Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg!

Gratulerer med den store dagen vel overstått!

:hjerter_rundt:

Håper det var vidunderlig - hørtes sånn ut! Utrolig koselig å kunne lese om dagen deres! ;)

TIL LYKKE

Nå er vi fruer begge to!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! :klem:

Vi lever fortsatt på en rosa sky og mer forelsket enn noen gang... :hjerter_rundt:

Snakker om dagen vår hele tiden, og kaller hverandre mann/kone så fort vi får muligheten... :ler:

I morgen håper jeg at jeg har fått litt bilder inn på dataen... gleder meg veldig til å se de selv! Og dere skal jo få se så klart.. ;)

her finner dere forresten teksten til Now and Forever som Lasse sang for meg... :)

Ha en fin kveld dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som dere hadde drømmedagen!

GRATULERER EN HEL MASSE SOM NYGIFT!

Jeg må også si tusen takk for et flott referat, og slutter meg absolutt til dem som stemmer for bilder....

(Beklager at denne hilsenen kommer så sent, men jeg har vært langt unna PCen siden fredag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!!

Skal hente noen bilder hos toastmaster ikveld..han har tatt mange flotte bilder.

Vi har også hentet bildene fra engangskameraene i dag...mye morsomt, selv om kvaliteten ikke akkurat er verdens beste..men her har dere likevel noe:

Her er vi , meg, Lasse og våre forlovere....

Og her er et Meget dårlig bilde av meg...

Og til slutt den vakre Mannen min!

Bedre bilder kommer snart!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så veldig til å se bildene som toastmaster tok..... :hoppe:

Venter på at Lasse skal komme hjem fra trening slik at vi får dratt på "fotovisning"....

Ellers har vi ordnet pass til bryllupsreisen i dag..

Lasse trengte nytt, mens jeg måtte gjøre om etternavnet... :) Jeg er jo Fru H jeg nå...Ikke Frøken S lenger... :sjarmor:

Har også sett gjennom alle gavene, og lest alle de fine kortene.

Tenk, vi trengte ikke bytte gaver i det hele tatt! Alt var flott, og ingenting hadde vi fra før! Fikk flere ting som sto på ønskelisten på Galtung Interiør og Glassmagasinet. Fikk også et flott bilde fra toastmaster+kone...bilde hadde nemlig hengt til salgs i butikken deres(malt av en kunstner fra f.stad), og når jeg så det for noen mnd siden sa jeg med en gang at det bilde var ment til å være mitt!! Og jammen fikk vi det! :)

Ha en fin kveld dere! Kommer forhåpentligvis innom med bilder senere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dere var!!! Går an å se at dere var flotte begge to, selv om det ikke var så god kvalitet på selve bildene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så flotte dere var!!! :hoppe:

Som Tommeline sier, ser man jo godt at dere var superfine selv om bildene var av dårlig kvalitet!

Gleder meg til flere bilder! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine dere var! Dere så sikkelig forelsket ut!

Fin kjole hadde du og stillig dress/frakk på lasse-MANNEN din. (tenk nå er han mannen din på ordentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Nå skulle jeg legge inn noen litt finere bilder som dere kunne få se, men verken pc´n eller macen vil lese cd´n som bildene er brent på... :frustrert:

Typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tar man å slår pcen litt..også vil den lese..

hvis ikke kan du true den med at jeg kommer å tar den... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere!

Nå skulle jeg legge inn noen litt finere bilder som dere kunne få se, men verken pc´n eller macen vil lese cd´n som bildene er brent på... :frustrert:

Typisk!

Å NEI!!!!! Så dumt,da! Det ordner seg sikkert til slutt ;)

Jeg har tid til å vente,jeg..... :digge::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse skal hente en dvd-leser til pc'n senere i dag. Bildene er nemlig på dvd..(men mac'n min leser jo andre dvd'r, skjønner ikke hvorfor denne ikke går??? :frustrert: )...Vil jo gjerne se bildene jeg og...om og om igjen.. :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan det er...... jeg vil også se bildene våre igjen og igjen! Skulle gjerne opplevd bryllupet en gang til også,jeg..... :ler: Men ikke alle forberedelsene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en noen et lite utdrag fra talen til min kjære...snufs..

Først vil jeg gjerne takke familien og vennene mine for å ha tatt Cons så godt i mot. Hun sklei jo rett inn! Og takk til venner av Cons som har gitt meg en bra velkomst, og ikke minst ho svigermor... Når jeg ser på svigermor ser jeg jo hva jeg vil får senere i livet, og det har jeg jo absolutt ikke noe i mot..( :ler: fnis fnis), Bedre svigers skal man lete lenge etter.......

...Cons, du får meg til å være slik jeg liker å være. Ubevisst foran mennesker setter man på seg masker, og en oppfører seg annerledes mot noen enn andre igjen. Du er en av de få som får frem det beste i meg.

Jeg sa til deg en gang at du ikke måtte forandre deg, og det har du heller ikke gjort. Vi er ganske like, som du pleier å si "jeg er deg, du er meg".

Vi liker de samme tingene; mat, reiser, kosekvelder, humor...og ikke minst musikk. Og siden vi traff hverandre med musikk-interessen, så vil jeg vi skal fortsette derfra ved at jeg skal synge litt for deg..... :digge::hjerter_rundt::klappe:

Gleder meg til å se talen og sangen på video!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...