Gjest Principessa Skrevet 13. mai 2005 #301 Del Skrevet 13. mai 2005 ..var innom frisøren vår går og snakket med Therese..hun rekker ikke å komme til oslo den 20 siden hun skal sette håret ditt dagen før..men jeg får eieren av salongen i stedet. Therese virket veldig søt, og jer er sikker på at vi begge to blir slående vakre uansett.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 13. mai 2005 ..var innom frisøren vår går og snakket med Therese..hun rekker ikke å komme til oslo den 20 siden hun skal sette håret ditt dagen før..men jeg får eieren av salongen i stedet. Therese virket veldig søt' date=' og jer er sikker på at vi begge to blir slående vakre uansett.. :-) [/quote'] Skjønner egentlig ikke hvordan jeg kunne tro at hun skulle rekke å sette opp håret ditt i oslo dagen etter meg...hun er jo gjest i bryllupet vårt også. Men jeg har fått inntrykk av at han sjefen er veldig flink Det blir nok flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. mai 2005 #303 Del Skrevet 13. mai 2005 Takk for hilsen i dagboka mi :-) Ha en god langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 16. mai 2005 Takk takk søndagsengel... Da var helgen over... Hadde en stressende dag på jobb i går. Mye folk. Og rett før jeg skulle ta kvelden, kom det en stresset dame inn og sa at mannen hennes holdt på å dø ute i bilen... jeg fikk jo sjokk, men ringte ambulanse og prøvde å hjelpe til så godt jeg kunne. Heldigvis var det en sykepleier inne i butikken som hjalp til.. grusomt å se når de begynte med livredning da hjertet til mannen stoppet... Håper alt gikk bra med han.. det blir jo til at man går og tenker på slikt lenge etterpå.. Før jobb i dag, skal jeg og lasse jobbe litt med menyen til bryllupet. Vi har en del forslag, men ingenting er bestemt. Ha en fin 16.mai dere! *huske å lufte bunaden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #305 Del Skrevet 16. mai 2005 Takk for bunadtips for det har jeg helt glemt! Skal henge den ut med en gang jeg kommer hjem fra jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #306 Del Skrevet 16. mai 2005 Takk for bunadtips for det har jeg helt glemt! Skal henge den ut med en gang jeg kommer hjem fra jobb i dag Bare hyggelig Jeg må prøve å finne bunadskoene mine som sambo har ryddet bort (les:rotet bort..).. Hva slags bunad har du forresten? Blir første gang jeg får brukt min..fikk den for to år siden, men har jobbet de siste 17.mai`ene...Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #307 Del Skrevet 16. mai 2005 Bare hyggelig Jeg må prøve å finne bunadskoene mine som sambo har ryddet bort (les:rotet bort..).. Hva slags bunad har du forresten? Blir første gang jeg får brukt min..fikk den for to år siden, men har jobbet de siste 17.mai`ene...Gleder meg! Jeg har Buskerud-bunad. Den er sort med liv i livet (ikke sånn høyt oppe som f.eks. Hallingbunaden). Broderier på rygg, bryst, beltet, vesken og nederste på stakken. Snøring med sølvlenge i brystet og ellers de tradisjonelle søljene. Enkel og fin og egentlig ikke så kjent. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. mai 2005 #308 Del Skrevet 16. mai 2005 Skjønner egentlig ikke hvordan jeg kunne tro at hun skulle rekke å sette opp håret ditt i oslo dagen etter meg...hun er jo gjest i bryllupet vårt også. Men jeg har fått inntrykk av at han sjefen er veldig flink Det blir nok flott! Hi hi, ja det er lett å glemme sånt..du ville jo bare være snill og hjelpe og 'reklamere' litt for din frisørvenninne.. :-) ..men jeg er fornøyd med sjefen jeg altså! Ikke noe å si på der! Gleder meg som en liten unge til prøvetimen! Takk for bunadstips ja! Skal henge ut min med det samme! Selv har jeg beltestakk (fra telemark) jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #309 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har Buskerud-bunad. Den er sort med liv i livet (ikke sånn høyt oppe som f.eks. Hallingbunaden). Broderier på rygg, bryst, beltet, vesken og nederste på stakken. Snøring med sølvlenge i brystet og ellers de tradisjonelle søljene. Enkel og fin og egentlig ikke så kjent. Du da? Hmm.. jeg vet ikke om jeg har sett buskerud-bunaden før jeg.. sikkert ikke så mange som har den her i byen.Høres veldig fin ut da! Jeg har sør-hordalands bunad. Ligner litt på hardanger-bunaden, bare enklere og med broderier ikke perler. Min er svart og rød, men finnes i grønn også mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 16. mai 2005 Menyen vår: *Blåskjellsuppe med foccacia *Fløtekantareller (selvplukkede) på bruschetta med oliven, rødløk og feta. *Gazpacho. Kald og frisk tomatsuppe. *Dyrefilèt (reinsdyr, rådyr??vet ikke enda) med spinat&potetkake, rosmarinsky og appelsin&rødløksalat. (jeg er egentlig ikke noe fan av appelsin i mat og var skeptisk da lasse først fortalte om denne salat-ideen..men den viste seg å være nydelig..rødløk og appelsin passer faktisk veldig bra sammen!) *Flørtekrem. Sjokoladekrem som hjalp lasse med å vinne mitt hjerte... Servert med appelsinfilèt, coulis, mynteblader og en form for kjeks.. Kommer altså til å gå for denne meny-historie-ideen.. skriver litt om hver rett og gjør det hele til et slags eventyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #311 Del Skrevet 16. mai 2005 Høres deilig ut alt sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #312 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, jeg tror nok det blir en bra meny.. det som er fint er at vi kan forandre litt på den under veis hvis vi ønsker det.. Lasse kommer nemlig til å lage mye av maten selv i forveien, og resten lager en tidligere kollega av oss, som er veldig flink.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mai 2005 #313 Del Skrevet 16. mai 2005 Hørtes deilig ut! Blir nok knallbra Kos deg imorgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 17. mai 2005 #314 Del Skrevet 17. mai 2005 HIPP HIPP HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mai 2005 #315 Del Skrevet 17. mai 2005 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. mai 2005 #316 Del Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer med dagen!!! Hurra for 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 18. mai 2005 Tusen takk for hilsener dere! Håper dere alle hadde en flott dag i går! Har vært veldig travelt de siste dagene.. i morgen har jeg heldigvis fri, så da blir det nok av kg-kvalitetstid... Ellers ikke så mye nytt.. har delt ut litt flere innbydelser..og så langt har alle sagt at de kommer. Ha en flott onsdag KG-bruder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #318 Del Skrevet 19. mai 2005 Heisann! I dag plages jeg skikkelig av nerver.. gruer meg helt sykt til muntlig eksamen.. Prøver å roe meg med litt KG-kos da... Kameraten til Lasse som skal synge i kirken har valgt sang visstnok.. men vi får ikke vite hvilken sang det er... Det eneste han har sagt er at det er en sang fra han til oss... Blir så nysgjerrig...! Ellers er jeg litt nervøs for at det nye kjøkkenet på jobben til lasse(der vi skal ha festen) ikke skal bli ferdig før bryllupet... Nå er det bare et lite te-kjøkken der..og det kan nok bli litt vanskelig... Men hvis det ikke blir ferdig så tror jeg vi flytter hele greia. Kanskje det ender opp med en hagefest på gården til svigerfar.. Det hadde jo faktisk vært koselig det også.. Vel, ha en fin dag dere! Nå må jeg snart sette i gang med husarbeidet.... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 #319 Del Skrevet 19. mai 2005 Åhhh, hagefest høres flott ut altså!!! Bare værgudene er vennlige, men august pleier jo stort sett å være en solfylt måned! Men *bust* for at kjøkken skal stå klart...med mindre du ikke blir heltent på hagebryllups-tanken!!! :trøste: Det går sikkert bra på eksamen! Tid skal du opp, imorgen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 19. mai 2005 #320 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei. Da kan vi grue oss til muntlig sammen!!!! Ønsker deg lykke til!!! Og håper kjøkknet blir ferdig til bryllupet deres:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå