Pasha Skrevet 14. august 2005 #861 Del Skrevet 14. august 2005 Må bare si at jeg er mektig imponert over hvor flink du er til å ordne og styre med alle tinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. august 2005 #862 Del Skrevet 14. august 2005 Så flink du er, cons! Jeg er utrolig imponert over deg jeg også. Skjønner deg godt angående tale, forresten. Jeg har gruet meg til den i flere måneder jeg... Uff, ordner seg vel til slutt. Men det er iallfall kun det jeg gruer meg til på dagen da! Må vel begynne på den snart.... Har du nevnt mange andre en (snart) mannen din i talen? 5 DAGER IGJEN NÅ!!!! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. august 2005 Forfatter #863 Del Skrevet 14. august 2005 Tusen takk for koselige hilsener Toria, Bett1, SMS, Tommeline, Ida og Lille My!! Lille My: Har ikke nevnt så mye om andre enn min kjære nei.. tror Lasse kommer til å gjøre det i sin tale, og sikkert noen andre også... så jeg holder meg rett og slett til å snakke om Lasse og meg.. Må innrømme at jeg er ganske plaget av nerver nå om dagen...følelsene svinger ganske bra, og det er vanskelig å konsentrere seg på jobb... heldigvis er det siste arbeidsdag i dag, så har jeg fri halvannen uke.. Skal prøve å få brent noen cdr nå før jeg drar på jobb. Er nesten bare småting som er igjen å gjøre, men klarer ikke roe meg helt enda for det... Ha en fin dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. august 2005 #864 Del Skrevet 14. august 2005 Skjønner at det er vanskelig å konsentrere seg på jobb for tiden Når reiser dere på cruise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. august 2005 Forfatter #865 Del Skrevet 14. august 2005 Skjønner at det er vanskelig å konsentrere seg på jobb for tiden Når reiser dere på cruise? ← Reiser 15. september! Gleder meg!...skal bli deilig å slappe av, bare jeg og lasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. august 2005 #866 Del Skrevet 14. august 2005 5 dager igjen, snupp! *iiik* Sinnsykt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 14. august 2005 #867 Del Skrevet 14. august 2005 Hmmmmm Cruise... Kan tenke meg at det blir godt Cons, at dere får komme dere unna og slappe av i vakre omgivelser. Så romantisk da Tenk at det bare er 5 dager igjen til du blir fru! Skal prøve å holde meg litt mer oppdatert i boka di nå i disse dager. Har jo ferie så når jeg ikke bedriver med bryllupet så kan jeg jo sitte litt å snakke med dere jenter her. Det er nærmer seg for så mange av oss, og spennede er det å se innspurten hos alle. Kos deg i kveld og dagene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 14. august 2005 #868 Del Skrevet 14. august 2005 ...er det lov å få lese talene dine?? Holder på med min egen selv, og står fast litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. august 2005 Forfatter #869 Del Skrevet 15. august 2005 ...er det lov å få lese talene dine?? Holder på med min egen selv, og står fast litt... ← Selvfølgelig kan du få lese vennen! Har sendt deg PM nå... Takk for hilsener Toria og SMS! Nå skal jeg straks til frisøren, så til sverige og handle siste rest av drikke. Lasse sa han kom til å komme sent hjem ikveld..det var noe han måtte ordne..hmm...morgengave?? Lurer veldig på hva han finner på..han er jo somregel så flink med gaver... Vel, kommer innom igjen etterpå, ha en fin dag så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 15. august 2005 #870 Del Skrevet 15. august 2005 hei hei 4 dager igjen nå bare, og ingen flere helger før vi er fru. ojoj... Virker som du har orden på tingene dine. Det er bra, for det føler ikke jeg at jeg har. Har fått ett par tips allerede fra deg. Sitter å sliter med talen. Har ikke kommet lenger enn: Kjære LM, kjære alle sammen... Å til og med det ble jo dumt egentli.. jaja.. Ordener seg for snille jenter. Ellers må du ha en riktig fin mandag. Husk å puste litt innimellom fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. august 2005 Forfatter #871 Del Skrevet 15. august 2005 Sånn! Nå er jeg lys blond igjen!! Ble veldig fornøyd med stripene... Har også vært i sverige og kjøpt vinen... Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til... Har jo egentlig nok av småting å ordne, men vet liksom ikke hvor jeg skal begynne...Kanskje brenne litt flere cd'r..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. august 2005 #872 Del Skrevet 15. august 2005 kunne jeg få lest og... har så lyst til å lese den vakre talen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. august 2005 #873 Del Skrevet 15. august 2005 kunne jeg få lest og... har så lyst til å lese den vakre talen din ← Jeg også......? Trenger sårt litt inspirasjon...... Har du fått brent noen flere cd'er? Du må huske å slappe mest mulig av, så du får nyte dagen din! :rosasmil: Også var det bare 4 dager igjen for din del! JIPPI!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. august 2005 Forfatter #874 Del Skrevet 15. august 2005 Så søte dere er Ida og Lille My! Skal sende dere pm med talene jeg... selv om jeg ikke er helt fornøyd selv enda..skal jobbe mer med de i morgen.. I dag har jeg ikke fått gjort noe annet enn å brenne 3 cdr... Dro til en venninne og slappet av... var veldig deilig å se litt tv samt å tenke på noe annet enn bryllup.... Men i morgen blir det full guffe igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. august 2005 #875 Del Skrevet 16. august 2005 ..rekker nesten ikke å komme innom de forskjellige dagbøkene her..men du skal vite at jeg tenker på deg! Lykke til videre, vennen! STOR klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. august 2005 #876 Del Skrevet 16. august 2005 3 dag er igjen!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. august 2005 #877 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) BARE 3 DAGER!!!! Endret 16. august 2005 av Jullan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. august 2005 Forfatter #878 Del Skrevet 16. august 2005 Ja, bare tre dager igjen!! Snart bare to og en halv.... Skal snart til hudpleier... håper ikke jeg blir veldig rød i ansiktet etterpå..men det går vel vekk før fredag uansett håper jeg... Mamma kommer etterpå for å hjelpe meg med husarbeid..Det bør jo liskom se litt fint ut her når jentene kommer for å overnatte på torsdag. Og det er veldig greit med litt hjelp, så slipper jeg å bruke så mye tid på det... Ellers tar jeg meg nok en tur til byn etterpå for å handle inn de siste småtingene. Lasse skal begynne på maten i dag, så jeg kommer nok til å hjelpe han også. Menyene trenger også en siste finish.... Ha en fin dag alle dere søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. august 2005 #879 Del Skrevet 16. august 2005 Ja, tenk, snart bare 2.5 dager igjen! Det er ganske sinnsykt, ikke sant!?? Hvordan går det med talen nå? Gjort noen endringer? Si endelig i fra hvis du har lyst til at jeg skal lese ferdig utgave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. august 2005 Forfatter #880 Del Skrevet 16. august 2005 Hvordan går det med talen nå? Gjort noen endringer? Si endelig i fra hvis du har lyst til at jeg skal lese ferdig utgave! ← hmm..fortsatt litt usikker ang talen... har prøvd å lese tale 1 høyt flere ganger nå, men syns liksom ikke jeg får den frem no bra.... Lettere å være morsom og slikt på papiret enn i virkeligheten syns jeg... Mens tale nr2 kan jeg utenat..... Kanskje jeg er så feig at jeg bare går for den...? Nå har jeg hatt en deilig time hos hudpleieren... Skikkelig koselig hun som tok behandlingen på meg! Er litt rød i ansiktet nå, men det går nok over... Ha en fortsatt fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå