Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2019


Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

32 minutter siden, Paibunn skrev:

I dag (14 dpo) testet jeg med cb digital. Den viste gravid 2-3 😁

Gratulerer så mye😀 ❤️ Har dere prøvd lenge eller?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, heihei87 skrev:

Jeg målte den dagen jeg var 4 + 1 og da var min på 233. Men jeg tror d er et veldig stort spenn i hva som er normalt uten at d trenger å være tvillinger. dessuten er d ikke sikkert du/dere har målt riktig i hvor langt på vei du er heller. Tipper alt er helt fint jeg :)

Aha okei☺️☺️ Ja det kan jo være at jeg er kommet litt lengre, blir spennende å finne ut av😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tyah skrev:

Jeg målte HCG på mandag og skal måle igjen i morgen for å se om det er fin økning. Får svar torsdag eller fredag 😄 

Oi så sent du får svar 😮 min lege sender meg HCG resultater på SMS samme dag som jeg måler 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillespire19 skrev:

Oi så sent du får svar 😮 min lege sender meg HCG resultater på SMS samme dag som jeg måler 🙈

 

😱 skal spørre hvorfor når jeg er der i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillespire19 skrev:

Gratulerer så mye😀 ❤️ Har dere prøvd lenge eller?☺️

Dette var tredje inseminasjonsforsøk. Er sammen ned en dame, så har ikke vært så lett å prøve på egenhånd 😂

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer paibunn! Så fantastisk! :) jeg beundrer virkelig par som hae prøvd lenge og klarer å holde ut uten å bli helt gal. Sjøl har jeg bare prøvd i 3 pp og holdt på å miste vettet🙈 Sur og lei meg hver måned det ikke gikk, sjøl om jeg vet at ting tar tid. Dessverre tror jeg folk er litt for flinke til å kringkaste det stolt når det er sånn «for oss gikk d på første forsøk!» mens man når man prøver veldig lenge gjerne ikke vil prate om det, s da får man litt inntrykk av at d går så fort med alle. Jeg har vært veldig heldig, og vet det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, heihei87 skrev:

Gratulerer paibunn! Så fantastisk! :) jeg beundrer virkelig par som hae prøvd lenge og klarer å holde ut uten å bli helt gal. Sjøl har jeg bare prøvd i 3 pp og holdt på å miste vettet🙈 Sur og lei meg hver måned det ikke gikk, sjøl om jeg vet at ting tar tid. Dessverre tror jeg folk er litt for flinke til å kringkaste det stolt når det er sånn «for oss gikk d på første forsøk!» mens man når man prøver veldig lenge gjerne ikke vil prate om det, s da får man litt inntrykk av at d går så fort med alle. Jeg har vært veldig heldig, og vet det ❤️ 

Tusen takk - og i lige måde 😊

Selv om man kjenner statistikken for vellykkede forsøk,så blir man uansett skuffet når det ikke går på første (eller andre, eller...) forsøk. Sånn var det hvertfall for meg.

Det føles som en evighet siden første forsøk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillespire19 skrev:

Oi så sent du får svar 😮 min lege sender meg HCG resultater på SMS samme dag som jeg måler 🙈

 

Fikk svar på mandagens måling i dag. Mandag var den 190, da var jeg ca 4+2. Målte på nytt i dag og de har svarene inne til i morgen mest sannsynlig sa hun 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Paibunn skrev:

I dag (14 dpo) testet jeg med cb digital. Den viste gravid 2-3 😁

Gratulerer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tyah skrev:

Gratulerer :yvonne:

Tusen takk 😍

Håper du får gode resultater på prøven i dag 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Paibunn skrev:

Tusen takk 😍

Håper du får gode resultater på prøven i dag 🤞

Takk for det 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Paibunn skrev:

Dette var tredje inseminasjonsforsøk. Er sammen ned en dame, så har ikke vært så lett å prøve på egenhånd 😂

Hva med dere?

Aha ja det skjønner jeg 🤭 vi har prøvd i 2 år😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Tyah skrev:

Fikk svar på mandagens måling i dag. Mandag var den 190, da var jeg ca 4+2. Målte på nytt i dag og de har svarene inne til i morgen mest sannsynlig sa hun 😊

Så spennende !😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Paibunn skrev:

I dag (14 dpo) testet jeg med cb digital. Den viste gravid 2-3 😁

Gratulerer så mye :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer har dere?

Jeg kjenner ikke så mye enda, men litt ømme bryst, god luktesans og litt oppblåst 🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

17 minutter siden, Paibunn skrev:

Hvilke symptomer har dere?

Jeg kjenner ikke så mye enda, men litt ømme bryst, god luktesans og litt oppblåst 🤰

Jeg har ømme bryster som kommer og går, brystene har vokst litt, har vært litt små kvalm, gul utflod (TMI 😂) og tett nese. Og ja «mens» murringer innimellom.. hcg prøven min hadde forresten doblet seg 😄👍🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tyah skrev:

 

Jeg har ømme bryster som kommer og går, brystene har vokst litt, har vært litt små kvalm, gul utflod (TMI 😂) og tett nese. Og ja «mens» murringer innimellom.. hcg prøven min hadde forresten doblet seg 😄👍🏽

Så bra hcg prøven hadde doblet seg! 😄👍

Jeg har forresten tett nese. Visste ikke at det også var et symptom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm, lite matlyst og ofte sultent (ond sirkel). Har også ømme bryst, er oppblåst og blir veldig fort andpusten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lite symptomer. Så lite at jeg er litt bekymra. Var kvalm når d gikk lenge mellom måltider og murring i starten, så gikk d over. Nå er jeg bare litt svimmel hvis jeg reiser meg fort, men jeg har lavt blodtrykk uansett så d trenger ikke ha noe med graviditet å gjøre. Skal ta blodprøve i dag for å sjekke, siden legen sa ar d var normalt at symptom kommer og går men at d også kunne være symptom på at ting hadde stoppa opp 😕 håper på d beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...