Gå til innhold

Hva er den styggeste storbyen du har vært i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må ikke være en veldig stor by, men det må være en by med minst 500.000 innbyggere. 

Anonymkode: 21c38...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry men må si : Sarpsborg ( men Sarpsborg er nok ikke en storby heller så mulig feil å nevne den) . Det kan være at jeg så for lite av byen. Men jeg likte den ikke. Likte meg godt i utkanten av selve sentrum, men ikke i sentrum av Sarpsborg.  

Av storbyer så tror jeg det er litt større byer trådstarter hinter til, men måtte bare nevne denne, selv om den ikke er noe storby. Husker hvor skuffet jeg var av Sarpsborg etter å ha besøkt byen. 

Endret av Marina234
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marina234 skrev:

Sorry men må si : Sarpsborg. Men det kan være at jeg så for lite av byen. Men jeg likte den ikke. Likte meg godt i utkanten av selve sentrum, men ikke i sentrum av Sarpsborg. 

Leste du HI? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Leste du HI? 

Ja,, jeg tilføyde noe i teksten etterpå for jeg tenkte først by, men så oppdaget jeg at det var storby... Beklager:)

Sarpsborg er ikke en storby, men måtte bare nevne en by som jeg ikke synes var noe spesiellt vakker. Jeg har ellers vært i en god del storbyer: Synes nesten alle var fine. Oslo er den styggeste storby som jeg har vært i. Oslo kan vel regnes som storby. Ellers har jeg vært i en rekke storbyer i utlandet, og de var veldig fine alle sammen. 

Endret av Marina234
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi holde oss til storbyer, eller..? Vel har Bryne vokst litt, men storby er det ikke selv om man legger godviljen til..

Lisboa. Veldig usjarmerende.

Anonymkode: f95ae...155

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bryne

Anonymkode: d8919...6b5

🙄:fart2:

Anonymkode: 0f50b...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

San Francisco. Det er helt sikkert en fin by men vi bodde på et motell over en indisk pub som spilte musikk hele natta og narkomane hang og slang på utsiden. Fikk et dårlig inntrykk der altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Frankfurt

Anonymkode: 1e585...003

Enig, og Hamburg.

Endret av puppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nesten være Beirut rett etter at jødene var på besøk. Her nordpå er Murmansk den styggeste(selv om det ikke er en storby med 300000)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frankfurt

Anonymkode: 1e585...003

Nei seriøst, ikke enig.

Anonymkode: ab23c...81c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Frankfurt

Anonymkode: 1e585...003

 Om ikke stygg så er det i hvert fall en stusselig by sett i forhold til innbyggertallet. 

Anonymkode: 99413...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv gjerne litt om hvorfor dere synes det er den styggeste byen dere har vært i. :)

Anonymkode: 21c38...9d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det må ikke være en veldig stor by, men det må være en by med minst 500.000 innbyggere. 

Anonymkode: 21c38...9d2

Oslo

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...