Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
7 timer siden, 29_j skrev:

Godt alle har hver sin smak da:)

Jepp, skjønner din smak er noe annerledes enn min, flaks det, sånn at alle kan få  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, snakke meg om dårlig holdning. Eller, etter hva jeg hørte Christian sa på det siste innlegget på FB, så er han med på å skape dårlige holdninger hos folk. Christian mener moren ikke kan kjøpe en fleecegencer på Jula. Da blir folk mobbet, for Chris ble selv kalt Bosselini gutten på skolen. I tillegg står han og belærer sin mor om hva hun kan, og ikke kan kjøpe. Jeg synes rett og slett synd på mannen som har en slik innstilling til merke klær. Blir chris sett på som en mann som er bedre enn andre, fordi han kjøper merke klær? Får Christian mer respekt av de rundt seg pga han bruker merke klær? Nei !  Han blir heller sett på som en arrogant snobb, som ser ned på andre som kjøper klær på Dressmann. Ifølge en kommentar på facebook fra søsteren, kjøper Christian sine merke klær på brukt markedet. Altså, i utgangspunktet har han ikke økonomi til å kjøpe disse merke klærene sine. Og hvorfor kjøpe møbler på Ikea, når kun merkevarer er bra nok? Christian filmer stadig vekk fra stua si, og der er ikea sofa, ikea tv-benk m.m. 

Hvor riktig er det å melde seg på et datingprogram som en utfordring? Jeg tenker det er ikke realt gjort.. Andre melder seg på <min første date> i håp om å finne kjærligheten. Gro og Christian melder seg på for å lage en utfordring til MrChristian siden. Ja gro sa det selv i den siste videoen på FB..Dessuten skal det mye til at christian i det hele tatt skal finne en dame, når han har ei liste med krav. (Ref: video på FB)

Christian. Har du tenkt at Tv2 sender Bonanza fordi serien er godt likt av andre? Ja jeg har fått med meg du ikke liker denne serien. Hvorfor sende ut en negativ ytring om Bonaza serien hver bidige søndag? Det er ikke sånn at du har rett i alt du mener. Folk er forskjellige. Snakke meg om avstengt mann som bare ser sin egen verden. 

Til slutt: Hva skjer i hodet på en voksen mann når han begynner å slå på en menneske skulptur, og skriver blind vold? Skremmende å se hvordan han og kameraten slo løst på denne skulpturen som står i stavanger sentrum (Ref snap fredags kveld). Synes Christian kommer på litt my vold liknende ting som han poster på SoMe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilde snap Cottesen83.   Fikk du nok oppmerksomhet igår, når du blottet deg med gulroten og bjellene MrChristian? Fikk du de blikkene som du så sårt trengte?

Du koste deg ved å legge ut flere bilder, hvor du satt og holdt i denne stive gulroten med bjellene hengende, og når du åpnet jakken som en annen blotter for å vise fram utstyret. 

Jeg vemmes og blir kvalmen av oppførselen din. Hva med den personen som evt har opplevd å bli utsatt for en blotter? Ga du gode minner til den personen,  med allle de syke snappene du la ut igår?

Sitte i bilen og imitere en som sitter der med en stive i hånden mens folk går forbi?? Og det samtidig mens moren din setter seg inn i bilen?? Det er så sykt, så sykt og langt ifra normalen. Hadde du bare gått vanlig med den genseren så hadde det vært ok.  MEN, når du BEVISST sitter og skrever og tar gulroten i hånden, da lurer jeg på hva som surrer seg i topplokket på en 35 år gammel mann. Du får virkelig vist hvem Christian er, og hva slags vemmelige tanker du går rundt med i hodet ditt.. Og det blir bare verre og verre det som kommer fram. Christian har det tydeligvis i seg som i det hele tatt kommer på slike vulgære ting.

MrChristian: Hvorfor beklage <hvis noen føler seg støtt> på snap, når du allikevel velger å poste det samme på insta og FB? Det er definitivt ikke en ekte beklagelse da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reklamere for alkohol er ulovlig i Norge. Det må da Christian også ha klart å få med seg? Men som mange ganger tidligere, viser Christian i at han driter i lover og regler. 

Christian har valgt å gjøre seg til en offentlig influencer. Å legge ut en side hvor du kan få kjøpe ***** *** ( navnet på vinen) og det også kommer fram hva denne vinen koster, så er det REKLAME. Christian forteller i snappen hvor god denne vinen er, og at alle bør <chill out>

Jeg vurderer å kontakte helsedirektoratet, for å anmelde ulovlig reklame.

Å provosere er en meget dårlig egenskap å ha MrChristian, noe en voksen mann burde være for god til å drive med. Hvem liker en person som bare er ute etter å irritere, erte og plage andre? Ikke mange...  Smakfull personlighet du viser du har Christian. Får Anna Rasmussen vibber av mannen. Vulgær og provoserende.

Ellers er reprise christian igang med < jeg er alkohol påvirket > og synger på snapp. Denne helga som alle andre helger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i helvete er problemet ditt med Christian? Kan du ikke bare gi faen å følge han, han har ikke gjort noe galt og gir MANGE mennesker glede i hverdagen, inkludert meg. Argumentene dine er direkte pinlig. Finn på noe annet å gjøre @Sjokka

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sjokka skrev:

Kilde snap Cottesen83.   Fikk du nok oppmerksomhet igår, når du blottet deg med gulroten og bjellene MrChristian? Fikk du de blikkene som du så sårt trengte?

Du koste deg ved å legge ut flere bilder, hvor du satt og holdt i denne stive gulroten med bjellene hengende, og når du åpnet jakken som en annen blotter for å vise fram utstyret. 

Jeg vemmes og blir kvalmen av oppførselen din. Hva med den personen som evt har opplevd å bli utsatt for en blotter? Ga du gode minner til den personen,  med allle de syke snappene du la ut igår?

Sitte i bilen og imitere en som sitter der med en stive i hånden mens folk går forbi?? Og det samtidig mens moren din setter seg inn i bilen?? Det er så sykt, så sykt og langt ifra normalen. Hadde du bare gått vanlig med den genseren så hadde det vært ok.  MEN, når du BEVISST sitter og skrever og tar gulroten i hånden, da lurer jeg på hva som surrer seg i topplokket på en 35 år gammel mann. Du får virkelig vist hvem Christian er, og hva slags vemmelige tanker du går rundt med i hodet ditt.. Og det blir bare verre og verre det som kommer fram. Christian har det tydeligvis i seg som i det hele tatt kommer på slike vulgære ting.

MrChristian: Hvorfor beklage <hvis noen føler seg støtt> på snap, når du allikevel velger å poste det samme på insta og FB? Det er definitivt ikke en ekte beklagelse da. 

Herrefred🙄🙄 Gud forby at noen går rundt i morsomme julegensere. I alle dager, dette begynner å bli litt søkt. Jeg er ingen fan av mannen selv, men har da bedre ting å gjøre enn å henge ut mannen på kg. Dette begynner å se ut som noe personlig

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Sjokka skrev:

Å reklamere for alkohol er ulovlig i Norge. Det må da Christian også ha klart å få med seg? Men som mange ganger tidligere, viser Christian i at han driter i lover og regler. 

Christian har valgt å gjøre seg til en offentlig influencer. Å legge ut en side hvor du kan få kjøpe ***** *** ( navnet på vinen) og det også kommer fram hva denne vinen koster, så er det REKLAME. Christian forteller i snappen hvor god denne vinen er, og at alle bør <chill out>

Jeg vurderer å kontakte helsedirektoratet, for å anmelde ulovlig reklame.

Å provosere er en meget dårlig egenskap å ha MrChristian, noe en voksen mann burde være for god til å drive med. Hvem liker en person som bare er ute etter å irritere, erte og plage andre? Ikke mange...  Smakfull personlighet du viser du har Christian. Får Anna Rasmussen vibber av mannen. Vulgær og provoserende.

Ellers er reprise christian igang med < jeg er alkohol påvirket > og synger på snapp. Denne helga som alle andre helger. 

Nå får han jo ikke penger av Vinmonopolet, og redaksjonell omtale er lov. Problemet kommer hvis han reklamerer for konfekt og har alkohol ved siden av. Når aviser tester øl og vin, så er det altså definert som redaksjonell omtale, selv om de oppgir pris.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Ser de er gjest hos Detuperfekteliv imorgen han og moren, de er så søte sammen😍

Søte sammen - ser vi de samme menneskene? Grøss og gru for et usunt forhold de har. De virker ikke rett navla noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å lese i kommentarfeltet på FB her nå. De er så søte. De er så herlige. De er  så fantastiske etc. Fanklubben som ikke aksepterer andre har et annet syn. Det ser vi går igjen hos div bloggere også. De såkalte naive topptilhengere.

Forholdet mellom mor og sønn går utforbi det som er normalt. Hvilken mor vokser sin 35 år gamle sønn på brystet? Det hjelper ikke de lager en utfordring om det. Hvilken mor snakker med sin sønn om han har ristingen i hendene? Og at hun ser han har erfaring med å riste? Det er laaangt utenfor normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.12.2018 den 15.50, Sandin skrev:

Nå får han jo ikke penger av Vinmonopolet, og redaksjonell omtale er lov. Problemet kommer hvis han reklamerer for konfekt og har alkohol ved siden av. Når aviser tester øl og vin, så er det altså definert som redaksjonell omtale, selv om de oppgir pris.

Beķlager dette er feil. Det er ikke lov å oppmuntre til kjøp av alkohol slik Christian gjør. Her følger kopi av utdrag av alkohol loven:

 

Det er forbudt gjennom bøker, skrifter, annonser i pressen eller på annen måte å oppfordre til ulovlig tilvirking eller omdestillering av sprit, brennevin eller isopropanol eller å gi veiledning som ved sin form framtrer som egnet til å fremme slik tilvirking eller omdestillering blant almenheten eller en større krets av personer.

Christian kan drikke så mye han ønsker, og det viser han at han gjør, ved å poste alle kartonger med vin han har kjøpt. Det er OPPMUNTRINGEN TIL Å KJØPE en kartong med vin for å < Cool down > jeg reagerer på. En voksen mann burde vite bedre. 

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
1 time siden, 29_j skrev:

Tråden har vel dødd ut her antar jeg. 

Vi følger Mr.christian vi som liker han. Dere andre som ikke helt er der, får se hva dere vil gjøre. Han snakket her om dagen om kritikere som altfor lett sitter bak nettet og troller, snakker nedlatende om andre osv. Idag er det før mange av dem. 

Jeg kjenner et par av kollegaene til Christian, han er akkurat den personen som han videre seg og være. Jeg har jobbet litt på enkelte barer/utesteder og har sett han flere ganger selv. Lik det, eller ikke lik det. It"s up to you. 

 

 

Hvorfor siterer du meg, når det du skriver handler om noe helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer meg på hva Gro tenker og føler om at Christian tok bildet av handlelisten hennes og la den ut på snap? (Kilde snapping)

Jeg kan ikke legge ut screenshot over denne snap da det bryter med reglene her inne på.forumet.

Hadde min sønn lagt ut noe så personlig til hele norge, hadde jeg blitt dypt skuffet. Hva om det var DIN medisin liste Christian,  og Gro la den ut på SoMe? Tenker du hadde blitt rasende! Sånn gjør man bare ikke. Det er privat. La gro vise det selv om.hun absolutt vil vise det til følgerne.

Kilde facebook: Husker dere tyrkeren Gro "plutselig" traff, og som hun hadde chattet med "noen dager" og forlovet seg med? Christian passet jo på å lage masse moro utav det. Gro skulle forlove seg med en ukjent. Vel vel, nå viser det seg denne Tyrkeren er en som Gro har kjent helt tilbake til året 2013. Da delte hun bilder sammen med denne tyrkeren på Facebook. Jeg kan dessverre ikke legge ut screenshot av dette, men sjekk gjerne opp selv på FB siden. Filmen om tyrkeren ligger på MrChristian sin FB side.

Dette er ikke første løgnen man får servert av disse 2 "fantastiske" menneskene. Det er løgner og fanterier hele tiden. Lag gjerne historerier christian, men la de være EKTE og ÆRLIGE. Du taper på å vise ditt sanne jeg. Ditt sanne jeg røper du mer og mer av på SoMe

Ryddet for persondebatt (opplysninger om medisiner). Perelandra, mod. 

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du burde gjengi handlelisten!!!Greit å kommentere at du synes det er feil, men ikke si hva det stod på den, for nå sprer du jo dette til enda flere mennesker!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
38 minutter siden, Moongirl skrev:

Synes ikke du burde gjengi handlelisten!!!Greit å kommentere at du synes det er feil, men ikke si hva det stod på den, for nå sprer du jo dette til enda flere mennesker!!

Helt enig med deg! Dette var veldig unødvendig!

Endret av TyrkiskPepper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...