Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

PANIKK PANIKK PANIKK!!

Muntlig i morgen og nervene tar snart knekken på meg...

En i klassen min, som har muntlig i dag, sendte akkurat mld og fortalte hvem sensor var... Typsik min flaks var det min amerikanske lærer... han er ekspert på det området jeg skal snakke om, og kjempekritisk!! :o

HJELP!

Vurderer å skifte tema jeg nå.......men det rekker jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PANIKK PANIKK PANIKK!!

Muntlig i morgen og nervene tar snart knekken på meg...

En i klassen min, som har muntlig i dag, sendte akkurat mld og fortalte hvem sensor var... Typsik min flaks var det min amerikanske lærer... han er ekspert på det området jeg skal snakke om, og kjempekritisk!! :o

HJELP!

Vurderer å skifte tema jeg nå.......men det rekker jeg ikke...

Bare konsentrer deg om det du kan!!! Og så går det bra!!!!!!! Og som jeg sier, det kan ikke gå verre enn det gjør og ikke bedre:=)

Men er sikker på at du klarer deg fint!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til fra meg også! Det hjelper kanskje litt å tenke på at sommerferien er rett rundt hjørnet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Solisol, Miori og søndagsengel! :klem:

Ja nå har jeg jammen sommerferie... :)

Eksamen gikk sånn passe greit... følte jeg klarte presentasjonen bra, men så spurte de an haug med vanskelige spørsmål fra pensume etterpå... var ikke helt forberedt på det....

Men men..får vite karakter i morgen.

Har altså litt over to mnd nå med bare litt jobbing og ellers masse bryllupsplanlegging... :)

Det skal bli deilig... i morgen får jeg lønning, så jeg tror jeg skal belønne meg selv med et nytt klesplagg eller to.. :sjarmor: Kanskje se på undertøy til bryllupsnatten også....

Ellers har onkelen til Lasse laget fine små gave-esker til oss på jobben. Vi skal pynte de og bruke de til bordkort... så får gjestene vær sin lille gave også...(vet ikke hva vi skal legge inni enda men...)

Ha en flott onsdag dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått eksamen da!

Full jobbing kan være slitsomt det, men deilig at det næ på øyeblikket er sommer, og tenk - vi gifter oss i sommer jo!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du føler at det gikk greit!!!! Ingenting er bedre enn det... Jeg har ikke ferie før etter 2.juni... Men så skal jeg slappe av noen dager, før jeg begynner å jobbe.

God bortkort ide, for den er lik vår:=) :hoho:

Men hva har dere tenkt å ha i???? Vurderer noe sjokolade greier vi da... men hadde vært gøy med noe annet også:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du føler at det gikk greit!!!! Ingenting er bedre enn det... Jeg har ikke ferie før etter 2.juni... Men så skal jeg slappe av noen dager, før jeg begynner å jobbe.

God bortkort ide, for den er lik vår:=) :hoho:

Men hva har dere tenkt å ha i???? Vurderer noe sjokolade greier vi da... men hadde vært gøy med noe annet også:=)

hei :) har tenkt samme tanken. vil ha heimelaga konfekt i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk dere!

Toria:Ja, jammen skal vi gifte oss! Jeg fortalte det til den ene sensoren i sted, da hun spurte hva jeg skulle i sommer... Ble en liten jubel og gratulasjons - session ..."she´s getting married! she´s getting married!" :ler:

Miori:Kul bordkortidè ja! :ler:

Syns jeg leste at noen andre her hadde tenkt det samme c..da var det jo deg det da!

Tenkte på sjokolade vi også faktisk... Lasse leker konditior noen ganger og har laget noen fine hjerter i hvit sjokolade... men det hadde jo vært morro med noe annet inni også ja.. særlig nå som det viser seg at eskene ble større en jeg trodde.. (6x6x6cm..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen skal vi gifte oss! Jeg fortalte det til den ene sensoren i sted, da hun spurte hva jeg skulle i sommer... Ble en liten jubel og gratulasjons - session ..."she´s getting married! she´s getting married!" :ler:

:ler: Håper jeg får like hyggelige sensorer på muntlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei vennen!

'she's getting married!' :ler: Så hyggelig! Viktig å gjøre sensor blid! *gruer meg til egen eksamen*

Men GRATULERER med vel overstått Cons! Er sikker på at det gikk bra, og at du får en bra karakter i morgen!

Jeg skal til Forum i morgen på prøvetime :hakeslepp::hoppe: Gleder meg! Skal oppdatere deg jeg, siden vi har en liten connection der... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold meg oppdatert du Izaria! Morro vettu! :)

Er det FORUM salongen heter??husker aldri jeg...men trodde det var futurum eller noe i den duren?

Skal snart dra å sjekke karakter.... gruer meg litt...

Jeg skal forresten i bryllup på fredag jeg! :)

En tidligere kollega av meg og Lasse skal gifte seg.. hun spurte for en stund tilbake om Lasse kunne hjelpe til litt med maten..Jeg fikk også komme. Trodde jeg skulle være kokke-assistent eller no, men jammen har hun laget bordkort til oss begge! Så nå må jeg ut å prøve å finne en kjole....!!Lasse har også blitt spurt om å ta med seg gitaren og synge en sag til brudeparet. :hjerter:

Ellers har vi begynt å se litt på andre lokaler... er veldig redd for at kjøkkenet på jobben til Lasse ikke blir ferdig.. Fant ut at kommunen leier ut noen lokaler til meget lave priser.. skal dra rundt å kikke litt...

Jeg drømmer jo litt om hagebryllup... men det kan ikke bli på gården til svigerfar..jeg hadde glemt at de bare har utedo(ja, veldig umoderne gård dette her..) og kan ikke se for meg at jeg klarer å gå inn der med brudekjoler med langt slep og greier.....Sikkert ikke så populært blant gjestene heller....

Vel, ha en fortsatt fin morgen dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forum/futurum - erre så nøye a?? :ler:  

:oops: (det heter futurum jo...)

:hoho: Forum var jo et litt morsomt navn på en frisørsalong da.... Samlested for skravle-kvinner.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så fikk jeg visst C på muntlig i går... Jeg hadde ikke klart å gjøre det noe bedre enn det jeg gjorde, så da får jeg være fonøyd med det.. :)

Har også kjøpt meg klær til bryllupet i morgen...og på mistenkelig vis klarte jeg å kjøpe et skjørt og en topp i tilegg gett..?! :oops: Jaja, får lønning i morgen..fortjente noe fint nå etter eksamen likevel syns jeg... :sjenert:

Så noen enkle og fine tiaraer på "glitter" faktisk...visste ikke at de hadde det der jeg.. Så jeg skal nok tilbake dit og se litt nærmere på de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

C er ikke dårlig da.. Og du fikk mye bedre enn meg :hoho:

Så koselig å gå i bryllup på fredag da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

jeg henger ikke helt med på karakterene jeg...C?? Hvor ble det av 1-2-3-4-5-6 à? Men C høres vel ikke så dumt ut, er det sånn midt på tre kanskje?? :klø:

Du, Cons, kan du ikke få Therese til å se på den svenske nettsiden, og høre hva hun tror og syns om det håret...og hvor mange man skal bestille osv...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg henger ikke helt med på karakterene jeg...C?? Hvor ble det av 1-2-3-4-5-6 à? Men C høres vel ikke så dumt ut, er det sånn midt på tre kanskje?? :klø:

Du, Cons, kan du ikke få Therese til å se på den svenske nettsiden, og høre hva hun tror og syns om det håret...og hvor mange man skal bestille osv...? :)

:ler: A er best..E er dårligst og F er stryk... :ler:

Så C er ikke så aller værst nei!

Skal høre med therese jeg vettu.. :wink:

*drømmer om fyldig hår*

Kom på en ting: Jeg kan jo ikke dra i bryllup i morgen uten bryllupsgave!! :o Gavekort er vel den rakseste løsningen med tanke på at jeg jobber i kveld og ikke får dratt på shopping..

Hvor mye er vanlig å gi? Som sagt, dette er til en tidligere kollega av meg og lasse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Gavekort er en fin gave nå jo...men hvor? Hva med en 500 kroner ca? Eller?

Unnskyld altså, men jeg er helt grønn når det gjelder karakterer...var ikke sånn da jeg gikk på skolen...husker Lg, Ng, G, M og S også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...