Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg har akkurat fått vite at jeg - uten å vite det - har innført ULOVLIGE kartofler til Norge! :hår:

Altså, jeg visste at jeg hadde dem med, men jeg visste ikke at det ikke var lov... :rodme:

Ja, ja - de kan få ha de vognene sine i fred for min del heretter, i hvertfall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kartoffel - Kverula/Storsmugleren har vært innom her også.. ;)

Så enormt trøtt i dag. Man skulle nesten ikke tro at jeg hadde sovet i det hele tatt. Øm i rygg, skuldre og nakke når jeg kjørte inn til jobben, men det er heldigvis blitt bedre nå. Tok meg en kopp espresso/choco fra kaffeautomaten. Den var ikke særlig god (liker ikke kaffe), men jeg våknet da litt. Etter å ha spist lunch føler jeg meg trøttere igjen. Kanskje på tide med en til? Jeg er nok oppe litt for sent om kvelden, men jeg blir jo nødt til å legge meg kl. 22 hvis jeg skal få min foretrukne 9 timers søvn, og det har jeg jo ikke lyst til..

La inn bestilling hos H&M i går. Ble totalt ca 1500 kr, etter siling. Bestilte en sort og en brun fintrikket genser med v-hals, en brun bukse, en brun stroppetopp, et grønt skjørt, en sort BH, en turkis singlet, en mørk cerise strikkegenser med hengekrave, en brun høyhalset finstrikket genser, et par jeans, en cerise topp og et smykke i gull/brunt. Så gjenstår det bare å se hvor mye som skal sendes tilbake. Det pleier å være ca halvparten, for så etterfølgende å legge inn en ny bestilling inneholdene noe av det jeg strøk fra lista i første omgang.. :roll:

Kunne godt tenkt meg å sløve på nettet hele dagen jeg nå, men det har jeg det desverre alt for travelt til.

7½ arbeidsdag igjen før 3 uker ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg! :) *velger å overse den spydige kommentaren øverst i innlegget ditt*

Åh, gjett 'a, det kommer til å bli digg å pakke opp den pakka fra hm og prøve og vurdere! Du har bestilt deg veldig mye fint ser det ut til - blir nesten frista til å bestille litt selv også. ;)

Fikk pakke fra hm i ferien jeg da, som jeg henta på søndag. Ikke SÅ mye i min pakke, men 3 topper og ei bukse var det vel. Buksa passa ikke - men den skal passe i løpet av høsten! :Nikke:

Det er gøy å bestille - og som du sier, kjekt å sende tilbake det som ikke passer/man liker, for så å bestille opp igjen noe av det man måtte gi avkall på i første omgang! ;)

Ha en god dag - det nærmer seg ferie! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: <- Dette er et godt bilde på hvordan jeg ser ut i dag (også), bortsett fra den rosa ansiktsfargen.. Hvorfor er jeg så innmari trøtt?

Jeg elsker å shoppe på nett/fra kataloger Kverula, selv om jeg vet at det blir returkostnader. Men det er nesten verdt det når man kan prøve klærne hjemme, gjerne flere ganger og i kombinasjon med det man allerede har i skapet. Ny katalog fra H&M er to av årets store begivenheter her i huset. ;)

Jeg oversvømmes nesten av arbeidslyst nå.. :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg fikk forhåndsbestille fra høstkatalogen tidlig i sommer jeg da, så jeg har allerede hatt gleden av den nye katalogen! ;) Har faktisk ikke bladd i den når den kom denne gangen. Får vente til jeg får behov for høstklær (HÅPERDETBLIRLEEEEENGETIL!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her føles det nesten som det er høst allerede. Når jeg kjørte på jobb i morges var det helgrått og regn, men det ser ut som de er i ferd med å klare opp litt nå. Godt at jeg skal tilbringe 3 uker i Syd Frankrike snart. Der pleier det i det da i hvertfall være ordentlig sommer.

Jeg tror ikke de forhåndsutsender H&M katalogen her i DK, for i såfall burde da jeg fått den, VIP kunde som jeg er.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Da sender de den nok ikke ut, nei? ;) Fikk du forresten tilbudet om den snoopy-dressen, da? Gratis! :sjarmor: Jeg likte den godt! :hjerte:

Ah, du kommer til å kose deg glugg ihjel i France - høsten har nok ikke ankommet der enda nei! Og når du kommer hjem til Dk igjen, så venter sikkert hm-pakka på det! ;) Er DET en herlig velkomst, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkomsten kan nesten ikke bli bedre Kverula! ;) Jeg tror faktisk jeg glemte hele Snoopydressen jeg. Dessuten kan man vel kun benytte et sånt tilbud av gangen. Jeg fikk nemlig tilbud om gratis medlemskap i H&M-klubben, inkludert 25% rabatt på den dyreste varen jeg bestilte, så jeg slo til på det i stedet jeg. Har aldri giddet å meldt meg inn i den klubben før.

Nå har jeg vært på vandretur over i den lille kantina som ligger helt i andre enden av kontorbygget her for å kjøpe meg lunch. Den store kantina bygges om og er stengt i 6 uker. Jeg begynner å bli litt lei av sånne sandwichboller nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på hm.com og så inn på H&M Rowells sine sider er det en link til H&M klubb. Man får bittelitt bonus og sånt. Jeg meldte meg som sagt kun inn fordi jeg fikk rabatt på det jeg bestilte samtidig.

Nå nå skal straks pakke sammen og dra hjem. Har vært alene i "min" del av kontorbygningen sidne kl. 15. Det eneste positive med det er at jeg kan høre netradio uten å bruke hodetelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Da skal jeg sjekke det ut! :)

DU - du vet at det er fredag i dag? Dagen din, vettu! Og nå er det vel bare ei uke til med jobb før ferie for din del?

Det bare MÅ bli en god dag, det!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ikke H&M-klubben på de norske nettsidene jeg heller Kverula, så den finnes kanskje bare i Danmark da? :klø: Regnet med at det var det samme jeg, for katalogen og nettsidene eller er jo de sammen.

Jeps, det er Fredag, Freitag, Friday - FFF.. *overstadig-happy-smiley* Det betyr at jeg hverken skal ha på vekkerklokke i morgen eller i over i morgen. :smilbla::smilbla::smilbla: (nei, det holdt ikke med en smiley)

Sambo har slått opp teltet ute i hagen i dag, sånn for å sjekke om alt var i orden til ferieturen. Jeg vurderer å starte en mini-campingplass i hagen som bi-inntekt.. ;)

Jeg har lyst til å finne mer avslappende-/sommermusikk til å ha på MP3-spilleren min i ferien, men akkurat nå har jeg ingen idéer om hva jeg skal laste ned. Hvor søke inspirasjon? :klø: Jeg liker ganske mye forskjellig, men er samtidig ganske kresen på hva jeg legger inn på spilleren.

Én uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

ÅH - du skulle ha starta for et par uker siden da, så kunne jeg kommet på camping hos deg! ;) Nå er det for sent...

Ønsker deg en strålende helg - og god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Øyh, har du og monja reist til syden uten middis og meg, eller??? :forvirret: Ingen av dere er jo å se her i dag jo - og SÅ lite interessert dere var i dette årsmedlemsskapet her på Kg, så kan jo det tyde på at dere allerede hadde en sydentur gående...

Send et kort da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Deilige, deilige sommerferie. Det eneste dumme med ferien er at den tar slutt, men det er heldigvis ikke enda. :fortrenge-smiley: Jeg har også lagt inn en bestilling på HM. Pleier vanligvis ikke å kjøpe noe på postordre, men jeg klarte ikke å motstå fristelsen denne gangen. Og hvis kjøpene er vellykket, så er det slettes ikke usannsynlig at jeg bestiller mer - det var så mye fint i høstkatalogen. Jeg elsker de fargene som kommer om høsten. Man kan si hva man vil om høsten, men det er definitvt den årstiden det er morsomst å shoppe klær!

Men nå er det fremdeles sommer - heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det siste feriedagen din Mie, sånn at du skulle være lenge oppe og trekke den i det aller lengste? Jeg har inntrykk av at det er mange som begynner å jobbe igjen nå, eller neste mandag igjen. Her derimot, telles det ned til ferie. Jeg har mer enn nok som skal avsluttes i løpet av uka, så det burde forhåpentligvis ikke bli så alt for mye tid til å kjede seg. Så gjelder det bare å finne frem arbeidslysten, hvor den nå kan ha gjemt seg.. :roll:

Høsten er definitivt den morsomste tiden å shoppe klær på Mie! Både når det gjelder farger, men også når det gjelder type klær synes jeg. Men jeg prøver virkelig å begrense meg nå i høst, for det er jo grenser for hvor mange strikkegensere man trenger er det ikke? Ikke at det betyr at jeg klarte å dy meg da, men det kunne blitt mye værre..

PS. Kverula, jeg hater å måtte fortelle dette, men noen av oss har et liv som skal leves i RL også. :Hehe::ironi: Dessuten trenger jeg ikke noen sydentur, for jeg reiser til "syden" på lørdag! :hoppe: (Jeg ser selvfølgelig heeelt bort fra at jeg godt kunne reise til syden i høst/vinter..)

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris som snart har ferie! :briller:

Her er det desverre bare tid til oppgaveskrivning. Kanskje like greit med tanke på det usedvanlig triste været. Hvor ble det av sommeren?

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...