Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Utrolig festlig fyr som driver gjøn med sin kjære skjønne mor. De har også endel interne konkurranser seg i mellom der de spiser feks sterk chili og lignende. De har visst holdt på i ett års tid og jeg har nettopp oppdaget han/de. Finner det utrolig underholdende, og ufattelig befriende og se hvor lite selvhøytidelig mora hans er på 63 år. (Hun har MS og kols, men Chris får henne med på ting både frivillig og noe motvillig) En skikkelig bra «blogg» som får store og små i godt humør! 

MrChristian på Facebook og MrChristian83 på Snap. Festlige rett og slett, og ikke et spor av divanykker eller #spons og #reklame. 🙌🏼

Endret av Viking-girl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smikkløgne!! 

 

Men syns litt synd om moren innimellom🙈🙈😂😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Gjøss er det en som driver reklamerer for Chris? Var bare godord her, og til og med adressene til Snap og Facebook vedlagt.

Selv synes jeg ikke noe om han i det hele tatt. 

Han virker utrolig oppmerksomhetssyk. Finner det litt rart at en voksen mann må drive å filme seg selv hele tiden og legge det ut på Snap og Facebook. 

Disse konkurransene mellom ham og moren var morsomme å se i begynnelsen. Men det går igjen med det samme om og om igjen. Konkurransene om å spise sterk mat begynner vel å bli oppbrukt??

Han har og vist seg å være usympatisk ved å gjøre narr av en viss blogger. Han gjorde det også morsomt ut av en uføretrygdet dame som stod fram i avisa pga dårlig økonomi. Denne damen var avbildet med en røyk i hånda. Og gjett om dama fikk gjennomgå fordi hun brukte penger på røyk når hun var en fattig ufør. 

Nei, Chris synes jeg ikke noe om i det hele tatt. Den kunstige latteren til Cris er så lett gjennomskuelig. Han filmer seg selv og mora, og ler så kunstig at det blir flaut på hans vegne. Ta å le naturlig heller, for den kunstige latteren er slitsom og flau å høre på.

Finner det også unaturlig at en mann på 34 år tilbringer tid med moren sin hver eneste dag. Han og moren er på diverse kjøpesentre både titt og ofte, og det filmer han og legger ut på facebook. På tide å kutte navlestrengen kanskje? 

Moren hans derimot, er den som er morsom. Chris selv lager en fast (lager et ande nebb med munnen) grimase som ikke er morsom i det hele tatt. Hadde han hatt flere grimasjer å vise frem, men det er kun den ene hele tiden, og da er det desverre ikke morsomt.

Nei, det var moren hans som skulle hatt en Facebook side og Snap, for det er hun som er den herlige og morsomme personen. Mrcristian derimot får ikke rare poengene av meg. Falskt og kunstig. 

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Så la han ut på Snap at han var blitt diskutert på Kvinneguiden. Og Chris synes det er utrolig kjekt. Sier sitt... Han elsker oppmerksomheten han får.

Det fant han jammen meg fort ut av.  

Det er nok en Stavanger person som har åpnet denne tråden, derfor navnet viking girl. Hm, lukter litt selv profilering her. Om det ikke er han selv, så er det noen han kjenner. 

Screenshot_20180628-142133.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viking-girl er hverken fra Stavanger eller kjenner Chris personlig. Jeg hører ekte latter,  og har nesten tisset på meg av enkelte videoer disse to herlige, flotte menneskene lager. Selvironi heter det de driver med. En befrielse og noe vi trenger i et overfladisk blogglandia

At han skal ha gjort narr av en uføretrygdet har jeg vanskelig for å tro da hans mor selv er åpen om å være ufør. 

Alle kan uansett ikke ha samme humor. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
8 timer siden, Viking-girl skrev:

Viking-girl er hverken fra Stavanger eller kjenner Chris personlig. Jeg hører ekte latter,  og har nesten tisset på meg av enkelte videoer disse to herlige, flotte menneskene lager. Selvironi heter det de driver med. En befrielse og noe vi trenger i et overfladisk blogglandia

At han skal ha gjort narr av en uføretrygdet har jeg vanskelig for å tro da hans mor selv er åpen om å være ufør. 

Alle kan uansett ikke ha samme humor. 

Ærlig talt. Jeg forteller ikke løgner. Trenger du bevis så bla deg tilbake til 21.august 2017 på facebooksiden hans, så finner du innlegget om den uføretrygdede. 

Om du finner latteren hans ekte, så er jo det bra. For meg høres det så kunstig ut mange ganger, at det blir slitsomt å høre på. 

At det er selvironi de driver med er jeg fullstendig klar over, men jeg klarer allikevel ikke å finne Chris morsom. Det blir rett og slett for mye. Han prøver for hardt. 

Men, moren digger jeg. Snakke meg om herlig menneske. Smiler godt av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Ærlig talt. Jeg forteller ikke løgner. Trenger du bevis så bla deg tilbake til 21.august 2017 på facebooksiden hans, så finner du innlegget om den uføretrygdede. 

Om du finner latteren hans ekte, så er jo det bra. For meg høres det så kunstig ut mange ganger, at det blir slitsomt å høre på. 

At det er selvironi de driver med er jeg fullstendig klar over, men jeg klarer allikevel ikke å finne Chris morsom. Det blir rett og slett for mye. Han prøver for hardt. 

Men, moren digger jeg. Snakke meg om herlig menneske. Smiler godt av henne.

Bra at du kan smile da hvertfall. Så noe gir det deg jo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vittig i starten- nå syns jeg han overeksponerer mora, som egentlig er den morsomste av de😏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
56 minutter siden, Viking-girl skrev:

Bra at du kan smile da hvertfall. Så noe gir det deg jo :) 

Hadde du lest skikkelig hva jeg skrev først, så hadde du da fått med deg at moren var den morsomme av de to. Så ja, jeg smiler av moren, Chris derimot, nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
53 minutter siden, Jimmi said:

Var vittig i starten- nå syns jeg han overeksponerer mora, som egentlig er den morsomste av de😏

Overeksponerer mora? Hun er med på det selv, hun er da ikke overeksponert. Greit at man kan overeksponere barn, men et voksent menneske som selv velger å være med på det er ikke overeksponert. 

Ikke helt min type humor, så jeg følger ikke særlig med, men vet at det er en herlig familie. Fint at folk kan være litt utenfor boksen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte innom siden deres og se og jo, der var mye å le av 😅

Men jeg lurer på hvilke intensjoner han har med siden, utover at det gir moren et stort løft i livskvaliteten (hun forteller at hun har seponert en god del medisin etter at siden ble opprettet)? Har han ingen jobb ved siden av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Khloe P.T skrev:

Måtte innom siden deres og se og jo, der var mye å le av 😅

Men jeg lurer på hvilke intensjoner han har med siden, utover at det gir moren et stort løft i livskvaliteten (hun forteller at hun har seponert en god del medisin etter at siden ble opprettet)? Har han ingen jobb ved siden av dette?

Følger han på Snap, og han er på jobb hver dag, vet ikke hvor han jobber. Noe kontor-ish. Og spiser vegetar mat 😊👍🏼👍🏼 Mora er helt herlig! 😁 

Endret av Viking-girl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, MarianneE said:

Av det lille jeg har sett: Slitsom fyr.

Enig. Too much, liksom.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
2 hours ago, Viking-girl said:

Følger han på Snap, og han er på jobb hver dag, vet ikke hvor han jobber. Noe kontor-ish. Og spiser vegetar mat 😊👍🏼👍🏼 Mora er helt herlig! 😁 

Vegansk. ;) Han jobber på Lyse (energiselskap), snapper jo en del fra jobb også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sisti skrev:

Vegansk. ;) Han jobber på Lyse (energiselskap), snapper jo en del fra jobb også. 

😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han og moren har kommet med på charterfeber. De meldte seg jo på for en stund siden. Innspilling er i gang nå på gran canaria og plutselig, uten å si noe om at de skulle reise eller hvor de skulle, reiser de på ferie til san augustin... 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...