Calla Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 19. mai 2005 Takk for hilsener! Toria:Har falt litt for den hagefest-ideen ja... hadde vært koselig å sitte ute med masse stearinlys og lykter i trærne.. men vi får nå se.. som du sier så må man jo ha været med seg også... Skal ha muntlig til onsdag.. men har enda ikke bestemt hva jeg skal snakke om..(et fag som dreier seg om det å holde foredrag..på engelsk...) Miori:Når har du muntlig? Muntlig er alt for nervepirrende for meg altså... grusomt er det...Lykke til du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 #322 Del Skrevet 19. mai 2005 Men det går jo fint an å sette opp telt! Tente lykter i skumringen er jo bare superromantisk en sommerkveld! *s* Skal ikke rote til planene deres, begynte nesten bare å drømme meg vekk her selv... Skal tenke på deg til onsdag igjen da, men heldigvis har du jo noen dager til å bestemme deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 19. mai 2005 #323 Del Skrevet 19. mai 2005 Har muntlig til mandagen jeg.. Og er så sikker på at jeg stryker............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 19. mai 2005 Lett å drømme litt om hagebryllup da... Har fulgt med litt i reklameposten også, mange billige store fine telt... Det går nok bra Miori, men skjønner deg godt.. Vi får grue oss sammen som du sa... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 19. mai 2005 #325 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei på deg vennen Hage fest er jo super romantisk da.. også på bondegård.. Åhhh... Jeg kunne ikke hatt det, klarer ikke å la vær å kose med dyra Blir helt vill bare jeg ser en sau.. Hva er det du skal ha muntlig i da?? Og når?? Det går nok fint skal du se.. Går som regel mye bedre enn hva vi forestiller oss på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei på deg vennen Hage fest er jo super romantisk da.. også på bondegård.. Åhhh... Jeg kunne ikke hatt det, klarer ikke å la vær å kose med dyra Blir helt vill bare jeg ser en sau.. Hva er det du skal ha muntlig i da?? Og når?? Det går nok fint skal du se.. Går som regel mye bedre enn hva vi forestiller oss på forhånd.. Hei hei vennen! Ja, hadde nok blir koselig med hagefest... men vi får se hvordan det går med kjøkkenet på det andre stedet først.. Kjenner meg igjen når det gjelder dyra ja... selv får jeg nesten tårer i øynene bare jeg ser en hund... (maser og maser men lasse vil ikke ha hund... ) Har eksamen på onsdag... I et fag som kort og godt går ut på å snakke for seg på engelsk og å holde foredrag for andre... skikkelig bullshit-fag spør du meg men.... Men etter den eksamenen har jeg ihvertfall ferie... Det har vel du snart også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 19. mai 2005 #327 Del Skrevet 19. mai 2005 Er herlig med dyr.. Vi skal få oss en hund når vi flyttet inn i nytt hus neste år.. Det gleder jeg meg til. Foreløpig holder det med 2 ildere og 6 akvarier.. Hvilke dyr er det på gården da?? * nyskjerrig* ÅÅÅ et sånn fag.. Du klarer deg nok bra, er deilig når det er ferdigt.. jeg holder fortsatt på med fordypnings oppgaven. Den skal leveres 6. juni, så da skal jeg ha meg en fest for å feire ett vellykket ?? studie år Skal du reise noe i ferien?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #328 Del Skrevet 20. mai 2005 Er herlig med dyr.. Vi skal få oss en hund når vi flyttet inn i nytt hus neste år.. Det gleder jeg meg til. Foreløpig holder det med 2 ildere og 6 akvarier.. Hvilke dyr er det på gården da?? * nyskjerrig* ÅÅÅ et sånn fag.. Du klarer deg nok bra, er deilig når det er ferdigt.. jeg holder fortsatt på med fordypnings oppgaven. Den skal leveres 6. juni, så da skal jeg ha meg en fest for å feire ett vellykket ?? studie år Skal du reise noe i ferien?? Hei igjen! To ildere og 6 akvarium burde holde så lenge ja..hehe På gården til svigerfar er det ikke så mye annet enn katter, men det står noen hester like ved da... Blir nok ikke noen reise denne ferien...må jo spare litt lommepenger til bryllupsreisen i september! Men en og annen småtur blir det nok..til danmark og kanskje en tur til tyskland for å besøke venner og familie. Du da? Æsj, må komme meg ut å trene i dag...har ikke trent på et par uker pga eksamen og slikt... hardt å komme i gang igjen.... Men, nå er det jo under tre måneder til bryllupet, så jeg MÅ stramme opp litt..... Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 20. mai 2005 Puh! Nå har jeg vært og trenet! Skal straks til mamma og spise litt... hun skal sette den siste p-sprøyten på meg også... resepten har nå gått ut... det vil si at innholdet av denne sprøyten holder til dagen etter bryllupet...hmm..så får vi se om jeg da får meg noen p-piller eller slutter helt...*skrangle skrangle* Nå er det altså 90 dager til jeg gifter meg... Dette gjenstår: *sko til begge *undertøy *tiara/hårpynt til meg *samtale med prest og pianist *samtale med kokk og servitører *lage meny/bordkort/program osv *fullføre bordplassering *Planlegge musikkinnslag under og etter middag *skrive tale.... *Kjøpe inn resten av drikken Kommer ikke på noe mer i farten..men det er garantert noe jeg har glemt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 20. mai 2005 #330 Del Skrevet 20. mai 2005 Må bare innom her for å hyle litt!!!! Jeg får ikke noen ting inn i hodet av det jeg sitter å leser på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 20. mai 2005 Må bare innom her for å hyle litt!!!! Jeg får ikke noen ting inn i hodet av det jeg sitter å leser på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :hår: Bare hyl du vennen! Skjønner deg godt! Jeg derimot må banke litt vett inn i mitt eget hode..jeg merker jeg ikke bryr meg nok om eksamen..men bare vent, på tirsdag er jeg nok inne i dagboka di med grusomme panikk-hyl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #332 Del Skrevet 21. mai 2005 Vel ,nå har jeg vært flink og ordnet litt til eksamens-presentasjonen min... lurer veldig på om den blir godt mottatt da... Føler liksom at jeg uttaler meg om ting jeg egentlig ikke vet så mye om.... I går begynte jeg og Lasse å planlegge et slags "æres-show" som vi tenkte vi skulle holde for gjestene i bryllupet. Etter middagen sier vi litt om hver gjest og deler ut en liten tullegave eller "diplom". Alt er basert på interne spøker som alle kan le av. For eksempel får svigerfar en diplom for beste tilsynsvakt/vaktmester fordi han stadig er å snoker rundt huset og sjekker at alt er i orden når vi ikke er hjemme osv.. Vel, ha en fin lørdag alle sammen! Jeg skal jobbe ikveld jeg.... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. mai 2005 #333 Del Skrevet 21. mai 2005 Flink jente som jobber med eksamenspresentasjonen! Og du, du vet nok mer enn du tror om det tema du har om Test det selv med å ta opp temaet med noen andre Synes det var en god idé´med de diplomene! Og den var morsom den som din svigerfar skal få Kos deg idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. mai 2005 #334 Del Skrevet 21. mai 2005 Enig, det var en kjempemorsom idé! :-) Hva skal du snakke om på muntlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #335 Del Skrevet 21. mai 2005 Takk takk dere... Søndagsengel: Skal snakke om USA som et land av immigranter.... diskutere om "the salad bowl" er en passende beskrivelse av USA.....Ikke så veeeldig spennende kanskje....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. mai 2005 #336 Del Skrevet 21. mai 2005 Takk takk dere... Søndagsengel: Skal snakke om USA som et land av immigranter.... diskutere om "the salad bowl" er en passende beskrivelse av USA.....Ikke så veeeldig spennende kanskje....? Husker vi hadde om "the salad bowl" på videregående... :-) Det var vel ikke så fantastisk spennende nei...men det politiske systemet var verre! Lurer på om du går sammen med venninna mi, jeg. Silje. Hun har muntlig i noe lignende nå til uka. Mandag tror jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #337 Del Skrevet 21. mai 2005 Husker vi hadde om "the salad bowl" på videregående... :-) Det var vel ikke så fantastisk spennende nei...men det politiske systemet var verre! Lurer på om du går sammen med venninna mi, jeg. Silje. Hun har muntlig i noe lignende nå til uka. Mandag tror jeg...? Meget mulig hun går i klassen min.... kjenner liksom ikke så mange i denne klassen. Går mest sammen med de som også gikk i klassen min året før.... Men, som sagt, det er meget mulig, for vi har muntlig fordelt på mandag, tirsdag og onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 21. mai 2005 #338 Del Skrevet 21. mai 2005 Heisann Så flinke sambo du har då, så planlegge ting til bryllupet. Her e det lite av det, men satse han komme seg når det blir planlegging på høygir.. Får ha fortsatt lykke til med eksamens forberedelsene,.. Kos deg i kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. mai 2005 #339 Del Skrevet 21. mai 2005 Takk takk dere... Søndagsengel: Skal snakke om USA som et land av immigranter.... diskutere om "the salad bowl" er en passende beskrivelse av USA.....Ikke så veeeldig spennende kanskje....? Synes det høres ut som en spennende oppgave, Er veldig fasinert av USA på grunn av at de er en så fjern verden fra oss. Alt er så annerledes der borte. I fjor sommer var jeg og samboer en måned på verie i USA, i La la land som amerikanerene kaller den delen av USA, altså Los Angeles, San Diego og Las Vegas (og så var vi en svipptur innom Mexico). USA er nesten som et u.land. Teknologisk ligger de langt bak oss, og systemet deres kan rivne av et knasppenålstikk. Derfor fascinerer det meg hvor patriotiske amerikanerene er. De snakker om at det er verdens beste land og bo i med den største overbevisning, og det forbauser meg, for kontrastene er store. Havner du på utsiden av velferdssystemet er det neimen ikke lett å klatre opp igjen... Nei, så var det nok USA prat Kos deg ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #340 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei! Solisol:Lasse var ikke så ivrig med planlegging i førsten han heller... først nå som bryllupet begynner å nærme seg.. Er sikker på at din kjære også kommer til å bli litt mer ivrig etterhvert @riel:Er litt fasinert av USA selv jeg.. særlig etter dette skolesemesteret. Nå har vi nemlig hatt en super amerikansk lærer som har lært meg mye nytt. Vi har lært både positive og negative ting om USA, men først og fremst hvorfor det er som det er.....Ganske gode kunnskaper å ha. Vel, i dag får jeg fortsette på eksamensoppgaven... :-( Bare 4 dager igjen til sommerferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå