Gå til innhold

Vil du bli «spådd»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke no Lilli Bendriss, for å si det sånn, men jeg tenkte jeg skulle kaste meg på denne spåbølgen på KG :laugh:

Så da gjør vi det sånn: du skriver navnet ditt og navnet på en som betyr mye for deg. Det kan ikke være Brad, fordi du likte Brad Piitt skikkelig godt i den filmen hvor han hadde bar overkropp, men det må være en som faktisk er i livet ditt. 

Så ser vi hva jeg kommer opp med. Du må gi tilbakemelding, for jeg vil vite om det hvis jeg har sagt at du og Kåre kommer til å gifte dere og få fire barn, og så er Kåre katten til mora di. Ok? 

Vi prøver med tre stykker i første omgang.

Anonymkode: 396b6...6be

Typisk for den nyankomne i evnens territorium. Nesten for skummelt til å ta seriøst.

Du er ikke alene.

Anonymkode: 476a7...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Peter og Eva

Anonymkode: c96cc...3a6

Jeg får opp en person som kanskje er litt for rask med å ty til sarkasme, kritikk og skarpe ord. Men at den verste kritikken og de skarpeste ordene, er det denne personen forteller seg selv, inne i sitt eget hode. Det kan være en «arvet» egenskap, fra en forelder. Og jeg får opp musikknoter :klo:

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp en person som kanskje er litt for rask med å ty til sarkasme, kritikk og skarpe ord. Men at den verste kritikken og de skarpeste ordene, er det denne personen forteller seg selv, inne i sitt eget hode. Det kan være en «arvet» egenskap, fra en forelder. Og jeg får opp musikknoter :klo:

Anonymkode: 396b6...6be

Takk for svar. Er det peter eller Eva som er den personen?

Anonymkode: c96cc...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg får opp en som tenker litt for svart/hvitt av og til, og en som er en mester i å få deg til å skifte mening. Det ene øyeblikket tror du han er slem, men så viser det seg at han mente å gjøre noe positivt. Det neste øyeblikket tror du du vet akkurat hvor du har ham, men så gjør han noe som forvirrer deg. Han er god på bunnen, og han liker å være litt uberegnelig. Det følger liksom med på kjøpet. Ser en stjernehimmel, så det er kanskje en som liker natten best?

Anonymkode: 396b6...6be

Han er så forvirrende at jeg vet ikke om jeg skal satse eller gå. Får du opp noe der?

Anonymkode: 2acfd...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Magnus og Karen

Anonymkode: f3d05...004

Vinter. En bølgedal, hvor ting kan virke mørke før våren kommer igjen, og ting begynner å spire. Du kommer sterkere ut av det, selv om det også er en klisje jeg hater å bruke.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar. Er det peter eller Eva som er den personen?

Anonymkode: c96cc...3a6

Jeg får opp at det er Eva.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vinter. En bølgedal, hvor ting kan virke mørke før våren kommer igjen, og ting begynner å spire. Du kommer sterkere ut av det, selv om det også er en klisje jeg hater å bruke.

Anonymkode: 396b6...6be

Hm. Får ikke mye mening ut av dette, men skal si i fra om det gir mening etter hvert. :) 

Anonymkode: f3d05...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mario og Floria

Anonymkode: abd0d...47d

Ok, her er det noen som tar ting litt for seriøst og som må huske at alt blir lettere hvis man prøver å være litt leken, å ta litt lettere på ting. Det er ikke flaut å gå på trynet hvis man kan le av seg selv etterpå, og husk at ALT blir enklere med en positiv innstilling.

Også ser jeg dans. Det trenger ikke være bra dans, bare man har det morsomt selv.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp at det er Eva.

Anonymkode: 396b6...6be

Ja da gjør jeg det slutt med henne!!

Anonymkode: c96cc...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er så forvirrende at jeg vet ikke om jeg skal satse eller gå. Får du opp noe der?

Anonymkode: 2acfd...953

At du skal satse, så lenge du er klar over at han ikke kommer til å forandre seg. Kan du leve med de forvirrende trekkene hans?

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja da gjør jeg det slutt med henne!!

Anonymkode: c96cc...3a6

Fordi hun er blitt negativt påvirket av en forelder, og er usikker på seg selv? Det var da voldsomt. Man kommer langt med forståelse.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...