Piglet Skrevet 30. oktober 2005 #641 Del Skrevet 30. oktober 2005 Håper du har hatt en fin helg sammen med mamma'n din! Nydelig høstvær for tiden, ja... Håper det holder seg sånn, og ikke blir ekte, dansk blåse storm-regne-0 grader vinter med det aller første. Men det er vel litt for optimistik, siden vi nå offisilet har kommet inn i vinteren. Men da får vi da litt lysere morgner, i det mindste. De siste dagene har det jo vært helt mørkt når vekkerklokken ringte, og det hjelper ikke på humøret... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. november 2005 Forfatter #642 Del Skrevet 1. november 2005 Takk for hilsen Piglet! :-D Jeg har kost meg sammen med mamma i helgen. Vi har både shoppet litt, slappet av, spist godteri og gått tur i det knallfine høstværet. Veldig koslig med besøk, men jeg håper ikke det høres alt for stygt ut når jeg sier at det var litt godt når hun reiste igjen i går kveld også. Det blir litt intensivt med nesten tre døgn sammen.. Nå er det jo ikke så lenge til vi ses igjen heller, for vi skal jo oppover til Norge til julen. Mandag på tirsdag.. Slett ikke så dumt, selv om jeg selvfølgelig bare har mandagsformen i dag istedet for i går. Sånn er det jo alltid. Det positive er jo at det blir kort uke. Halvveis allerede i morgen og hjemmearbeidsdag. Sambo brukte foressten 80.000 på søndag og blir i løpet av uken den lykkelige eier av en "ny" motorsykkel. En Honda et eller annet som er litt i samme stil som en Harley. Jeg er ikke så veldig inne i sånt, men sambo er strålende fornøyd og det er jo det viktigste. Han fikk endelig solgt den gamle han hadde for et par uker siden og det var vel egentlig meningen at han skulle vente en stund og spare opp litt ekstra før han kjøpte igjen, men det er nå så kjedelig å være så fornuftig alltid.. Tydelig å se utenfor at vi nå er over på vintertid. Riktignok er vinduene i kontorbygningen jeg sitter i litt mørke, pluss at det er gråvær og regn utenfor, men det ser ut til at det begynner å mørkne allerede. Det betyr at den koslige delen av høsten er over, for jeg synes ikke det er mye koslig at det er mørkt når jeg kjører hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 1. november 2005 #643 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg skal også hjem til Norge til jul! Gleder meg virkelig, føler det er en eeeevighet siden sist. Kanskje er jeg bittelittegrann rammet av vinterdepresjon allerede? Man kan virkelig merke at det blir tidligere mørkt, ja... Faktisk har det nettop blitt lyst når jeg går i seng, og så er det ved å bli mørkt når jeg står opp. Ikke spesielt hyggelig det heller, men som det er nå er det i alle fall ikke vanskelig å sove om dagen Håper du får en fin aften, Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. november 2005 Forfatter #644 Del Skrevet 1. november 2005 Hei Miranda! Det er vel ikke SÅ lenge siden dere var i Norge vel, eller er det tida som har gått rasende fort igjen? Jeg har ikke vært der siden månedskiftet januar/februar.. Jeg tror det er mer eller mindre mørkt ute nå. Jeg skal bli bjørn i mitt neste liv, og tilbringe vinteren i hjemme i "hulen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 1. november 2005 #645 Del Skrevet 1. november 2005 Neida, det er ikke fordi det er så lenge siden vi var i Norge sist. Vi var der jo i tre uker i sommer Det er nok som du sier, at det er tiden som flyr Har du ikke vært i Norge siden sist vinter? Den der gå-i-hi-idéen din, tror jeg at jeg henger meg på, Malou Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2005 #646 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er også med på å gå i hi! Går det ann å forsøke seg på en "det er snart helg!" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. november 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 1. november 2005 Spørsmålet er om det hjelper Mie.. Jo foressten, det er jo snart onsdag og halvveis jo, så da er det snart helg. *bestemt* Godt å se at det er flere som faller for "hule-drømmen." Ikke fordi man nødvendigvis behøver å sove hele tiden, bare akkurat så mye at man er ordentlig uthvilt (dvs 9-10 timer for undertegnede), også har man resten av dagen til å gjøre akkurat hva man vil, om det nå er å være på KG, se TV, høre musikk, lese eller holde på med hobbyprosjekter. *sukker* Jeg skal være alene hjemme neste lørdag, altså ikke førstkommende men den neste der igjen og jeg er allerede i gang med å finne ut av hvilke filmer jeg skal leie. Dette må jo planlegges nøye for her skal det bli skikkelig chick-flick aften. For øyeblikket er det The Notebook og The Wedding Date som står øverst på listen, men dette kan jo nå å endre seg i løpet av de neste 1½ ukene. Nå skal jeg se Top Model. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. november 2005 Forfatter #648 Del Skrevet 2. november 2005 I dag sto jeg opp en time for tidlig!! Kroppen må være forvirret etter overgangen til vintertid, for dette er altså ikke noe som skjer særlig ofte!! Siden det er hjemmearbeidsdag startet jeg med gi kaninen mat, sendte en mail på jobb for å informere om at jeg jobbet hjemme i dag og deretter gikk jeg og la meg en time igjen.. Ganske så irriterende egentlig, for jeg tror nok jeg hadde hatt mer nytte av sammenhengende søvn istedet for å ligge å halvsove de 1-2 siste timene før jeg skulle opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. november 2005 Forfatter #649 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Sent på jobb i dag pga regnvær og ekstra mye kø på veiene. Jeg forstår ikke hvordan det kan bli så kaos bare fordi at det regner, men selvfølgelig, det er jo kaos i fra før, så da skal det jo svært lite til før det blir enda værre. Heldigvis er det ikke er så ofte det snør her i landet sier jeg bare. I dag har jeg blitt lånt bort til en annen avdeling et par timer i ettermiddag. Skal opplære noen nye selgere i det systemet vi bruker. Nå er det heldigvis ikke særlig lenge siden jeg gjorde det forrige gang, så jeg har det materialet jeg trenger. Ikke gruer jeg meg så mye heller faktisk, selv om jeg ikke gleder meg akkurat heller. Egentlig tror jeg det er best at jeg gjør noe lignende ganske ofte, sånn at jeg holder meg i gang og ikke får totalt prestasjonsangst. Som jeg gleder meg til det blir helg.. Endret 3. november 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. november 2005 #650 Del Skrevet 3. november 2005 Snart helg nå Malou! Jeg har nettopp hørt på TV'n at det er dansker som er lykkeligst i Skandinavia. Så du er sikkert innflytterlykkelig du da? Dansker har en mer laidback holdning enn oss nordboere og nyter livet mer. Merka forskjellen eller? Nå er det snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. november 2005 Forfatter #651 Del Skrevet 3. november 2005 Tilbake fra "utleining." Det gikk helt fint, tonen var uformell og hvis man ser bort i fra noen uforskyldte tekniske problemer gikk alt så og si som smurt. Noen ganger glemmer jeg at det tross alt er kollegaer det er snakk om, om enn kollegaer kan føles noe fjernt i ett så stort firma. Jeg vet ikke helt jeg monja.. Om danskene er så mye lykkeligere og mentaliteten er så annerledes. Jeg tror kanskje det danske samfunnet i litt høyere grad legger opp til at det er lov til å kose seg å nyte livet enn det norske, men dansker er jo forskjellige de også, sånn som nordmenn. Det kan også være at jeg begynner å bli litt blind for forskjellene, etter 6 år i utlendighet. Men noe er det kanskje, for så og si det eneste jeg savner fra Norge er venner og familie, og noen ganger det å ikke være annerledes fordi jeg er norsk.. Dessuten tror jeg at måten man svarer på sånne undersøkelser også kan være litt kulturbetinget. Vil man utstille sin ulykkelighet, eller vil man forsøke å holde masken ut ad? Sier vi at vi har det bra selv om vi egentlig ikke har det så bra eller omvendt.. Jeg har på meg cerise strikkegenser med vid hals i dag og føler virkelig at jeg lyser opp i kontorlandskapet her jeg sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2005 #652 Del Skrevet 3. november 2005 Hei på deg! En liten tur innom pannekakelandet før jeg logger av for denne gang! Skulle hatt det sånn som deg - med en jobb som gir nett-tilgang, da hadde det kanskje vært enklere å omgås Kg. Sliter litt med porsjoneringen - enten eller for min del: ALT eller INGENTING! Ja, ja - uansett - det er snart helg!!! HA EN FLOTT FREDAG, malou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. november 2005 Forfatter #653 Del Skrevet 4. november 2005 Takk for det Kverula. Hyggelig at du stikker innom en gang i blant i allefall. Jeg startet dagen med på bestille MTV Unplugged CD'en fra Alicia Keys. Sånn bare for å feire inngangen til helgen likssom. Ble liggende oppe å se EMA i går så jeg er litt trøtt i dag, men det er jo fredag og jeg hører sofa, teppe, te, levende lys og litt godteri i det fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. november 2005 #654 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg skal være alene hjemme på lørdag, og planlegger og se The Wedding Date, så da kan jeg jo avlegge raport om hvorvidt den er verd og se... God helg, når du kommer så langt! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. november 2005 Forfatter #655 Del Skrevet 4. november 2005 Takk for det Piglet! Jeg har ikke sett Debra Messing i noen andre roller enn som Grace i Will & Grace så jeg gleder meg litt til å se henne i en annen rolle. Nå regner jeg med fyldig filmanmeldelse på søndag eller mandag. Oh fredagskveld. Finnes det noe bedre? Jeg er ganske trøtt etter denne uka også, men ikke f*** om jeg legger meg til å sove ennå nå som jeg endelig kan være oppe så lenge jeg har lyst! Ny avatar igjen, ble lei av å se den "gamle." Ikke noe mer baluba heller, passer ikke helt til sinnstemningen for tiden. Ikke at jeg er trist eller noe sånt, det er bare høst, eller er det kanskje vinter nå? Det er fortsatt blader på trærne så jeg tviholder på høst en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2005 #656 Del Skrevet 4. november 2005 Det er høst og det er fredag! Gode nyheter hva?! Jeg sitter her og er delt mellom å ville legge meg tidlig for å være uthvilt til i morgen, men så er det jo fredag da... Fin avatar du har fått deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. november 2005 Forfatter #657 Del Skrevet 4. november 2005 Hei Mie! Jeg er i allefall våken ennå, selv om det er bare så vidt. Var egentlig på vei i drømmeland nå, men så skulle jeg bare først.. Satser på å være noenlunde uthvilt i morgen uansett. Skal sove akkurat passe lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. november 2005 Forfatter #658 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Akkurat passe lenge ble visst allerede kl. 8.30, men jeg har planer om å ta en lur på sofaen litt senere, for i dag har jeg ingen andre planer enn å slappe av og kose meg. Kanskje jeg drister meg til å vaske litt klær også.. Er i gang med å varme grove ciabattaboller i ovnen. Endret 5. november 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #659 Del Skrevet 5. november 2005 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. november 2005 Forfatter #660 Del Skrevet 5. november 2005 God morgen Mie! :tekopp-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg