Gå til innhold

Vil du bli «spådd»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm. Får ikke mye mening ut av dette, men skal si i fra om det gir mening etter hvert. :) 

Anonymkode: f3d05...004

Nei, jeg syns det ble litt tullete og «hør på meg! Jeg snakker som et lite orakel!» :hoho: Jeg prøvde en gang til og fikk opp en dame som kan se litt «skummel» (uoppnåelig?) ut på utsiden, men som er veldig snill og har et godt hjerte bare man lærer henne bedre å kjenne. 

Jaja, denne spågreia skal ikke være enkel!

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

R & S . 
Jeg har sjeldent navn, han utenlandsk...så det legger jeg ikke ut her 😛 Hva var vi og hva er vi? hva skjer med oss i fremtiden? jeg forventer absolutt ikke at vi blir gift eller noe, føler bare denne personen er i livet mitt av en grunn.

Anonymkode: 807f5...b2d

Lærte han deg noe praktisk? Jeg får opp at han enten var en slags læremester, eller at han kanskje kommer til å inspirere noe kreativt du gjør i fremtiden. Enten at noe han gjorde inspirerer deg til å gjøre det samme, eller at han faktisk bokstavelig talt er inspirasjonen for en karakter i en bok du skriver, et maleri du maler eller noe lignende.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Typisk for den nyankomne i evnens territorium. Nesten for skummelt til å ta seriøst.

Du er ikke alene.

Anonymkode: 476a7...8c8

Det var ikke meningen å være useriøs. Det er bare personligheten min som er sånn :) 

Jeg avslutter for kvelden, men tar litt i morgen også, selv om det nok ikke blir alle som spør.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lærte han deg noe praktisk? Jeg får opp at han enten var en slags læremester, eller at han kanskje kommer til å inspirere noe kreativt du gjør i fremtiden. Enten at noe han gjorde inspirerer deg til å gjøre det samme, eller at han faktisk bokstavelig talt er inspirasjonen for en karakter i en bok du skriver, et maleri du maler eller noe lignende.

Anonymkode: 396b6...6be

Han ble en inspirasjon ja. Jeg fant ut at det faktisk er noen der ute som tenker som meg på mange måter...og tør være mer åpen om det. Jeg gjør nok ikke det samme som han, for vi har ulike forutsetninger i yrkeslivet. Men vi har det litt likt i yrkeslivet på en måte og, for vi jobber for og tjene, men er litt usikre på om det er fremtiden eller om vi velger noe annet. 
Kunne skrevet en bok om oss ja, og fantasert ut fra alt som ikke skjedde videre. 
Han føles bare som en del av meg og jeg har ikke følt det slik før, eller ant at det kunne skje. Det går bedre med meg nå. 
Men jeg lurer på om du evner å se noe i fremtiden, om vi gjenopptar kontakten igjen, om jeg treffer han fysisk og om han tenker på meg.
Jeg vil ikke spørre om vi blir gift/stifter familie sammen....for der kreves det mer fri vilje handling 😛 men jeg har denne sjelelige følelsen for han, hvis du skjønner. Og ikke minst måten han kom inn i livet mitt på. Det var som plukket ut av min mors munn....hun var jo vitne til mine ulykkelige forelskelser fra jeg var i tenårene, hun sa gang på gang at "det sitter en mann ute i verden og venter på deg". For jeg hadde litt sorg da jeg traff S for første gang. Over en som måtte flytte fra byen jeg bodde i pga studiene sine! Så kom han her da.....  Jeg blir bare gnagd av dårlig samvittighet mot han, for noe.

Anonymkode: 807f5...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg syns det ble litt tullete og «hør på meg! Jeg snakker som et lite orakel!» :hoho: Jeg prøvde en gang til og fikk opp en dame som kan se litt «skummel» (uoppnåelig?) ut på utsiden, men som er veldig snill og har et godt hjerte bare man lærer henne bedre å kjenne. 

Jaja, denne spågreia skal ikke være enkel!

Anonymkode: 396b6...6be

Hm. Det kan kanskje på en måte være meg 😄 men det kommer nok an på øyet som ser. Har du lyst til å prøve en tredje gang? Med han som utgangspunkt?

Gøy at du prøver deg! Det er jo bare for moroskyld😊

Anonymkode: f3d05...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du skal satse, så lenge du er klar over at han ikke kommer til å forandre seg. Kan du leve med de forvirrende trekkene hans?

Anonymkode: 396b6...6be

Jeg skulle gjerne ha satset var det ikke for at han lar meg tro at han holder på med ei anna. Jeg får ikke skikkelige svar og det er så sårende.

Anonymkode: 2acfd...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ble en inspirasjon ja. Jeg fant ut at det faktisk er noen der ute som tenker som meg på mange måter...og tør være mer åpen om det. Jeg gjør nok ikke det samme som han, for vi har ulike forutsetninger i yrkeslivet. Men vi har det litt likt i yrkeslivet på en måte og, for vi jobber for og tjene, men er litt usikre på om det er fremtiden eller om vi velger noe annet. 
Kunne skrevet en bok om oss ja, og fantasert ut fra alt som ikke skjedde videre. 
Han føles bare som en del av meg og jeg har ikke følt det slik før, eller ant at det kunne skje. Det går bedre med meg nå. 
Men jeg lurer på om du evner å se noe i fremtiden, om vi gjenopptar kontakten igjen, om jeg treffer han fysisk og om han tenker på meg.
Jeg vil ikke spørre om vi blir gift/stifter familie sammen....for der kreves det mer fri vilje handling 😛 men jeg har denne sjelelige følelsen for han, hvis du skjønner. Og ikke minst måten han kom inn i livet mitt på. Det var som plukket ut av min mors munn....hun var jo vitne til mine ulykkelige forelskelser fra jeg var i tenårene, hun sa gang på gang at "det sitter en mann ute i verden og venter på deg". For jeg hadde litt sorg da jeg traff S for første gang. Over en som måtte flytte fra byen jeg bodde i pga studiene sine! Så kom han her da.....  Jeg blir bare gnagd av dårlig samvittighet mot han, for noe.

Anonymkode: 807f5...b2d

Tar denne også før jeg legger meg. Jeg ble så engasjert her! 

Jeg får opp at dere treffes igjen, og at han tenker på deg. Jeg får også opp at du er en person som gir og gir. Kanskje litt for mye? Med det mener jeg at du er en person som alltid prøver å hjelpe alle andre, og at det kan gå på bekostning av deg selv. 

Og at han kom inn i livet ditt for å vise at slike menn som han finnes. At du kan ha et slikt forhold, hvor du føler at dere er to halvdeler av samme sjel. Du kommer til å oppleve det igjen - det er det INGEN tvil om. Men det kan være med ham eller en annen.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skulle gjerne ha satset var det ikke for at han lar meg tro at han holder på med ei anna. Jeg får ikke skikkelige svar og det er så sårende.

Anonymkode: 2acfd...953

Huff, håper du finner ut av det :klem:Jeg får dessverre bare opp (igjen) at han er god på bunnen og antagelig ikke skjønner hvor mye han sårer deg, men at den forvirrende personligheten er noe du får med på kjøpet hvis du velger ham.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne også før jeg legger meg. Jeg ble så engasjert her! 

Jeg får opp at dere treffes igjen, og at han tenker på deg. Jeg får også opp at du er en person som gir og gir. Kanskje litt for mye? Med det mener jeg at du er en person som alltid prøver å hjelpe alle andre, og at det kan gå på bekostning av deg selv. 

Og at han kom inn i livet ditt for å vise at slike menn som han finnes. At du kan ha et slikt forhold, hvor du føler at dere er to halvdeler av samme sjel. Du kommer til å oppleve det igjen - det er det INGEN tvil om. Men det kan være med ham eller en annen.

Anonymkode: 396b6...6be

At jeg er en person som gir og gir stemmer ikke. Kanskje jeg gir på den måten at andre suger energien min (blir sliten av å ha mange folk rundt meg som jeg må engasjere meg i), men jeg tar ikke på meg masse tjenester, er noen støtte/magnet på folk med problemer som må prate. Jeg tror nesten jeg gir litt for lite, og det grunnen til at folk blir likegyldig til meg. På jobb kan man se det annerledes...der påtar jeg meg ekstravakter, gjør "det lille ekstra" for å bli attraktiv i jobbmarkedet. Dette med å gi for mye tror jeg kan sees på forskjellige måter.

Ang han så har jeg innsett at det må være fred. Ikke at vi skal kutte kontakt, men at jeg ikke tar noe kontakt før jeg evt har fått det bedre. Jeg kjenner han jo egentlig ikke, vi har hovedsaklig tekstet, men vi har omgått hverandre selvfølgelig. Jeg håper ikke at sur på meg bare.....men jeg vil holde fred, for jeg stoler ikke på meg selv helt for tiden og venter på psykologtime.

Anonymkode: 807f5...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne også før jeg legger meg. Jeg ble så engasjert her! 

Jeg får opp at dere treffes igjen, og at han tenker på deg. Jeg får også opp at du er en person som gir og gir. Kanskje litt for mye? Med det mener jeg at du er en person som alltid prøver å hjelpe alle andre, og at det kan gå på bekostning av deg selv. 

Og at han kom inn i livet ditt for å vise at slike menn som han finnes. At du kan ha et slikt forhold, hvor du føler at dere er to halvdeler av samme sjel. Du kommer til å oppleve det igjen - det er det INGEN tvil om. Men det kan være med ham eller en annen.

Anonymkode: 396b6...6be

At jeg er en person som gir og gir stemmer ikke. Kanskje jeg gir på den måten at andre suger energien min (blir sliten av å ha mange folk rundt meg som jeg må engasjere meg i), men jeg tar ikke på meg masse tjenester, er noen støtte/magnet på folk med problemer som må prate. Jeg tror nesten jeg gir litt for lite, og det grunnen til at folk blir likegyldig til meg. På jobb kan man se det annerledes...der påtar jeg meg ekstravakter, gjør "det lille ekstra" for å bli attraktiv i jobbmarkedet. Dette med å gi for mye tror jeg kan sees på forskjellige måter.

Ang han så har jeg innsett at det må være fred. Ikke at vi skal kutte kontakt, men at jeg ikke tar noe kontakt før jeg evt har fått det bedre. Jeg kjenner han jo egentlig ikke, vi har hovedsaklig tekstet, men vi har omgått hverandre selvfølgelig. Jeg håper ikke at sur på meg bare.....men jeg vil holde fred, for jeg stoler ikke på meg selv helt for tiden og venter på psykologtime.

Anonymkode: 807f5...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke no Lilli Bendriss, for å si det sånn, men jeg tenkte jeg skulle kaste meg på denne spåbølgen på KG :laugh:

Så da gjør vi det sånn: du skriver navnet ditt og navnet på en som betyr mye for deg. Det kan ikke være Brad, fordi du likte Brad Piitt skikkelig godt i den filmen hvor han hadde bar overkropp, men det må være en som faktisk er i livet ditt. 

Så ser vi hva jeg kommer opp med. Du må gi tilbakemelding, for jeg vil vite om det hvis jeg har sagt at du og Kåre kommer til å gifte dere og få fire barn, og så er Kåre katten til mora di. Ok? 

Vi prøver med tre stykker i første omgang.

Anonymkode: 396b6...6be

Mitt navn: Anette

Navnet på en kjær person: Oda

Anonymkode: 3b810...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 hours ago, AnonymBruker said:

May og Kim

Anonymkode: 327e1...79b

Det første jeg får opp er at det er noe du (dere) vurderer å satse på, som innebærer en risiko. Denne risikoen er ikke så stor som det ser ut til. Det er verdt å ta sjansen.

Jeg får også opp en person som alltid har fullt kaos rundt seg, men bitene faller alltid på plass og ordner seg i siste liten. En slags Loke-type, men med humor. En klovnete Loke :fnise:

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få tatt unna de som har spurt, men tar ikke mer foreløpig. Planla jo bare å spå tre stykker, men så ballet det på seg! 😆

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Faina said:

M og J 

Det er noe som virket ødelagt eller fortapt, som nå er klar for å bli helbredet. Det kan virke som det har med selvfølelse å gjøre. En som ikke har følt seg bra nok, men som nå begynner å skjønne at han/hun fortjener det beste. Jeg får opp at det er M som er denne personen.

Og jeg ser masse lys, så det er et veldig positivt tegn.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...