Gå til innhold

Vil du bli «spådd»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Konditorfrue

Jeg har lenge gått å følt at noe positivt uventet vil skje meg og mannen.hva er det..

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/21/2018 at 6:08 PM, AnonymBruker said:

Mitt navn: Anette

Navnet på en kjær person: Oda

Anonymkode: 3b810...21d

Det er en person som har ekstremt sterk viljestyrke. Hun vet nøyaktig hvordan hun vil ha det og hvordan ting bør gjøres (de bør selvfølgelig alltid gjøres på hennes måte! :fnise: ). Hun kan være irriterende sta og «vanskelig» til tider, og da er det viktig å huske på at hun kommer til å utrette mye bra med hjelp av viljestyrken sin. Styrken gjør også at hun er god å lene seg på når ting er vanskelige. Hun står fjellstøtt og er alltid der når man trenger henne.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue
2 timer siden, Konditorfrue skrev:

Jeg har lenge gått å følt at noe positivt uventet vil skje meg og mannen.hva er det..

😊

Dytter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ble 20 stykker i stedet for de tre jeg først planla, så blir ikke noe mer foreløpig i hvert fall.

Får vente og se om det kommer noen tilbakemeldinger :) 

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan skrive forbokstavene i fornavnene deres hvis du vil :) 

Anonymkode: 396b6...6be

Jeg skrev det senere, M og T. :)

M er meg.

Anonymkode: 4571e...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skrev det senere, M og T. :)

M er meg.

Anonymkode: 4571e...280

Tar denne også, siden du spurte før «fristen» :) 

Jeg får opp en voldsom lykkefølelse, og det er den type lykkefølelse barn får når det er like før bursdagen deres, og på kvelden på lillejulaften. Eller når de kommer hjem fra skolen og foreldrene har skaffet en kattunge. Den type glede voksne ofte glemmer helt, eller føler i mye mindre grad. Dere kan forvente mange slike små og store gleder fremover, så legg merke til dem!

Her er det også en beskjed om å satse hvis det er noe du har fundert på å gjøre. Noe du har vurdert frem og tilbake, men ikke helt har funnet motet til å gå for.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne også, siden du spurte før «fristen» :) 

Jeg får opp en voldsom lykkefølelse, og det er den type lykkefølelse barn får når det er like før bursdagen deres, og på kvelden på lillejulaften. Eller når de kommer hjem fra skolen og foreldrene har skaffet en kattunge. Den type glede voksne ofte glemmer helt, eller føler i mye mindre grad. Dere kan forvente mange slike små og store gleder fremover, så legg merke til dem!

Her er det også en beskjed om å satse hvis det er noe du har fundert på å gjøre. Noe du har vurdert frem og tilbake, men ikke helt har funnet motet til å gå for.

Anonymkode: 396b6...6be

Hmm, det ble slutt imellom oss for 1 år siden da 😕 ikke snakket sammen siden. Han har ny dame. Men vil jo at vi skal finne tilbake. Det stemmer det med lykke følelsen, jeg fikk ihvertfall det når jeg var sammen med han når vi hadde gode perioder. Han var like spennende for meg selv etter flere år sammen.  Veldig spesielt og det savner jeg veldig. Tror du vi finner tilbake? 

Anonymkode: 4571e...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm, det ble slutt imellom oss for 1 år siden da 😕 ikke snakket sammen siden. Han har ny dame. Men vil jo at vi skal finne tilbake. Det stemmer det med lykke følelsen, jeg fikk ihvertfall det når jeg var sammen med han når vi hadde gode perioder. Han var like spennende for meg selv etter flere år sammen.  Veldig spesielt og det savner jeg veldig. Tror du vi finner tilbake? 

Anonymkode: 4571e...280

Det var nok en beskjed ment for deg, fordi du spesifikt skrev at du var M. Jeg tror (og jeg sjekket igjen nå og fikk det samme) at du kommer til å være lykkelig forelsket igjen ganske snart. Vær åpen for at det kan være et nytt og bedre forhold enn det du hadde. 

Jeg sier ikke at dere ikke kan finne tilbake igjen, for jeg liker ikke å være så bastant. Men du vet det jeg sa om å satse på det hvis det er noe du har vurdert å gjøre? Har du prøvd å date andre? Bare for å se om det kan bli noe.

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok en beskjed ment for deg, fordi du spesifikt skrev at du var M. Jeg tror (og jeg sjekket igjen nå og fikk det samme) at du kommer til å være lykkelig forelsket igjen ganske snart. Vær åpen for at det kan være et nytt og bedre forhold enn det du hadde. 

Jeg sier ikke at dere ikke kan finne tilbake igjen, for jeg liker ikke å være så bastant. Men du vet det jeg sa om å satse på det hvis det er noe du har vurdert å gjøre? Har du prøvd å date andre? Bare for å se om det kan bli noe.

Anonymkode: 396b6...6be

Ja, jeg har prøvd å date andre, men jeg mister følsene like fort som de kom.jeg har også prøvd å få han tilbake. Kan du se noe om når jeg får kjæreste igjen?er litt ulykkelig uten. 

Anonymkode: 4571e...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg har prøvd å date andre, men jeg mister følsene like fort som de kom.jeg har også prøvd å få han tilbake. Kan du se noe om når jeg får kjæreste igjen?er litt ulykkelig uten. 

Anonymkode: 4571e...280

Før oktober :) 

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Før oktober :) 

Anonymkode: 396b6...6be

Okei, da håper jeg du har rett :) tusen takk for svar ❤

Anonymkode: 4571e...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Okei, da håper jeg du har rett :) tusen takk for svar ❤

Anonymkode: 4571e...280

Bare hyggelig. Lykke til! :hjerte: 

Anonymkode: 396b6...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det ble 20 stykker i stedet for de tre jeg først planla, så blir ikke noe mer foreløpig i hvert fall.

Får vente og se om det kommer noen tilbakemeldinger :) 

Anonymkode: 396b6...6be

Sitat

 

Åååå...:/ eg blir aldri tatt med på slike 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Det er noe som virket ødelagt eller fortapt, som nå er klar for å bli helbredet. Det kan virke som det har med selvfølelse å gjøre. En som ikke har følt seg bra nok, men som nå begynner å skjønne at han/hun fortjener det beste. Jeg får opp at det er M som er denne personen.

Og jeg ser masse lys, så det er et veldig positivt tegn.

Anonymkode: 396b6...6be

Wow..! Tusen takk :)

Så betyr det at ting mellom oss kan bli bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...