Gå til innhold

20 dater på 12 måneder, når dukker den rette opp? Fortell gjerne dine opplevelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte å telle datene og ble litt overrasket. I går var jeg på nok en date, full av håp, men atter en gang ble det bare feil. Fyren hadde jeg møtt utenfor Tinder, så tenkte at dette kunne love godt siden vi "kjente hverandre litt", men nei. Fyren ville ned i buksene på meg og stemningen ble bare dårlig. Han hadde null interesse for å bli kjent.

Så var det han som aldri dukket opp da. Det var en uke siden, til tross for flere samtaler førut.

Fyren som var på 2 dater og som jeg likte, som aldri mer svarte meg på meldinger.

Fyren som ville gifte seg ig få barn med meg uten å virkelig kjenne meg, han bare visste at jeg var et catch, men så ikke hvor drsperat stemning det ble.

Mannen som datet meg 9 ganger og ghostet. Da fikk jeg kjærlighetssorg en kort periode.

Fyren som det bare ikke var kjemi med. Han var så lite hyggelig at det var skummelt.

5 menn jeg bare ikke følte meg noe tiltrukket av

Fyren som sa " si fra om du vil treffes igjen, dette var hyggelig" og da jeg sendte melding, svarte han ikke

Mannen som ville bli kjæresten min på 3.date

Fyren jeg hadde sex med en gang som aldri uttrykket noe, på noe tidspunkt til tross for 4 dater

Mannen som sendte sms for å spørre om vi bare skulle være friends with benefits etter en date

And the list goes on

Det har vært mange greie menn, og en del med manglende manerer. Uansett lei! Det virker helt meningsløst. Skal jeg gidde mer nå?

 

 

Anonymkode: d342f...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi kan jo ikke gi opp heller. Nå er jeg sånn evig singel, aner ikke hvor mange dater jeg har hatt gjennom årene, kan jo ikke akkurat si at jeg har så stor motivasjon lengre til å styre på, men på andre siden så ville jeg ikke gå gjennom livet alene, så da tar jeg noen skippertak å melder meg inn på nettdatingsider, og tar noen dater nå og da. Dessverre singel enda, men gir ikke opp!

Anonymkode: 05b40...e91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å telle datene og ble litt overrasket. I går var jeg på nok en date, full av håp, men atter en gang ble det bare feil. Fyren hadde jeg møtt utenfor Tinder, så tenkte at dette kunne love godt siden vi "kjente hverandre litt", men nei. Fyren ville ned i buksene på meg og stemningen ble bare dårlig. Han hadde null interesse for å bli kjent.

Så var det han som aldri dukket opp da. Det var en uke siden, til tross for flere samtaler førut.

Fyren som var på 2 dater og som jeg likte, som aldri mer svarte meg på meldinger.

Fyren som ville gifte seg ig få barn med meg uten å virkelig kjenne meg, han bare visste at jeg var et catch, men så ikke hvor drsperat stemning det ble.

Mannen som datet meg 9 ganger og ghostet. Da fikk jeg kjærlighetssorg en kort periode.

Fyren som det bare ikke var kjemi med. Han var så lite hyggelig at det var skummelt.

5 menn jeg bare ikke følte meg noe tiltrukket av

Fyren som sa " si fra om du vil treffes igjen, dette var hyggelig" og da jeg sendte melding, svarte han ikke

Mannen som ville bli kjæresten min på 3.date

Fyren jeg hadde sex med en gang som aldri uttrykket noe, på noe tidspunkt til tross for 4 dater

Mannen som sendte sms for å spørre om vi bare skulle være friends with benefits etter en date

And the list goes on

Det har vært mange greie menn, og en del med manglende manerer. Uansett lei! Det virker helt meningsløst. Skal jeg gidde mer nå?

 

 

Anonymkode: d342f...807

Jeg hadde det på samme måte. Det var skikkelig kjipt, og veldig vondt. Jeg ble veldig lei. Ga nesten opp. Tok en datepause.

Konsentrerte meg om å ha det fint alene, og sammen med støttespillerne (familie, og venner) i livet mitt. Jeg reiste på ferie. Trente masse og fyllte livet mitt med masse sunne og spennende aktiviteter. Fikk trent masse. Kjenner at hele kroppen min er blitt fastere pga det. Så kroppen min ble på en måte ny pga bearbeidelse med trening for å få bort sorg. Og det har jo en helsemessig gevinst. Ta på musikk og tren! Viktig!!!!!. 

Satte av tid til å bearbeide sårbarheten min om hvordan livet mitt var blitt når det gjaldt mannfolk og kjærlighetslivet.

Forsøkte meg på en date igjen. Men var svært kritisk. Jeg traff en mann. Ble kjempeforelsket. Han var den beste jeg har møtt i mitt liv. Alle rundt meg sier at jeg har møtt en helt fantastisk mann. Jeg kan nesten ikke tro det. Han behandler meg helt annerledes enn noen andre gjorde. Rørende etter mye drittbehandling.  Følte meg behandlet som søppel noen ganger i tiden jeg letet etter den rette.  Kjæresten min virker til å verdsette meg. Jeg møtte jo snille menn og. Men det var ofte et eller annet ellers som ikke stemte. 

Men sårbarheten ligger i meg. Jeg er redd for at han skal forandre mening pga erfaringene. Men jeg er blitt veldig forelsket og glad i en flott mann etter å ha gått gjennom mye tøfft. Stå på!!!. Aldri gi opp !!!! Viktig å være sterk og å våge å leve livet tross motgang. Livet er et eventyr.

Uansett hva som vil skje i fremtiden så har jeg lært at man er tøffere enn man tror. Og at følelser er en fin sak tross at man møter motgang. Og at selv om man ikke tror det så kan man oppleve å bli forelsket igjen. En god følelse :)

Endret av Marina234
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart at det er når man ikke prøver, at man treffer noen :) Prøv å fokuser på å kose deg som singel, vær med venner, tren og gjør det du ellers liker å gjøre. Vær åpen for å prate med folk, enten det er på butikken eller på byen. Vis på denne måten at du er åpen for kontakt, uten å være desperat etter en mann. Plutselig møter du noen :) 

 

Anonymkode: d6179...ad7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Begynte å telle datene og ble litt overrasket.

Jeg prøvde også telle mine dater nå. Stoppet på 0 totalt så langt i løpet av livet, så det hadde jo vært fint å finne ei som ville bli med på date en gang før det blir for sent.

Anonymkode: 1b43d...7e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har erfart at det er når man ikke prøver, at man treffer noen :) Prøv å fokuser på å kose deg som singel, vær med venner, tren og gjør det du ellers liker å gjøre. Vær åpen for å prate med folk, enten det er på butikken eller på byen. Vis på denne måten at du er åpen for kontakt, uten å være desperat etter en mann. Plutselig møter du noen :) 

 

Anonymkode: d6179...ad7

Dette funker garantert ikke som mann i hvert fall :skratte:

Anonymkode: be8fb...d27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart hvor forskjellige folk er..jeg har ikke vært singel siden 1998. Hver gang det blir slutt, så faller det en ny omtrent rett i fanget på meg. Jeg gjør absolutt ingenting for å lete etter noen. Og jeg har kun langvarige forhold bak meg (sånn 6 år, 12 år osv) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Butternut skrev:

Det er rart hvor forskjellige folk er..jeg har ikke vært singel siden 1998. Hver gang det blir slutt, så faller det en ny omtrent rett i fanget på meg. Jeg gjør absolutt ingenting for å lete etter noen. Og jeg har kun langvarige forhold bak meg (sånn 6 år, 12 år osv) 

Hæ hvordan er det mulig? Når menn ikke vil ha forhold.. Veldig merkelig. Jeg har aldri opplevd menn som vil ha forhold og jeg er 37. Kommer til å dø av ensomhet. 

Anonymkode: 5b006...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ hvordan er det mulig? Når menn ikke vil ha forhold.. Veldig merkelig. Jeg har aldri opplevd menn som vil ha forhold og jeg er 37. Kommer til å dø av ensomhet. 

Anonymkode: 5b006...e57

Aner ikke:p jeg er enkel og ha med å gjøre og liker gaming haha. Har aldri hatt tinder, tror ikke jeg har vært på en ordntlig date engang. Kanskje jeg kan bli kjærlighetsrådgiver 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Butternut skrev:

Aner ikke:p jeg er enkel og ha med å gjøre og liker gaming haha. Har aldri hatt tinder, tror ikke jeg har vært på en ordntlig date engang. Kanskje jeg kan bli kjærlighetsrådgiver 😄

Haha ja det tror jeg du kan bli! Norges svar på Patti Stanger ;) 

Anonymkode: 5b006...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare applaudere deg TS! Så mange dater du har vært på, du er skikkelig tøff.. Jeg skulle gjerne vært litt mer som deg selv, men jeg har aldri vært på date før og føler bare det ville blitt superkleint 😧 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28. Har bare dårlige relasjoner og rare dater bak meg fra tjueårene, har latt meg selv blitt utnyttet mye. Etter å ha vært ufrivillig singel i 10 år fikk jeg meg kjæreste i fjor, et forferdelig forhold som ga meg helt skrekken. Jeg trodde aldri jeg kom til å finne noen etter jeg kom meg ut av det, eller at jeg kunne fungere i et forhold i det hele tatt. Helt til jeg plutselig møtte en gjennom felles venner, som fanget interessen min umiddelbart. Jeg husker jeg ble skuffet når det kom frem at han datet en annen, selv om jeg uansett var for redd for relasjoner til at jeg hadde ikke sjangs til å flørte med han. Men på et eller annet tidspunkt bestemte han seg bare for at det skulle bli oss, virker der som, og selv med all angsten min så har han klart å kommet nær meg veldig fort. Angsten er ikke den samme når jeg er sammen med han, selv om han måtte jobbe litt for å komme dit, men enn så lenge tror jeg han bare tenkte jeg var sjenert eller prøvde å være hard to get :tongue: Jeg vet ikke sikkert om det er en solskinnshistorie enda, men jeg har aldri møtt noen som virker så ærlig og behandler meg så omtenksomt. Vi bare fungerer sammen, det føles så uanstrengt samtidig som det er altoppslukende og skummelt. Jeg trodde ikke det var mulig for meg å føle det på denne måten, og jeg tør fortsatt ikke å tro at alt er ekte fra hans side, prøver bare å nyte uten å tenke for mye. Føler meg bare så latterlig heldig, og jeg har virkelig vært på bunnen hva angår kjærlighet. Det jeg tror jeg vil frem til er at jeg tror det er viktig å aldri gi helt opp, selv om man ikke nødvendigvis jakter aktivt, for det er ikke helt håpløst.

 

 

Anonymkode: 19d28...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å telle datene og ble litt overrasket. I går var jeg på nok en date, full av håp, men atter en gang ble det bare feil. Fyren hadde jeg møtt utenfor Tinder, så tenkte at dette kunne love godt siden vi "kjente hverandre litt", men nei. Fyren ville ned i buksene på meg og stemningen ble bare dårlig. Han hadde null interesse for å bli kjent.

Så var det han som aldri dukket opp da. Det var en uke siden, til tross for flere samtaler førut.

Fyren som var på 2 dater og som jeg likte, som aldri mer svarte meg på meldinger.

Fyren som ville gifte seg ig få barn med meg uten å virkelig kjenne meg, han bare visste at jeg var et catch, men så ikke hvor drsperat stemning det ble.

Mannen som datet meg 9 ganger og ghostet. Da fikk jeg kjærlighetssorg en kort periode.

Fyren som det bare ikke var kjemi med. Han var så lite hyggelig at det var skummelt.

5 menn jeg bare ikke følte meg noe tiltrukket av

Fyren som sa " si fra om du vil treffes igjen, dette var hyggelig" og da jeg sendte melding, svarte han ikke

Mannen som ville bli kjæresten min på 3.date

Fyren jeg hadde sex med en gang som aldri uttrykket noe, på noe tidspunkt til tross for 4 dater

Mannen som sendte sms for å spørre om vi bare skulle være friends with benefits etter en date

And the list goes on

Det har vært mange greie menn, og en del med manglende manerer. Uansett lei! Det virker helt meningsløst. Skal jeg gidde mer nå?

 

 

Anonymkode: d342f...807

Men hvor lenge har du vært singel? Et år er desverre ikke så veldig lenge 😕

Jeg var singel i 2,5 år (etter ni år i forhold) hoppa rett fra det, til et år hvor jeg røra mye med en utrolig ubestemsom kar, før det røk. Så var jeg alene i et par måneder, før jeg traff en ny idiot som virkelig ikke fikk bestemt seg (eller.. Nå som jeg faktisk har type, fikk han jo bestemt seg da, nå vil han satse :ler:) etter 5 måneder orka jeg ikke mer med han. Resten av året bestemte jeg meg for å fokusere på meg selv, hadde det bare gøy, noen flørt og fling her og der, fire dates, hvor av tre av de bare var surr, og siste date, og han er her enda, et år senere :)

En må desverre igjennom noen gråstein, før man finner diamanten. Men for meg kom det i alle fall når jeg først ble komfortabel med å være alene, å klarte å se alle fordelene med det også :) og en må gi det tid. 

Ønsker deg alt godt ts :)

 

Anonymkode: 622ef...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Butternut said:

Det er rart hvor forskjellige folk er..jeg har ikke vært singel siden 1998. Hver gang det blir slutt, så faller det en ny omtrent rett i fanget på meg. Jeg gjør absolutt ingenting for å lete etter noen. Og jeg har kun langvarige forhold bak meg (sånn 6 år, 12 år osv) 

Jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt bitter når jeg hører sånt. At noen kan dumpe eller bli dumpet, for deretter å bare snu seg rundt og falle inn i et nytt forhold, romanse, eller hva som helst, samtidig som det finnes de som går singel i 22 år, uten å være i nærheten av noe som kan kalles kjærlighet, romantikk, eller bare sex, for den saks skyld. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt bitter når jeg hører sånt. At noen kan dumpe eller bli dumpet, for deretter å bare snu seg rundt og falle inn i et nytt forhold, romanse, eller hva som helst, samtidig som det finnes de som går singel i 22 år, uten å være i nærheten av noe som kan kalles kjærlighet, romantikk, eller bare sex, for den saks skyld. 

Mager trøst kanskje, men vi er flere som deg. Jeg er kvinne og har vært singel i 15 år. 12 år siden sist jeg hadde sex. 

Anonymkode: 9930c...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mager trøst kanskje, men vi er flere som deg. Jeg er kvinne og har vært singel i 15 år. 12 år siden sist jeg hadde sex. 

Anonymkode: 9930c...b54

Slenger meg i køen. Aldri vært på date og singel i 4 år. Ikke tatt på en mann på 4 år. Det går utrolig nok an. Litt kjip økonomi eneste, men det er ikke derfor en får seg forhold. 

T.S du er nok litt for ivrig. Slapp av og nyt livet heller. Ingen er mer verdt fordi de er 2. 

Anonymkode: d8c57...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i samme situasjon som deg Ts. Har vært på utallige dater. Enten er det null kjemi, eller så er de ute etter sex, eller så er de for pågående og desperate - eller så blir jeg dumpa/avvist/ghosta som jo gjør ganske vondt.

Er kjempevanskelig! Har vært på randen til å gi opp, kjenner jeg er dritt lei letinga - og har faktisk blitt ganske flat følelsesmessig nå. Føles ut som jeg har mista håpet og at den store kjærligheten ikke finnes.

 

Anonymkode: b9052...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon som deg Ts. Har vært på utallige dater. Enten er det null kjemi, eller så er de ute etter sex, eller så er de for pågående og desperate - eller så blir jeg dumpa/avvist/ghosta som jo gjør ganske vondt.

Er kjempevanskelig! Har vært på randen til å gi opp, kjenner jeg er dritt lei letinga - og har faktisk blitt ganske flat følelsesmessig nå. Føles ut som jeg har mista håpet og at den store kjærligheten ikke finnes.

 

Anonymkode: b9052...71e

Jeg er også i samme situasjon. Har vel møtt og vært på date med rundt 60 menn de siste tre årene. Stort sett veldig hyggelig, men ikke riktig kjemi. Noen ganger har jeg blitt betatt etter litt dating, men da har ikke følelsene vært gjensidige. Forferdelig frustrerende når «alle» venner og kollegaer etablerer seg, mens jeg er alene. Det føles sårt at ingen ønsker å sette meg først og elske meg. Jeg spør jo meg selv hvorfor jeg ikke er bra nok. Samtidig vet jeg at det egentlig ikke er det det handler om, så jeg fortsetter å date og håpe at det en dag skal klaffe.

Anonymkode: 36b0a...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også i samme situasjon. Har vel møtt og vært på date med rundt 60 menn de siste tre årene. Stort sett veldig hyggelig, men ikke riktig kjemi. Noen ganger har jeg blitt betatt etter litt dating, men da har ikke følelsene vært gjensidige. Forferdelig frustrerende når «alle» venner og kollegaer etablerer seg, mens jeg er alene. Det føles sårt at ingen ønsker å sette meg først og elske meg. Jeg spør jo meg selv hvorfor jeg ikke er bra nok. Samtidig vet jeg at det egentlig ikke er det det handler om, så jeg fortsetter å date og håpe at det en dag skal klaffe.

Anonymkode: 36b0a...3d3

Jeg tenker at det må jo ordne seg en gang. Syns du er fink som ikke tar det personlig at det ikke har ordnet seg ennå og fordi du ikke gir deg. 

Anonymkode: 9930c...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også i samme situasjon. Har vel møtt og vært på date med rundt 60 menn de siste tre årene. Stort sett veldig hyggelig, men ikke riktig kjemi. Noen ganger har jeg blitt betatt etter litt dating, men da har ikke følelsene vært gjensidige. Forferdelig frustrerende når «alle» venner og kollegaer etablerer seg, mens jeg er alene. Det føles sårt at ingen ønsker å sette meg først og elske meg. Jeg spør jo meg selv hvorfor jeg ikke er bra nok. Samtidig vet jeg at det egentlig ikke er det det handler om, så jeg fortsetter å date og håpe at det en dag skal klaffe.

Anonymkode: 36b0a...3d3

Akkurat det samme jeg tenker.. går på smell etter smell når jeg faktisk liker noen. Det er fryktelig vondt å bli avvist når man våger seg ut på noe og når man tror man kanskje har funnet riktig person, spesielt når det skjer såpass sjelden.. Og de som liker meg har jeg jo ingen interesse for. 

Det er vanskelig. Veldig vanskelig. Og det tærer på selvtilliten. 

Anonymkode: b9052...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...