monja Skrevet 21. juli 2005 #381 Del Skrevet 21. juli 2005 Bare innom men en natta Nå er det snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juli 2005 #382 Del Skrevet 25. juli 2005 Side 2??? Pssst.....TdF er ferdig nå altså På tide å gi dagboka di en dytt oppover..... *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #383 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg regner med at du dytta ganske så hardt monja, for med så mange dagers manglende oppdateringer, regner jeg med at den var ganske langt ned på side 2. Hadde ikke oppdatert siden onsdag jo!! Men det har ikke skjedd noe særlig heller da, så der ligger nok mye av årsaken. Samtidig så skjer det ikke noe særlig her inne heller, så jeg har faktisk ikke vært innom særlig mye. Så er det den nest siste mandagen før ferie. Kun to uker igjen nå! Nå behøver egentlig ikke tida gå så veldig fort lenger, for den beste tida er jo før- og selvfølgelig under ferien, og i hvertfall ikke etter!! Men jeg gleder meg til å slappe av å nyte livet, og ikke minst å oppleve noen nye steder. Været er absolutt ikke noe å skryte av for tiden, og nå som TdF er slutt så kan man jo lure på hva man skal bruke tida til. Pga av sambos skade er det mer eller mindre totalt arbeidsstopp på hjemmefronten også. Tror det blir en travel høst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #384 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå vet jeg hvordan du bor! I et lite, eldgammelt murhus, sånn som man ser i Ebeltoft. Og så har du en stor, skjult hage i bakgården som man ikke kan se fra veien - hvor kaninen hopper rundt. Sånn må det bare være. Du, jeg har aldri fått med meg hvordan du havna i Danmark, hva du gjør og hvor du bor (sånn ca da...). Kan du informere meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juli 2005 #385 Del Skrevet 25. juli 2005 I et lite, eldgammelt murhus, sånn som man ser i Ebeltoft. Og så har du en stor, skjult hage i bakgården som man ikke kan se fra veien - hvor kaninen hopper rundt. Sånn må det bare være. ← Akkurat det der er jeg og sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #386 Del Skrevet 25. juli 2005 *holder seg for munnen for å ikke ødelegge Kverulas og monjas idylliske illusjoner* Sender en PM etterhvert jeg Kverula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #387 Del Skrevet 25. juli 2005 Takker for pm - kjekt å plassere deg! Du skrev ingenting om lite, gammelt, sjarmerende hus - men det var vel sikkert bare en forglemmelse! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 25. juli 2005 #388 Del Skrevet 25. juli 2005 Håper alt står bare bra til i Danmark - her er det regnvær i dag, så jeg regner med at det er dere som har fått finværet? Etter en idyllisk Danmarksuke da jeg var liten, hvor solen skinte og alt var bare happiness, innbiller jeg meg at det er fint vær i Danmark hele tiden..... Ha en fin mandag - jeg begynner avspaseringsuke i dag, men er så sliten at jeg er helt shaky..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #389 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hei Kverula og lmari! Det regner her også lmari så det må være noen andre som har tatt finværet. Monja!?! Men eller står det bra til, sånn bortsett i fra at det er mandag og at jeg er trøtt da.. (bombe) *sier ingenting om lite, gammel og sjarmerende hus* Fortsatt god mandag til dere også, Kverula og lmari! *leter videre etter den berømte arbeidslysten* Endret 25. juli 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #390 Del Skrevet 25. juli 2005 Legger inn et bilde av huset ditt jeg, malou! Eller i hvertfall ett som jeg tror ligner litt...bortsett fra at ditt har en frodig, grønn bakgård! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #391 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg regnet med at det var noe sånt ja.. Vil du beholde illusjonene Kverula, eller skal jeg fortelle at jeg bor i et gult mursteinshus? I dag får jeg sånn stort sett ikke gjort noen ting! Kommer til å straffe seg senere i uka, men sånn får det jo da bare være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 25. juli 2005 Så var jeg supermedlem jeg også! Det fristet litt å kunne legge inn bilder i dagboken, pluss at jeg samtidig kan teste ut om dette med supermedlem er noe for meg. Det skader sikkert ikke å støtte Gry med noen kroner heller. Jeg trives jo tross alt veldig godt her og det dreier seg jo tross alt kun om ca 70 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juli 2005 #393 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Velkommen som super Du har gjort et klokt valg Du har helt sikkert gulkalket huset etter at dette bildet ble tatt Endret 25. juli 2005 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juli 2005 #394 Del Skrevet 25. juli 2005 Og til opplysning: Her er det ikke sol *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #395 Del Skrevet 25. juli 2005 Åh - da vet jeg hvordan huset ditt ser ut! (Har sett et PAR av de murhusene den siste uka ja! ) Fint med murhus da! Var jo omtrent bare det i Danmark, jo. Fikk lyst på murhus selv jeg da, og siden mannen er murer, så foreslo jeg at han kunne kle huset vårt med murstein. Men så er det sånn da, at mursteinshus gjør seg best sammen med andre mursteinshus...så jeg tror ikke det hadde blitt så fint her hos oss... Da skulle det i tilfelle vært et hvitkalka ett - med halmtak. Og så skulle jeg hatt ei vogn med kartoffler til salgs i veikanten utenfor her... *drømme* Det som hadde skjedd med de, var vel at noen ungdommer hadde kommet og stjålet pengekassa og tråkka på grønnsakene... Eller pælma dem på veggen vår... (De samme ungdommene som kastet egg på døra vår, og som rev opp postkassa og kastet den langt pokker i vold...) *river seg ut av dagdrømmen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juli 2005 #396 Del Skrevet 25. juli 2005 Alle vet da at dette er huset til Malou...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #397 Del Skrevet 25. juli 2005 Hytta vår, jooo!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juli 2005 #398 Del Skrevet 25. juli 2005 Jadda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2005 #399 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Endret 26. juli 2005 av Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #400 Del Skrevet 26. juli 2005 Alle vet da at dette er huset til Malou...... ← Tja, tett på er det i allefall (ikke).. Jeg har faktisk lurt på om de vognene med grønnsaker og hva det nå ikke er folk selger langs veien faktisk får stå i fred Kverula, og om de får solgt noe i det hele tatt.. Deilig å sove lenge i dag. Jobber hjemme og vekkerklokka ringte ikke før 9. Om det bare kunne vært sånn hver dag.. *drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg