Gå til innhold

Vil du bli «spådd»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 hours ago, AnonymBruker said:

Stine og Geir 

Anonymkode: 5e8a3...59a

Jeg får opp en person (det er ikke en av dere) som legger seg opp i deres saker og roter til ting. En som gjør det i beste mening, men det er likevel plagsomt. Stikker nesen sin hvor den ikke skal være, gir råd uten at noen har bedt om det og blir sjokkert over at noen kan finne på å ignorere de gode rådene. 

Beskjeden er at denne personen må ha ting i klartekst, så hint fungerer ikke.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 hours ago, Cocogirl said:

Camilla & Thiago 

Får en beskjed om å ikke komplisere ting. Slutte å overtenke, slutte å lete etter skjulte meninger og motivasjoner. Det er ikke noe skjult her. Og ikke vær så opptatt av fremtiden at du glemmer å leve NÅ. 

Og sett av tid til å gjøre noe morsomt! Livet er ikke bare plikter, man må leke litt også :laugh:

Anonymkode: 396b6...6be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, her er det noen som tar ting litt for seriøst og som må huske at alt blir lettere hvis man prøver å være litt leken, å ta litt lettere på ting. Det er ikke flaut å gå på trynet hvis man kan le av seg selv etterpå, og husk at ALT blir enklere med en positiv innstilling.

Også ser jeg dans. Det trenger ikke være bra dans, bare man har det morsomt selv.

Anonymkode: 396b6...6be

Det er ikke så lett å være leken og positiv eller danse når kjæresten din er politisk fange.

Anonymkode: abd0d...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt navn: Ellen. Jeg er enslig så har liksom ikke noe annet navn å føre opp. Men du må gjerne spå meg forde :)

Anonymkode: de90a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Iren og Hedda

Anonymkode: f36fe...d37

Denne var vrien. Jeg får opp en person som alltid er der, gjennom tykt og tynt, gode tider og dårlige tider. Som elsker deg uansett. Men samtidig kan man ikke alltid se det på henne, eller merke det. Hun har kanskje ikke så lett for å sette ord på følelsene? 

Og jeg får opp ordet mor flere ganger, men jeg vet ikke om det betyr at hun er moderlig av seg, om hun er en mor, om hun vil blir mor eller om hun faktisk er DIN mor.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/20/2018 at 10:02 PM, AnonymBruker said:

V og G

Anonymkode: b40b5...aee

Du vet den gode feen i Askepott? Jeg får bare opp henne. Det kan virke som det skjer et mirakel i siste liten, eller at du får noe du ikke trodde du fortjente. 

Ønsk deg noe! :fnise:

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke så lett å være leken og positiv eller danse når kjæresten din er politisk fange.

Anonymkode: abd0d...47d

Nei, det forstår jeg. Tror dansingen er et symbol for en positiv innstilling, men jeg skjønner jo at det ikke er lett.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne var vrien. Jeg får opp en person som alltid er der, gjennom tykt og tynt, gode tider og dårlige tider. Som elsker deg uansett. Men samtidig kan man ikke alltid se det på henne, eller merke det. Hun har kanskje ikke så lett for å sette ord på følelsene? 

Og jeg får opp ordet mor flere ganger, men jeg vet ikke om det betyr at hun er moderlig av seg, om hun er en mor, om hun vil blir mor eller om hun faktisk er DIN mor.

Anonymkode: 396b6...6be

Oi, så gøy! Her er det mye som stemmer bra!

Hun er min nærmeste venninne gjennom mer enn 15 år, og hun har akkurat blitt mor for første gang! 

Får du opp noe mer? 

Anonymkode: f36fe...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...