Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Så utrolig gøy med inn- og utgangsmarsjen! "Feather" er jo bare utrolig fin, og kjempefestlig med "Oh Happy Day" ut!

:tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så bra dere likte musikkvalgene våre!

Toneline:

Skal være i kirken klokka 12... så det blir en tidlig morgen på meg..

Men det er jo greit å ha litt god tid etter kirken og med middagen..er jo trossalt 7 retter.. :ler:

Tommeline:Velkommen tilbake!! Du får passe på meg så jeg ikke glemmer noe viktig...begynner jo å nærme seg nå!

Lille my: Ja feather er kjempesøt syns jeg... så forrest gump i går, og bestemte oss for at den melodien ville vi ha.. :)

Klem til Toria, Idahe og alle andre søte bruder! :klem:

Har vært på jobb nå... Tok en prat med sjefen. Ser ut til at jeg ikke får stipend og studielån i år fordi jeg tjener for mye.. :overrasket::frustrert: Vanskelig å løse det problemet...blir liksom fattigere uansett hva jeg gjør.. jaja... får bekymre meg for det senere..nå er det bryllup som skal oppta mitt hode! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens plan:

*ut å handle siste rest til bordkort og serviettringer

*bestille time hos hudpleier

*bestille time hos frisør (stripe håret)

*gjøre ferdig bordkort og serviettringer

*ta sol

En venninne kommer etter jobb i dag for å hjelpe meg med bordkort og serviettringer.

Tenkte vi skulle åpne en flaske vin og kose oss med bryllups-pusling... :)

10 dager igjen!!!

:overrasket::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut med vin og bryllupspusling ja!

Kjipt det med at man bare kan jobbe for en viss sum når man studerer..

..men man får jo faktisk litt mer tilbake dersom man skulle jobbe for mye.. i form av mer feriepenger..

nå kommer ritignok ikke de får neste år da men...

er ikke mye man kan jobbe får man går over grensen nei.. der burde virkelig lånekassen skjerpe seg.. kan jo ikke straffe de som greier og vil jobbe mer enn bare grensen ved siden av studiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut med vin og bryllupspusling ja!

Kjipt det med at man bare kan jobbe for en viss sum når man studerer..

..men man får jo faktisk litt mer tilbake dersom man skulle jobbe for mye.. i form av mer feriepenger..

nå kommer ritignok ikke de får neste år da men...

er ikke mye man kan jobbe får man går over grensen nei.. der burde virkelig lånekassen skjerpe seg.. kan jo ikke straffe de som greier og vil jobbe mer enn bare grensen ved siden av studiene.

Helt enig! Jeg jobber jo uansett mest helger, så det går jo ikke utover studiene...

Men det er jo typisk at man skal straffes for å være litt flink...

Men sjefen skulle høre med distriktsjefen om han har noen løsning på det.

Hadde det vært en mindre bedrift kunne man jo alltids holdt unna litt lønn til året var omme... men det går ikke når det er en gjeng med toppsjefer som følger med på hver eneste lille ting vi gjør... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var vel lettere i gamel dager.. da man kunne tjene så mye man ville i sommerferien.

dumme stoppsjefer som skal følge med på alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eitrendes jobb og penger altså...utrolig kjedelig at vi lever i et samfunn som gjør det så inni hampens vanskelig for folk å holde hode over vannet! Det blir liksom ikke bra nok og best mulig uansett hva man gjør, og en ting er sikkert - staten legger ikke akkurat til rette for at nordmenn skal kunne ta seg en høyere utdanning uten å gå personlig konkurs! :sur: Men nok om det...

10 dager igjen...

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende kan nå fjernes fra "to do" - listen..

*servietter ( fant noen på binders som ser og føles ut som bomull, men er vel et eller annet slags merkelig papir... :forvirret: 50x50cm, offwhite med svakt sølvgrått mønster) :)

*Kjøpt inn ting til bordkort og serviettringer, så forhåpentligvis blir de ferdig i kveld.

*Bestilt time hos frisør. ( striping mandag kl.10)

*Bestilt hudpleie ( dyprens, evt. utklemming, massasje i ansikt, nakke og skuldre og ansiktsmaske... tirsdag kl 13)

Da har jeg fått gjort noe i dag ihvertfall... :sjarmor:

Nå skal jeg kose meg med kaffe og VG før venninna mi kommer for å hjelpe til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan bare gi den hudpleie timen din til meg altså.... :sjarmør:

Jeg vet du har lyst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hadde hudpleietime i dag jeg og det var D I G G ! ! :sjarmor:

Gled deg! Også stripet jeg også håret i går...vi blir så fine så!

Men lurer på om jeg ikke trenger en massasje til etter bryllupet også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på om jeg ikke trenger en massasje til etter bryllupet også.. :sjenert:

Det trenger du helt sikkert ;)

..ikke får at du er utslitt...

..men fordi du fortjener det som nygift kvinne.. og frodi det er så godt :)

Endret av idahe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Takk for hilsener dere! :klem:

Har vært en travel, men god dag...

Først var vi i sverige og handlet hvitvin til forretten(e)..

Så dro vi og hadde et lite planleggingsmøte med toastmaster.

Så dro vi ut og plukket kantareller til bryllupsmiddagen.

Så i møte med presten.

Puh! Da er vi enda et steg nærmere...

Ellers har jeg bestemt meg for å ta spray-tan i stedet for å stresse med solarium den siste uken. En venninne av meg skal også ta, hun har tatt det før og ble godt fornøyd.

Koster 300kr, og det hadde jeg jo uansett måttet brukt på solarium.

Servietter er ferdig rullet med ferdig laget serviettringer. De ble kjempeflotte!! :)

Lasse har laget handleliste til middagen, så det blir en stor handletur i løpet av neste uke.

Han får bruke kjøkkenet på jobben til å lage og forberede maten. :)

Forresten, vi har plutselig bestemt oss for å ta den nye formen for ekteskapsinngåelse i kirken..."jeg cons tar deg Lasse...osv." :overrasket: Må øve på den frasen tror jeg...

Og til slutt..snakket med sjefen min i sta, og han har ordnet slik at det med lånekassen ikke blir noe problem..får stipend likevel... :):klappe:

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig koselig med noen heeelt andre sanger som inn- og utgangsmasj!!! :klappe: Synes det var flott og originalt! :tommel:

Superflink i dag, cons!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for søte hilsener alle sammen! :)

Må lage meg en liste over ting jeg skal gjøre i dag...går litt rundt oppe i hodet mitt nå... :ler:

*trene med mamma

*handle papir til kirkeprogram(ligger og venter på data´n)

*kjøpe gavekort til servitører

*gjøre siste finish på bordkort

*Pynte gjesteboken

Og i tillegg burde jeg gjøre litt husarbeid.... :roll: Men det får vi nå se på....

Grubler veldig på talen for tiden også..men kommer liksom ikke i gang.

Blir nok til at jeg gjør det i siste liten...

Si fra hvis det ser ut til at jeg har glemt noe dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grubler veldig på talen for tiden også..men kommer liksom ikke i gang.

Blir nok til at jeg gjør det i siste liten...

Det går nok bra med talen :tommel: Etter å ha grublet i lengre tid, skrev jeg den om morgenen på bryllupsdagen. Våknet tidlig, og etter å ha ligget og vridd meg 1,5 time sto jeg opp, tok en lang deilig dusj og satte meg ned og skrev tale. Skrev akkurat det jeg tenkte og følte. Hadde kanskje tenkt at jeg skulle gjøre mer ut av det, men er fornøyd med slik det ble.

Vet jo at du har gått og tenkt på talen din lenge, så da er det bare å få roen til å sette seg ned å samle tankene!

Lykke til i alle fall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord Tommeline! :klem:

Talen kommer nok av seg selv, bare jeg slutter å stresse med den... :roll:

Nå har jeg trenet og ordnet en del småting:

-kjøpt papir til kirkeprogram, så nå er det bare å printe ut og brette sammen. :)

-Kjøpt hvit bokser og hvite sokker til min hvite brudgom ;)

-Kjøpt mozell og eplemost

-Kjøpt snacks (saltstenger, potetgull, konfekt osv.)

-Kjøpt gavekort til servitørene

-Kjøpt øyenskygge og rouge til meg selv... :sjarmor:

-kjøpt små pappark til å skrive den ikke-eksisterende talen på...

hmm..ble mye bruk av orden "kjøpt" det...tør ikke sjekke kontoen for tiden.. :ler:

Nå skal jeg støvsuge litt, før jeg slår meg til ro med gjesteboka og bordkortene...

Lasse er på jobben og renser kantarellene vi plukket i går. Regner med at vi jobber litt med kirkeprogram og menyer når han kommer hjem.

Ha en fortsatt fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...