Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2019


Pjusk

Anbefalte innlegg

9 timer siden, heihei87 skrev:

Jeg har veldig lite symptomer. Så lite at jeg er litt bekymra. Var kvalm når d gikk lenge mellom måltider og murring i starten, så gikk d over. Nå er jeg bare litt svimmel hvis jeg reiser meg fort, men jeg har lavt blodtrykk uansett så d trenger ikke ha noe med graviditet å gjøre. Skal ta blodprøve i dag for å sjekke, siden legen sa ar d var normalt at symptom kommer og går men at d også kunne være symptom på at ting hadde stoppa opp 😕 håper på d beste!

Ja, det må vi bare håpe på ❤️ Mine symptomer kommer og går også.. Krysser fingrene for at det er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, heihei87 skrev:

Jeg har veldig lite symptomer. Så lite at jeg er litt bekymra. Var kvalm når d gikk lenge mellom måltider og murring i starten, så gikk d over. Nå er jeg bare litt svimmel hvis jeg reiser meg fort, men jeg har lavt blodtrykk uansett så d trenger ikke ha noe med graviditet å gjøre. Skal ta blodprøve i dag for å sjekke, siden legen sa ar d var normalt at symptom kommer og går men at d også kunne være symptom på at ting hadde stoppa opp 😕 håper på d beste!

Lykke til med blodprøven! Satser på at alt er som det skal være 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn her :) tester positiv denne uken. Om spiren holder er termin i starten av april :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 5.25, Paibunn skrev:

Lykke til med blodprøven! Satser på at alt er som det skal være 🤞

Takktakk! Venter fortsatt på svar... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Hylleblomsten skrev:

Lister meg inn her :) tester positiv denne uken. Om spiren holder er termin i starten av april :)

Gratulerer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sniker meg inn her, og håper på å bli her frem til slutten av mars!

Vi er 26 og 28 år, jordmorstudent og etterforsker. Gifter oss om en mnd., så planen var egentlig å begynne prøvingen neste EL! Men så var vi litt uforsiktige, og utrolig nok klarte vi å lage en liten bamsemums på ett forsøk. Vi er veldig glade, ydmyke og kjempenervøse (for SA!).

Testet svakt negativt fredag (3 dager etter IKM) og positiv 1-2 på clearblue digital i dag! 

Har kjent aktivitet i livmor til og fra i to uker, enten murringer eller stikk. Har i dag hatt litt vondt i ryggen også! Ellers har jeg lite symptomer, og det stresser meg!! 🤯

Gratulerer alle sammen - gleder meg til å bli kjent med dere!

og; bor noen av dere i Oslo? KG-barseltreff 🤤🤤🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Gudbedre❤️ er det noen som har fått barn før her og som aner noe om når klær ikke passer lenge? Ble kontakta av en jobb i dag der jeg trenger kostyme og jeg skulle sende over størrelsene mine. Jobben er om 4-6 uker, så ikke såå lenge til. Skjønner at jeg ikke har fått mage da, men er det logisk å tro at alle vanlige klær og størrelser jeg bruker vil passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ❤️

Hva tenker dere ang testing? Jeg har jo ingen erfaring med tidligere graviditeter, og opplever ingenting som tilsier at frøet ikke har det bra, så jeg tenker ikke å ta blodprøve hvis det ikke tilstøter noe spesielt. Positiv digital med ukesindikator på mandag, tenkte å ta en til førstkommende mandag igjen. Ville dere gjort noe mer? Hva er vanlig? Fins det «noe vanlig»? 😂

ifølge HiMommy er bamsemumsen på størrelse med en sitronstein 🍋❤️

Håper magene og nervene deres har det bra ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen💕 Jeg var på ultralyd igår. Trodde jeg var i uke 7, men han satte meg tilbake til i uke 6 basert på størrelse. Vi fikk se ett bankende hjerte 😍 satser på spiren holder seg. Foreløpig av symptomer så kjenner jeg en del til kvalmen, ømme bryster og litt forandret smakssans. Noe annet har jeg ikke merket☺️☺️ Litt stikking i livmor kanskje. Neste kontroll blir om 4 uker 😊 Går alt fint med dere? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gudbedre skrev:

Takk dere ❤️

Hva tenker dere ang testing? Jeg har jo ingen erfaring med tidligere graviditeter, og opplever ingenting som tilsier at frøet ikke har det bra, så jeg tenker ikke å ta blodprøve hvis det ikke tilstøter noe spesielt. Positiv digital med ukesindikator på mandag, tenkte å ta en til førstkommende mandag igjen. Ville dere gjort noe mer? Hva er vanlig? Fins det «noe vanlig»? 😂

ifølge HiMommy er bamsemumsen på størrelse med en sitronstein 🍋❤️

Håper magene og nervene deres har det bra ❤️

Tenker at det ikke er noe grunn til å teste flere ganger når du har en good feeling :)

1 time siden, Lillespire19 skrev:

Hei igjen💕 Jeg var på ultralyd igår. Trodde jeg var i uke 7, men han satte meg tilbake til i uke 6 basert på størrelse. Vi fikk se ett bankende hjerte 😍 satser på spiren holder seg. Foreløpig av symptomer så kjenner jeg en del til kvalmen, ømme bryster og litt forandret smakssans. Noe annet har jeg ikke merket☺️☺️ Litt stikking i livmor kanskje. Neste kontroll blir om 4 uker 😊 Går alt fint med dere? ❤️

Så fantastisk! ❤️ Jeg oppdaget litt brun utflod i trusen etter sex i går kveld. Det har ikke kommet noe mer i trusen eller når jeg tørker meg, men litt hvis jeg dytter papiret oppi der. Det har dog blitt lysere og lysere, og mindre og mindre.. Regner med det var en liten blødning pga. ømfintlige slimhinner, det er jo vanlig når man er gravid... Men jeg hadde så klart følt meg mye bedre og tryggere hadde det ikke vært for den brune utfloden. Jeg er mellom 5+1 og 5+4 i dag. Håper det går veien. Ultralyd neste fredag. Da er jeg mellom 6+3 og 6+6. Håper vi får se ett bankende hjerte, men akkurat nå føles ikke det så sannsynlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Tyah skrev:

Tenker at det ikke er noe grunn til å teste flere ganger når du har en good feeling :)

Så fantastisk! ❤️ Jeg oppdaget litt brun utflod i trusen etter sex i går kveld. Det har ikke kommet noe mer i trusen eller når jeg tørker meg, men litt hvis jeg dytter papiret oppi der. Det har dog blitt lysere og lysere, og mindre og mindre.. Regner med det var en liten blødning pga. ømfintlige slimhinner, det er jo vanlig når man er gravid... Men jeg hadde så klart følt meg mye bedre og tryggere hadde det ikke vært for den brune utfloden. Jeg er mellom 5+1 og 5+4 i dag. Håper det går veien. Ultralyd neste fredag. Da er jeg mellom 6+3 og 6+6. Håper vi får se ett bankende hjerte, men akkurat nå føles ikke det så sannsynlig..

Gjør det nok uansett 😂 Må liksom bare se at HCG’en stiger. Har slutter å være redd for SA, det skjer hvis det skjer. Men har begynt å være redd for MA, at det ikke er noe liv der inne, mens jeg tror en liten bebifis vokser seg stor og sterk. 

Jeg hadde litt brunt utflod to-tre dager etter IKM, samt en gang etter samleie. Jeg tror det går helt fint, med oss begge to! Det er jo veldig vanlig 🙂 Men blir fint med UL om en uke likevel! Lurer på om jeg skal vente til uke syv 🤔

Lurer på om ikke vi får ganske lik termin Tyah 🤗

1 time siden, Lillespire19 skrev:

Hei igjen💕 Jeg var på ultralyd igår. Trodde jeg var i uke 7, men han satte meg tilbake til i uke 6 basert på størrelse. Vi fikk se ett bankende hjerte 😍 satser på spiren holder seg. Foreløpig av symptomer så kjenner jeg en del til kvalmen, ømme bryster og litt forandret smakssans. Noe annet har jeg ikke merket☺️☺️ Litt stikking i livmor kanskje. Neste kontroll blir om 4 uker 😊 Går alt fint med dere? ❤️

Åå, så bra ❤️ Så heldig du er som har sett et bankende hjerte! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tyah skrev:

Tenker at det ikke er noe grunn til å teste flere ganger når du har en good feeling :)

Så fantastisk! ❤️ Jeg oppdaget litt brun utflod i trusen etter sex i går kveld. Det har ikke kommet noe mer i trusen eller når jeg tørker meg, men litt hvis jeg dytter papiret oppi der. Det har dog blitt lysere og lysere, og mindre og mindre.. Regner med det var en liten blødning pga. ømfintlige slimhinner, det er jo vanlig når man er gravid... Men jeg hadde så klart følt meg mye bedre og tryggere hadde det ikke vært for den brune utfloden. Jeg er mellom 5+1 og 5+4 i dag. Håper det går veien. Ultralyd neste fredag. Da er jeg mellom 6+3 og 6+6. Håper vi får se ett bankende hjerte, men akkurat nå føles ikke det så sannsynlig..

Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg over:) slimhinnene blir jo ekstra utsatt, jeg har blødd en del neseblod.. Så lenge du ikke har friskt blod og smerter tror jeg alt er normalt☺️☺️ Blir jo spennende da, jeg krysser fingrene 👌🏼😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gudbedre skrev:

Gjør det nok uansett 😂 Må liksom bare se at HCG’en stiger. Har slutter å være redd for SA, det skjer hvis det skjer. Men har begynt å være redd for MA, at det ikke er noe liv der inne, mens jeg tror en liten bebifis vokser seg stor og sterk. 

Jeg hadde litt brunt utflod to-tre dager etter IKM, samt en gang etter samleie. Jeg tror det går helt fint, med oss begge to! Det er jo veldig vanlig 🙂 Men blir fint med UL om en uke likevel! Lurer på om jeg skal vente til uke syv 🤔

Lurer på om ikke vi får ganske lik termin Tyah 🤗

Åå, så bra ❤️ Så heldig du er som har sett et bankende hjerte! ❤️

Ja det var ganske betryggende 😁 samboer fikk tårer i øynene 🙈💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Gratulerer til alle sammen!Er det laget noe Facebook gruppe for mars 2019? 😃 Syns trådene her inne er så uoversiktlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kto skrev:

Hei! Gratulerer til alle sammen!Er det laget noe Facebook gruppe for mars 2019? 😃 Syns trådene her inne er så uoversiktlige. 

Så lurt! Kan ikke du gjøre det? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAR ALDRI VÆRT SÅ GLAD FOR Å HA FÅTT ØMME PUPPER I MITT LIV 😍🤗🤗❤️❤️

#ønskerfleresymptomee(minuskvalme) 🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en facebookgruppe for mars 2019! Bare send meg en pm med navn om dere vil at jeg skal legge dere til, så fikser jeg det i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...