Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skal du ha Idahe!

Prøvde kjolen igjen hos mamma i går..... gleder meg så sinnsykt til å gå med den!!

Vel, i dag drar vi til oslo. Skal prøve å rekke ikea i kveld, slik at vi har litt tid i byen i morgen.

Skal bli godt å få kjøkkenet på plass. Begynner å bli lei av å ha alt rotet i stua. Men, men..det er vel verdt det!

Ha en god helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen kjole cons!

:hoppe::tommelsmil::hoppe:

Takk skal du ha vennen! :)

Dette sier vel alle men: den er mye finere i virkeligheten enn på bildet...Modellen er jo tynn som en strek, og jeg syns den passer bedre på en med litt kjøtt på kroppen... :ler: som for eksempel MEG! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha vennen! :)

Dette sier vel alle men:

:ler:

Joda, det sier JEG også det, om min kjole...og flere med oss - garantert! :wink:

Meeeen, det er jo faktisk sant!!! De fleste kjolene gjør seg best i virkeligheten på litt mer gjennomsnittsfigurer. Mener, hallo - hvem har vel midje som dronning Maud hadde!?!?!?!? :o

Gleder meg allerede til å se bilder fra den store dagen jeg da! *tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa
Når det kommer til tøy til han, så ville jeg stukket innom Gunnar Øye i Bogstadveien, venninnen din vet nok hvor det er, ikke så langt fra Majorstua-huset. Der har de super service og ordentlige plagg, skikkelig kvalitet!

*kremt*, der har jeg jobbet...så det stedet kan anbefales! :ler:

Kjolen din er som sist gang - kjempe fin!

Klem til deg Cons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra hjemme best....

Kom hjem fra Oslo i natt. Har vært to travle dager.

I tillegg til cafebesøk med venner har vi handlet kjøkken og diverse andre ting på Ikea. :sjarmor:

Har også kjøpt vest til Lasse. Kjøpte en enkel fin en på Gunnar Øye (Takk for tipset Toria!!!)

Den har et enkelt mønster i forskjellige toner (kremhvit, ivory osv..). Den passet ihvertfall perfekt til Lasses ivory dress!! :)

Har også kjøpt inn det siste vi trengte til innbydelsene...

Litt trege med akkurat det der vi... :oops:

Vel, nå skal vi snart til mamma og spise pizza... :sikle:

Blitt mye god mat i helgen gett....

Søndagsengel: Skjønner ikke hva som er galt med linken jeg.. Jeg får den opp selv da, men rart at ikke du gjør det... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*, der har jeg jobbet...så det stedet kan anbefales! :ler:

Kjolen din er som sist gang - kjempe fin!

Klem til deg Cons

:klem: Takk takk vennen!

Som du ser endte vi opp med Gunnar Øye.

Veldig bra service ja. Vi fikk til og med deponere på to uker, tilfelle vi skulle ombestemme oss. Men det gjør vi nok ikke. Lasse prøvde hele dressen med vest i stad, og det så helt perfekt ut! :)

Men.... vesten kostet jo litt da.... :oops:

Men jeg syns det er verdt det, når man finner noe som passer perfekt. Man skal jo ikke gå for det nest beste når det gjelder bryllup. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fant den perfekte vesten!

Joda, Gunnar Øye har priser på ting - men de har også god service, ikke minst kvaliteten. På sammetid så har de jo faktisk en hel del i litt ulik prisklasse, ikke bare det stiveste av det stive! :tommelsmil: Men helt enig med du uansett, den ene gangen i livet er det i alle fall verdt det!!!

Vesten hørtes forresten veldig lekker ut, og mannen din blir sikkert en skikkelig "stud"! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :wink:

Går det bra med deg??

* En tar ikke til takke med det nest beste på en så viktig dag* NEI :wink:

Så flinke atte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Solisol ! :)

Alt bra her... skal prøve å få gjort litt skolearbeide denne uken. Bare en uke igjen før eksamenmaset begynner for fullt... :kvalm:

Har begynt så vidt det er på innbydelsene.. konvoluttene er ihvertfall klare... Tar sin tid her i huset... :oops:

Men kjøkkenet begynner å se bra ut! :)

Typisk nok mangler vi noen deler, men IKEA skulle sende de gratis i løpet av ti dager....

Ellers åpnet et vennepar av oss butikk/senter i går! :)

se her for mer info

Kjøpte noen deilige duftoljer hos de, så nå lukter det godt her hjemme... :wink:

Vel, tror jeg skal sette meg ut i solen og lese litt lekser....

Ha en fin tirsdag alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kjole, cons!

Sikker på at du blir fantastisk i den - jeg likte overdelen særlig godt, veldig svak for sånn 'prinsesse-snitt'. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det Althelse-senteret så ut! :-)

Irriterer meg over at jeg ikke får åpna linken til kjolen din! Og det er veldig merkelig, siden alle andre tydeligvis får åpna den :klø:

Hvilket kjøkken kjøpte dere på ikea da? Link?? (Hvis jeg får åpna den, da... :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Soon Mrs S, Minerva Grey og Søndagsengel!

Fant ikke bilde av kjøkkenet vi kjøpte, men det er ganske likt dette.

Takk for skryt av kjolen Minerva! Kunne ønske jeg fant et finere bilde av den, men det var det eneste som var på nettet...hadde vært ålreit med et nærbilde også men...

Søndagsengel: Ta deg en tur på AltHelse! Kjempekoselige mennesker! Er ikke så veldig opptatt av alternativ medisin og slikt selv, men jeg skriver litt for nettsiden deres og slikt... Men uansett er det en koselig butikk de har fått. De selger te, røkelse, smykker, duftoljer, massasjeoljer osv... noe for en hver smak! :wink:

(veldig som jeg driver markedsføring da... :ler: )

Vel, ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagsengel: Ta deg en tur på AltHelse! Kjempekoselige mennesker! Er ikke så veldig opptatt av alternativ medisin og slikt selv, men jeg skriver litt for nettsiden deres og slikt... Men uansett er det en koselig butikk de har fått. De selger te, røkelse, smykker, duftoljer, massasjeoljer osv... noe for en hver smak! :wink:

(veldig som jeg driver markedsføring da... :ler: )

Ja, jeg må jo ta en tur dit (etter all den gode markedsføringen :wink: ) Kjøkkenet så kjempefint ut! Gleder meg til vi skal få nytt, jeg! Det blir nok noen år til, har både bad, veranda, leilighet i kjelleren, vaskerom og barnerom/gjesterom som står for tur først... Ha en strålende dag!!!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenet så kjempefint ut! Gleder meg til vi skal få nytt, jeg! Det blir nok noen år til, har både bad, veranda, leilighet i kjelleren, vaskerom og barnerom/gjesterom som står for tur først... Ha en strålende dag!!!!! :tommelsmil:

Ja oppussing tar tid... Vi har hatt huset i 1,5år nå, og er fortsatt langt fra ferdig. Nå hører det med til historien at huset så ut som et kjerringhjem fra 50tallet da vi flyttet inn... nok å ta tak i med andre ord!

Ha en fin dag du også!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja oppussing tar tid... Vi har hatt huset i 1,5år nå, og er fortsatt langt fra ferdig. Nå hører det med til historien at huset så ut som et kjerringhjem fra 50tallet da vi flyttet inn... nok å ta tak i med andre ord!

Ha en fin dag du også!! :wink:

Det høres ut som vårt hus det der! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

Nå har mamma bestilt bryllupsreise til oss!

Etter mye om og men ble det cruise i middelhavet... :sjarmor: (på båten Lirica)

Gleder meg masse til å slappe av ute på havet, spise god mat og ikke minst besøke roma, tunisia, Barcelona osv.. :)

Vi reiser 15.september, men gleder meg allerede! Det er jo under en mnd etter bryllupet, så tiden går nok fort... :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...