Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Principessa
Nå har jeg hatt en deilig time hos hudpleieren... Skikkelig koselig hun som tok behandlingen på meg! Er litt rød i ansiktet nå, men det går nok over...

Siden jeg har hatt 'hudpleie'-undervisning på skolen i dag, så kan jeg svare deg på din rødhet i huden! :sjarmor: Så fremt du ikke har allergier så er du rød i huden pga at den er blitt tatt litt i og fått både peeling og ansiktsvann og fine kremer. Bare betyr at den reagerer på litt touching, det! ;) Og helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har hatt 'hudpleie'-undervisning på skolen i dag, så kan jeg svare deg på din rødhet i huden! :sjarmor: Så fremt du ikke har allergier så er du rød i huden pga at den er blitt tatt litt i og fått både peeling og ansiktsvann og fine kremer. Bare betyr at den reagerer på litt touching, det! ;) Og helt normalt!

:klem: Søte Izaria....

Hun stakk meg litt med nål også da....( fjernet hvite små steinharde greier under huden som visstnok kom av stress og dårlig blodsirkulasjon... :roll:) Men det går nok bort innen i morgen likevel..er ikke såå rød nå lenger..

Nå har jeg og mamma vasket hele huset..deilig å ha det helt rent og slippe å tenke på å gjøre husarbeid nå i siste innspurt...

Tenkte jeg skulle prøve å laste ned noen valser..vi har enda ikke bestemt hvilken vi skal ha...

Ha en fin kveld dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj, nå nærmer det seg med stormskritt!! Heldigvis høres det ut som om dere har alt under kontroll! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...jeg må gjøre om bordplanen... :frustrert:

En venninne av Lasse ringte i dag og sa hun ikke kunne komme...hun har skadet ryggen sin...skjønner jo det, blir jo slitsomt å reise fra oslo og hit og så gå rundt å ha vondt hele dagen. Utrolig kjipt! Men regnet egentlig med at noe uforventet skulle dukke opp... Jeg som var så fornøyd med bordplasseringen min!! :frustrert::tristbla:

Jaja.... Ikke noe å irritere seg over egentlig..bare litt leit..

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Bare en kjapp tur innom, skulle egentlig ikke vært her.... :sjenert:;)

Måtte bare si SÅ FLINK DU ER! Utrolig artig(e) tal(er)!!! :klappe:

Hadde jo vært kjempestilig om du leser begge!

Så teit med folk som ikke kommer i siste liten, men dette fikser du! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, bar 2 dager igjen :hjerte:

Dette med siste liten avbestillinger og endring i bordplan tror jeg er noe ALLE bruder er igjennom. Sjelden det ikke skjer noe i siste liten når det gjelder bryllup. Men vi bruder har jo så mye annet å tenke på disse siste dagene så vi kunne jo godt vært det foruten ja!

Er du i rute ellers?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei snuppa!

Bare 2 dager igjen nå...noe du helt sikkert er klar over :ler:

Hvordan føles det? Håper alt er vel hos deg... selv begynner både jeg og sambo å hangle litt med helsa :overrasket: kjente begge litt kløe og sår i halsen og inatt hadde jeg feber.

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt tommelumsk av å tenke på at det bare er 2 dager igjen, men det har jo allerede alle andre som har vært innom i dag, understreket... Ute i seineste laget der ja! :ler:

Superkjekt med Superzaria som kan svare på alle slike spørsmål! :tommel: Du blir sikkert så fin i huden atte! ;)

Alltid kjedelig med avbud sånn rett før, men akkurat når det gjelder sykdom ol. så er det jo forståelig, slike helt uforutsette ting. Aberet er nettopp bare det at bordplanen blir kludret til, og det er jo vanskelig nok i utgangspunktet - tro meg, jeg skjønner deg så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Takk for besøk!! :klem:

Har ikke så mye tid til KG for tiden som jeg kunne ønske...

Har vært og handlet inn gaver til kokkene... servitørene får gavekort, men har også kjøpt litt smågodt som de kan kose seg med..må jo prøve å gjøre set litt koselig inne på kjøkkenet... ;)

Har også vært og snakket med floristen..alt er i boks, og hun kommer og pynter festlokalet i morgen. :)

Nå skal jeg bake foccacia som skal være til blåskjellsuppen...

Må også brenne ut valsen på cd og gjøre menyene heeelt ferdig.

Til slutt må jeg begynne å pakke det jeg skal ha med meg på fredag.

Ellers har jeg og Lasse laget quiz som vi skal ha etter middagen på fredag.

Først Lasse&Cons-quiz der vi tester hvor godt folk kjenner oss..(deler inne i lag slik at folk også blir bedre kjent).

Så et gjeste-quiz hvor vi har et morsomt spm om hver gjest. (eks. hvem dukket opp i ballerinasko på paintball i Cons sitt u.lag? De fleste har fått med seg det, for når u.laget til Lasse var der så fortalte paintball-mannen om den klønete jentegjengen som hadde vært der to helger før... :ler: )

Vi er nesten ferdige med quiz'n , gjør resten ikveld.

Plan for i morgen:

-09.00 hente underskjørt

-Handle inn evt glemte ting

-12.00 Spray Tan

-13.00 hente diverse ting, dra til festlokalet.

-19.00 Florist kommer og pynter

-20.00 Hjem..pakke siste rest. Vaske hår. Slappe av med jentene.

-23.00 SOVE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi oi bare en hel dag igjen som ugift

hbordan er nervenne?

tja... nervene kommer og går.. Akkurat nå ganske rolig, men tenker meg jeg stresser ganske bra i morgen. Lasse stresser veldig i dag, skal jo lage så mye mat... men tror egentlig ikke det har gått opp for noen av oss at vi faktisk gifter oss i overimorgen!! :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Endelig fikk jeg opp dagboken din :smile: Har tenkt så mye på deg i det siste og lurt på hvordan du har hatt det. Tenk bare få dager igjen til DEN STORE dagen!! Du kommer til å være såå vakker på dagen deres!

Du har jo alt ubder kontroll ser jeg, synd med et avbud, men det går jo strålende. Ha en fortsatt flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: Takk for koselig hilsen Solisol!

Nå har jeg brent valsen på cd, ordnet litt med menyene, pakket til bryllupsnatten og baket 6 brød..

Venter på at Lasse skal komme hjem med litt mat..glemmer jo nesten å spise nå om dagen!

Skal se litt tv nå og få roet meg ned litt...må jo ha litt energi til overs på fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeeeei søta!! :sjarmor:

lenge si sist

:flau: sjuke barn og masse jobb...spara t bryllup vettu!!!

men nå måtte eg jo berre innom å ønska deg lykke t i dine siste daga so frøken,på fredag blir du jo fru :klappe: dei aller bestaste lykkeønskninger og go :klem: t deg frå meg :klem::klem::klem::bryllup::smilyblomst::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeeeei søta!! :sjarmor:

lenge si sist

:flau:  sjuke barn og masse jobb...spara t bryllup vettu!!!

men nå måtte eg jo berre innom å ønska deg lykke t i dine siste daga so frøken,på fredag blir du jo fru :klappe:  dei aller bestaste lykkeønskninger og go :klem:  t deg frå meg :klem:  :klem:  :klem:  :bryllup:  :smilyblomst:  :kose:

åå..så godt å høre fra deg! Nå ble jeg kjempeglad!!

Håper alt er bra med deg og dine, og at du snart får litt mer tid til KG... ;)

Har savna deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten.... lurer på hvordan jeg skal klare meg i bryllupet jeg nå ...så akkurat på "nye rom" på tv, og strigråt fordi damen ble så glad for sin nye stue... :ler:

Uffameg, hvordan skal dette gå da..?

*takker den som fant opp vannfast maskara*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...