Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Sitter og klipper små biter som jeg skal skrive gjestenes navn på og lime på bordkort-eskene.... for en pusle-jobb! og jeg som er så flink til å klippe rett da.. :forvirret:

Jaja, tror bordkortene blir bra ihvertfall! Inni hver eske ligger det to små ruller med lovehearts. Og på alle loveheart´ene står det "just married"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt! Hvor fikk du tak i sånne love hearts? Må ha - må ha :ler:

Takk for hilsen i boka mi, forresten. Jeg får en masse tips her i bøkene til dere som nesten er framme ved DAGEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Hvor fikk du tak i sånne love hearts? Må ha - må ha  :ler:

Takk for hilsen i boka mi, forresten. Jeg får en masse tips her i bøkene til dere som nesten er framme ved DAGEN.

Hei! Så koselig at du besøker dagboken min! :)

Lovehearts bestilte jeg her - www.lovehearts.com

Gøy med sånne små morro-ting! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Fikk akkurat mld av en kollega som spurte om jeg vill jobbe natt til lørdag neste helg....Skrev tilbake at jeg heller ville gjøre andre ting på bryllupsnatten... :icon_lol:

Endelig en meget god grunn til å si nei til nattevakter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:  :hoho: Fikk akkurat mld av en kollega som spurte om jeg vill jobbe natt til lørdag neste helg....Skrev tilbake at jeg heller ville gjøre andre ting på bryllupsnatten... :icon_lol:

Endelig en meget god grunn til å si nei til nattevakter!

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da var bordkortene helt ferdige!

Har også printet ut halvparten av kirkeprogrammene, men så gikk vi tom for blekk...

Ellers har vi danset vals på kjøkkenet og øvd oss på ekteskapsinngåelsen.

I morgen skal jeg lage menyene og gjesteboken...Skrive huskeliste til servitørene og kanskje jobbe med talen...

Ha en flott kveld dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:  :hoho: Fikk akkurat mld av en kollega som spurte om jeg vill jobbe natt til lørdag neste helg....Skrev tilbake at jeg heller ville gjøre andre ting på bryllupsnatten... :icon_lol:

Endelig en meget god grunn til å si nei til nattevakter!

Herlig!

:hoho:

:klappe: for ferdigstilte bordkort - flinke consen vår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hvor fort fikk du hjertene og hvor mange bestilte du og hva betalte du??

Det tok nok en ukes tid før vi fikk dem.. betalte rundt 400kr for 100 ruller, inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal ha noen sånne love hearts må jeg nok bestille i hemmelighet. Mistenker at kjæresten synes det går under "unødvendig dill". Men det gjør jo ikke jeg....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..min kjære er heldigvis (?) veldig glad i sånt morsomt dilldall selv, så det problemet hadde ikke jeg.. Han hadde faktisk tenkt til å bruke 2000kr på å få laget mintsjokolade med vårt navn trykket på papiret..men da mått jeg si nei.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjelp!! EN UKE igjen!!!!! :overrasket::overrasket:

I dag merker jeg nervene skikkelig.... er så mye sommerfugler i magen min at jeg nesten blir kvalm...

Føler at det er så mye jeg må rekke å gjøre..Må lage en liten liste for å roe meg ned...

*Lage menyer (i dag)

*Ordne gjestebok (i dag)

*Brenne cdr (i løpet av helgen)

*Kjøpe gave til kokkene (mandag?)

*Skrive tale :overrasket: (begynne i helgen)

*Skrive litt om hver gjest (i kveld?)

*Handle mat (lasse ordner på søndag)

*Lage mat (mandag, tirsdag, onsdag)

*Kjøpe småting som lommetørkle, tyggegummi osv..(mandag)

*Prøve kjolen en siste gang (onsdag)

*Pakke ting til bryllupet/bryllupsnatten (onsdag)

*Hente underskjørt (torsdag)

*avtale tid for pynting med florist (lørdag)

Har jeg glemt noe da?????

Nå skal jeg teste ut den nye sminken min...må finne ut hvordan jeg skal ha det...

:klem:til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cons!

Her har det gått framover mens jeg har vært borte! Så flink du har vært!!! Bare 1 uke nå! Kjenner igjen følelsen du har i magen.

Uansett,GLED DEG!!!! Det er en fantastisk dag!! Dessverre går den altfor fort så nyt i fulle drag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen Jullan!! :klem:

Nå har jeg skrevet førsteutkast til talen..men vet ikke helt om jeg er så fornøyd... si fra hvis noen vil lese gjennom den.... :sjenert: Trenger litt hjelp og inspirasjon.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn..nå er menyene så godt som ferdige...

Og så har jeg skrevet to forskjellige forslag til tale...men vet ikke hvem jeg skal velge....Forloveren min har lest gjennom de, men klarer heller ikke velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen Jullan!!  :klem:

Nå har jeg skrevet førsteutkast til talen..men vet ikke helt om jeg er så fornøyd... si fra hvis noen vil lese gjennom den.... :sjenert: Trenger litt hjelp og inspirasjon.....

Leser gjerne jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte...

...klart jeg vil hjelpe deg med å velge tale! Mailen min ligger i min dagbok, jeg svarte deg der også! ;)

Men kan sende deg en PM!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ikke jobbe på bryllupsnatten altså? :hoho:

Du er jammen flink til å organisere! Skal dere lage all maten selv? I såfall veldig imponerende (leste jeg en gang at din kjære er kokk??) :klappe: .

Tenk 1 uke igjen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...