Calla Skrevet 12. august 2005 Forfatter #841 Del Skrevet 12. august 2005 Så du vil ikke jobbe på bryllupsnatten altså? Du er jammen flink til å organisere! Skal dere lage all maten selv? I såfall veldig imponerende (leste jeg en gang at din kjære er kokk??) . Tenk 1 uke igjen ← Takk søte du..hjelper med litt skryt i denne stressende tiden... Ja, vi lager alt av mat som kan lages på forhånd..resten ordner en kokkekollega på selve dagen.. Ja, Lasse er jo kokk, så da VIL han jo faktisk lage maten...Men det er jo bare koselig, blir jo veldig personlig hele middagen... Men du kan jo gjette hvem som får drittjobbene som å skrelle poteter og kutte løk... Under en uke igjen nå!!!!!iiiik! :grine2: (forvirrede følelser??jeg??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #842 Del Skrevet 13. august 2005 uff...det var da veldig så mye nerver jeg skulle ha nå da... Om en times tid kommer bilen vi skal ha på fredag... Jeg skal få øve meg å gå inn og ut av den.. I tillegg til at jeg skal få velge hva slags pynt vi skal ha... Skal jobbe senere i dag , men må prøve å få brettet kirkeprogram og annet diverse først... Ha en fin dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. august 2005 #843 Del Skrevet 13. august 2005 Flinke Cons Lager mat, bretter programmer og greier Du får en stor fra meg Det er sikkert ikke bare nerver du har, tror du bare gleder deg enormt mye til den store dagen. Ha en riktig fin dag og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #844 Del Skrevet 13. august 2005 Flinke Cons Lager mat, bretter programmer og greier Du får en stor fra meg Det er sikkert ikke bare nerver du har, tror du bare gleder deg enormt mye til den store dagen. javascript:emoticon('') Ha en riktig fin dag og helg! ← Takk for gode ord vennen.... nervene går litt opp og ned... nå er de under kontroll igjen.. Men plutselig blir jeg livredd for at alt skal gå galt på fredag, og at jeg ikke skal være fornøyd selv... Men, det skal vel mye til tror jeg... Er SÅÅ glad for at venninnene mine skal sove over natten før, og er der hos meg på morgenen før kirken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. august 2005 #845 Del Skrevet 13. august 2005 Hei snupp!!! Har lest talene dine nå...og allerede sendt en mail i retur! Jeg sier det bare - jeg er mektig imponert!!! Akkurat slike taler jeg synes er artige, det løsner på humøret, er seriøse men morsomme på samme tid og bare - WOW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. august 2005 #846 Del Skrevet 13. august 2005 Hei snupp!!! Har lest talene dine nå...og allerede sendt en mail i retur! Jeg sier det bare - jeg er mektig imponert!!! Akkurat slike taler jeg synes er artige, det løsner på humøret, er seriøse men morsomme på samme tid og bare - WOW!!! ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #847 Del Skrevet 13. august 2005 Tusen takk for hjelpen Toria og Søndagsengel!!! Tror jeg følger ideen til Toria..med å ta tale nr1 og så innlede til et lite dikt (tale nr2).. Skal prøve å lese gjennom begge nå og se hvor godt det "flyter" og hvor lang tid jeg bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. august 2005 #848 Del Skrevet 13. august 2005 Tusen takk for hjelpen Toria og Søndagsengel!!! Tror jeg følger ideen til Toria..med å ta tale nr1 og så innlede til et lite dikt (tale nr2).. Skal prøve å lese gjennom begge nå og se hvor godt det "flyter" og hvor lang tid jeg bruker... ← Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #849 Del Skrevet 13. august 2005 hmmm..er det for lenge å holde tale i litt over 3minutter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #850 Del Skrevet 13. august 2005 Nei, 3 min er greit. Man pleier vel å si at alt over 5 min er lenge når det kommer til taler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #851 Del Skrevet 13. august 2005 Takk Heidi!! Kjenner jeg meg selv rett, så snakker jeg nok enda fortere når jeg er nervøs... så det blir kanskje ikke så lenge uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #852 Del Skrevet 13. august 2005 Tror heller det kommer til å ta litt lengre tid enn du tror når du leser igjennom den selv. Om du har lagt inn noen humoristiske innslag så går det jo litt tid når folk ler av morsomhetene din (for det gjør de helt sikker) og kanskje blir det noen følelsespauser også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #853 Del Skrevet 13. august 2005 hmmm..ja det er sant... Vil jo gjerne at folk skal le der jeg prøver å være morsom.. Har lest gjennom et par ganger nå...begynner faktisk å få litt kalde tale-føtter... Kanskje jeg skal la det være noen dager, og så se hva jeg syns... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #854 Del Skrevet 13. august 2005 Små innkjøp jeg må huske: *søppelsekker *servietter til kaker&kaffe *penner til gjestebok *lommetørkler... *gnagsårplaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #855 Del Skrevet 13. august 2005 Det er kjempelurt å la talen ligge noen dager før du ser på den igjen. Det er letter å se ting klarere da. Selv hadde jeg lenge tenkt på hva jeg ville si før jeg fikk den ned på papiret. Hadde jukselapp med meg jeg da for tok ikke sjansen på å lære meg den utenat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. august 2005 Forfatter #856 Del Skrevet 13. august 2005 Har skrevet ned talen på små hvite pappark...kommer ikke til å klare den utenat... Regner ikke med at så mange kan talene sine utenat heller..(untatt mamma som har pugget i noen uker... ) Nå har jeg ordnet i stand tre store konvolutter til servitørene.. I hver konvolutt ligger det meny, og forklaringer på når og hva de skal sjenke i glassene, gavekort på H&M, samt et lite personlig brev til hver av dem hvor jeg takker og skriver noen fine ord... Håper de føler seg prissatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. august 2005 #857 Del Skrevet 13. august 2005 En 3 - 4 minutters tale fra bruden er jo helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 13. august 2005 #858 Del Skrevet 13. august 2005 Det høres ut som talen din er kjempebra, og akkurat passe lang. Ikke minst er det helt sikkert noe mannen vil sette pris på... Håper nervene gir seg sånn at du kan føle deg komfortabel med å reise deg opp og si dine velvalgte ord! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 14. august 2005 #859 Del Skrevet 14. august 2005 Hei på deg vennen Høres ut som du har det klart både når det gjelder talen og annet forberedelser. Synes også du bare skal legge fra deg talen et par dager for så å gå gjennom det igjen. Tror vi gruer oss alle som skal holde tale men mest fordi vi antagaligvis feller noen tårer underveis. Men tenk så glad og overrrasket de blir, våre nybakte ektefeller. De får ja fra nydelige bruder, og til og med noen ord som sier at vi elsker dem. Det kommer helt sikkert til å gå så bra, bedre enn vi selv tror. Vi må bare vente til vi er midt oppe i det selv. Og husk, ingen himler med øynene fordi vi må ta et par sekunders pause for å hente oss inn om det skulle bli slik at vi må gråte oss ferdige. Søndagsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. august 2005 #860 Del Skrevet 14. august 2005 Hei cons! Det høres ut som du er så godt forberedt med talen din, at det går nok veldig bra! Tre minutter som kan hende strekker seg litt høres veldig passe ut! Ikke gå og tenkt på alt som kan gå galt! Det gjør det jo som regel ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå