Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

23 timer siden, L91H skrev:
 

Til dere som blir så forbauset, fornærmet og irriterte over Christian. Hvorfor i alle dager følger dere ham på sosiale medier?  Makan til drittslenging er det lenge siden jeg har vært borti. «Ungdomsskolealder» på hele gjengen? 😂

Helt enig L91H. 

Jeg bruker min verdifulle tid på det som gir meg noe positivt i hverdagen. Bllandt annet gir Mrchristian og moren meg latter i en ellers travel hverdag, og gleder meg over deres fantastiske morsomme sprell. Moren er alvorlig syk og at sønnen kan gi henne gode øyeblikk slik hun kan slippe tenke smerter må jo være verdens beste medisin. Det jeg virkelig ikke forstår er de som bruker time etter time på å se noe de i ettertid bare skriver hvor dårlig det er og slenger på drittslenging som går på personangrep. Hvorfor ikke slette snappen og slutte å følge de på facebook da. Misunnelse lang vei. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.10.2018 den 11.26, Sjokka skrev:
 

Screenshot_20181001-120017.thumb.png.4152c65a7723157f0595d8d1b625e9de.pngJeg har fått med meg innlegget Christian postet på Facebook igår om kvinneguiden, hvor han også linket til tråden her inne. 

Med dette klarte han å få opp lesertallene og brukere her inne, og det synes jeg er bra. Hvorfor jeg synes det er bra? Jo, fordi jeg har skrevet noen innlegg her inne.

Alt jeg har skrevet her inne, kan refereres til Snapchat, facebook og Instagram'en til Christian. Altså, det jeg har kommet med av kritikk kan jeg dokumentere. Men, når det er så få som kommenterer i denne tråden, så vises jeg veldig godt igjen. Jeg har kommentert mye i andre tråder også, men der vises jeg ikke så godt igjen, da det er en haug med andre brukere som også kommenterer. Andre tråder jeg kommenterer i, er av personer som er mye mer kjent enn Christian, og da blir det naturlig at det er flere brukere som kommenterer. 

Kritikken jeg kommer med er konstruktiv. Christian satte igår en latter emoji ved siden av setningen sin på snap, hvor han påpekte det var så mye "konstruktiv kritikk 😂" her inne. Dermed er han ikke mottakelig for kritikken jeg kommer med. Og han latterliggjorde blandt annet meg som kommenterer her inne, og det viser for meg hvor lett Christian har for å henge ut andre, som jeg har skrevet om flere ganger her inne.

Ta f.eks i løpet av helgen, så har 34 årige Christian dokumentert 2 fylle kalas på Snap. Han har filmet alle personer han har vært ute med. Han filmet en mann og ei dame som stod foran hverandre, og som var i ferd med å kysse. Mannen kommenterte, få vekk det sørens kameraet, men Christian valgte å legge det ut på snap til offentligheten, hvor han attpåtil kommenterte mannen hadde hatt tungen helt nedi halsen på kvinnen.

Om dette er en fin egenskap av Christian kan diskuteres. Selv mener jeg bastant nei. Hvorfor jeg mener det? Jeg hadde ikke selv likt å bli filmet, mens jeg danset ute på et discotek av en fremmed mann. Og Christian er en fremmed, for de tilfeldige han filmer på dansegulvet, ute på nattklubb. 

La meg vise til denne: Det er ikke lov til å gjengi eller vise bilder av andre offentlig uten samtykke av den avbildede. Dette står i åndverksloven paragraf 45c

Christian la også ut et bilde fra bloggerne på snapstoryen sin. Bildet var av bloggeren Anne Britt,  og hennes kjæreste Erik. Her skriver Christian: Hva ser Anne Britt i denne umodne fyren ? Iflg Christian, oppfører Erik seg som en 16 åring. Christian tør også påstå at dette forholdet aldri kommer til å vare. På Insta beskrev han Erik som #pizzafyren... Så får dere andre vurdere om dette er fint gjort eller ikke. Selv mener jeg det er nedverdigende mot bloggerens kjæreste.

Fy skam deg Christian! Hva er det som gjør at du snapper nedverdigende om andre offentlige personer, og poste det på snap så alle kan se? Dette forteller meg heller mer om Christian sin dårlige moral, enn om Anne Britt' kjæreste, Erik. Hva ser så Anne Brith i sin kjæreste?? Kan det være hun liker barnsligheten til Erik? Kan det være at hun har forelsket seg i denne personen, og ser mange gode kvaliteter i han? Selv følger jeg Anne Britt, og har fått med meg at Erik er innmari flink, og god med ungene.

Jeg har sett meg lei av uthengningen Christian driver på med, og finner det veldig lite sympatisk. 

Dere som mener grapsing med mat er humor, har all rett til å mene det. Men det å henge ut andre mennesker slik Christian gjør ukentlig, er IKKE humor. 

Referanse kommentarfeltet på Facebook: Christian skriver her, at han tror jeg, @Sjokka, er en stakkarslig person som egentlig bare trenger en klem?? Da vil jeg svare tilbake: Jeg er en meget oppegående person.. Har mine sterke meninger, og står for dem. Jeg aksepterer ikke å bli hengt ut, da kommer det svar på tiltale fra meg.

Hentet fra kommentarfeltet på Facebook: Jeg er en person som stalker MrChristan, og jeg har det ikke godt med meg selv. Ok tenker jeg. Da er jeg en stalker etter alle de andre personene som jeg også følger på snap. Det blir for dumt å skrive slik. 

Om det lønner seg å henge ut, dømme og latterligjøre andre vil tiden vise.. 

Kilde Mr.Christian facebook: Ta f.eks innlegget om den uføre som røykte. Dette fikk Christian mye kritikk for. På facebooksiden MrChristian, er det en kommententar på at Christian aldri dømmer noen, istedenfor er det vi lesere som ikke forsto SATIREN i videoen. Ok??? Beklager, men dette stemmer ikke. Hva er synonymt for satire? Jo det betyr bl.a latterligjøring og hån... Videoen av den uføre var  definitivt håning, og latterligjøring. Tross all kritikk da, og nå her på kvinneguiden, fortsettes det med latterligjøring på snap og insta. Her er det jeg, @Sjokka som tar feil, og blir deretter hengt ut, fordi jeg forteller sannheten??

Kilde: Snapchat Cottesen83:  Nå spør jeg meg selv,  hvordan har Christian taklet mine kritiske innlegg? Ikke bra etter min bedømming. I kveld,  har han sammen med moren lagt ut følgende på snap: . De forteller de hvor dømmende, uthengende, hevngjerrig og usympatisk Christian er. Det hele i et sarkastisk tonefall , og selvfølgelig med et lite sleipt smil rundt munnen på Christian. Christian vitser videre med de skal ha en matkonkuranse alla fuglene. De spiser og så spyr opp igjen. Da får de grapse med maten 😨 Eller så kan de spise hver sin boks kattemat. 

Den siste snappen var veldig "ydmyk". Her kommer ønske om hevn fram. Kritiserer noen meg, så skal jeg jammen stikke vedkommemde tilbake. Sjarmerende trekk han viser der gitt..... Først kom innlegget igår, og nå denne Snappen.

Jeg konkluderer med min kritikk var berettiget, for her kommer trekkene hans mer og mer fram.

Egentlig veldig ironisk hele situasjonen. Christian skal få henge ut kjente folk, men tar ingen selvkritikk.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 29_j skrev:
 

Er det flere som er kritiske til han elr? 

Syntes du tar litt i. Han har jo for det meste bare humor i innleggene sine og har ikke rettet noe negativt mot noen. 

Herlig at han nå har meldt «na mor» på Tvn program Første Date 😅 Håper hun får bli med! Hun har vært singel i 20 år sa han i facebookvideoen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Voldsomt engasjement 🤣

Synes de er morsomme begge to! 😀

Men synes dessverre Christian er ganske nedlatende i måten han omtaler religiøse,spesielt kristne. Skjønner at han prøver å være morsom altså, men han trår over mine grenser det. Men er bare og gjøre som meg å slutte og følge han, ikke verre enn det 😄

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mora som er påmeldt til TvN. Ikke han. 

Han er 35 og single, drikker hver lørdag ser vi på snap. Det er vel innafor når man er single og ikke har barn. Men at han finner drømmedama med denne metoden har jeg liten tro på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som fikk med seg lørdagens party snapping til Christian? Alkoholen går ned på høykant. Blir helt sjokka av det alkoholforbruket. Han sjanglet. Men det verste var at han filmet når han og kompisen stod og pissa på en vegg, ute i stavanger sentrum. Filma til og med ned for å vise pisse strålen. 

Hvem snapper når du pisser? Ble sjokka når jeg så pisse stråla, men burde vel ikke la meg sjokkere lenger av hva Christian legger ut på snap. Mannen er 35 år og oppfører seg som en fjortis. Hadde politiet sett dette så hadde det blitt en bot, da det ikke er lov å urinere ute. Det hadde også vanket en bot på han når han gikk og drakk av ei ølflaske ute i byen. Det er ikke lov å ta med seg ølglasset utenfor en pub engang. Gjelder ikke disse lovene for MrChristian?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, 29_j skrev:

Vi alle har vel gjort dette, enten urinert og drikket øl ute på offentlig plass ( jeg begge deler). Det at han velger å legger dette ut på snap er jo hans valg. Det er jo dette som er han, han er ikke redd for å legge ut ting som andre igjen kan reagere på. Om de så reagerer så ganger ikke det han. Der er litt sånn at gjør man ting som vekker oppsikt, så følger man med videre. Er man kjedelig og da ikke kommer ut med noe som er "helt hål i hodet" ting eller interessant, så slutter man å oppsøke personen. Ergo: det skjer ting rundt han, enten om man liker det, elsker det - eller hater det. 

Og igjen : Ingen (eller kun dere 2)bryr seg.

Poenget til den som kommenterte det var vel at det ikke er lov å urinere offentlig og at det da er idiotisk å selv legge ut bevis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 2.12.2018 den 12.09, 29_j skrev:

Hvis han vil et forhold skal holde, må han ha ei moden/erfaren dame. Gjerne med barn i bildet, så får han roet seg litt. 

Finnes ingen modne og erfarne damer som vil ha ham ;) Joda, hvis hun er desperat nok. Neida, Joda. 

Han er noe av det minst sexy jeg vet om i hvert fall. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann for meg er en handyman, en som ikke må henge med moren en hel dag på div kjøpe sentre. En mann for meg er en mann som tåler kritikk, og er mann nok til å prøve å endre på seg. En mann for meg er en som respekterer andre menneskers  meninger, uten å babababa og belære personen som mener noe annet enn deg selv. En mann for meg er en som tør være seg selv, og gå ut døra uten å tenke på at håret kan bli ødelagt. I det hele tatt, en mann som ser andre enn seg selv og sin egen egosentriske verden, hvor all oppmerksomhet skal gå til han selv. 

Ta f.eks christian på lørdag, når han hadde besøk av kameraten. Hele kvelden skulle handle rundt mrchristians verden, så han kan poste seg selv på SoMe.  Han filmer seg selv hele kvelden når han synger, drikker, spiller gitar. Absolutt alt skal dokumenteres på snap. 

Kameraten hans var mann. Han hadde sinnsygt fin mannlig og litt hes stemme.  Christian prøvde å overdøve kameraten, men det ble bare sure toner, og en normal vanlig stemme uten noe form for særpreg. La det komme naturlig heller christian. Ta å prøv å ikke alltid måtte være bedre. Det skinner for mye igjennom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så to kompiser som drakk, sang og hadde det gøy sammen. Så ingen snapper om urinering. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snappene om urinering var der.  De stod ved siden av hverandre og tisset. Så pissestråla fra toppen til bakken, så kan du tenke deg selv resten. Christian filmer først kameraten og så over på seg selv. Men Christian fjernet det klippet på søndag formiddag. Kilde: Cottesen83 snap lørdags kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Sjokka skrev:

Snappene om urinering var der.  De stod ved siden av hverandre og tisset. Så pissestråla fra toppen til bakken, så kan du tenke deg selv resten. Christian filmer først kameraten og så over på seg selv. Men Christian fjernet det klippet på søndag formiddag. Kilde: Cottesen83 snap lørdags kveld

Du siterer en kilde som er fjernet? Troverdig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Viking-girl skrev:

Du siterer en kilde som er fjernet? Troverdig. 

Jeg kan dessverre ikke legge ut screenshot av snapen. Da bryter jeg regler, og det passer seg heller ikke å legge ut denne på kvinneguiden

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...