! 😊 Vi bestilte vogn i går etter oul. Kun fordi det er noen uker leveringstid, så det er greit å bestille i god tid. I tillegg kjøpte vi bilsete når vi først var på Barnas hus fordi det var på tilbud. Ellers har vi ikke kjøpt noe særlig. Lønner seg sikkert å handle det meste når januarsalget starter, tenker jeg. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 28. januar 2019 #137 Del Skrevet 28. januar 2019 Hvor mye klær har dere kjøpt i str 50 og 56? Kikka akkurat på det vi har og syns plutselig det var så lite 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 29. januar 2019 #138 Del Skrevet 29. januar 2019 Har ikke kjøpt noe, siden jeg har så mye fra storesøster. Men sist hadde jeg kjøpt ganske mye i str 56, noe som var altfor stort for frøkna på 2760 ved fødsel. Måtte be familien kjøpe noe mer i 50.. hun vokste fort ut av 50 da, så man trenger ikke enorme mengder.. ikke gulper de og griser så mye de første ukene heller 😜 tror jeg har en større baby i magen denne gangen, så jeg tar med begge størrelsene på sykehuset 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 6. mars 2019 #139 Del Skrevet 6. mars 2019 Hvordan går det med dere damer? Nå har vi ikke lenge igjen. Kanskje noen har født allerede også? Selv har jeg 51 dager igjen til termin (26/04). Her er det meste klart til lille snuppa kommer, så nå er det bare å holde ut en jævlig bekkenløsning noen uker til. 😄 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 6. mars 2019 #140 Del Skrevet 6. mars 2019 Ja jeg burde kanskje få babytingene i hus snart, termin 21 april. Har ikke noe på plass for jeg føler at det er så lenge til, men egentlig er det jo ikke det 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå