Gå til innhold

Stjernekamp 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om Ulrikke definitivt spiller på kropp også, bør ikke dette skygge over det faktum at hun er en utrolig sterk sanger! 

Anonymkode: 14343...dc9

Så sykt irriterende at man skal shame kvinner fordi de kler seg som de vil og har selvtillit nok til å være som man vil! Og så er det feil for muslimske kvinner å bære hijab også... skam dere!

Anonymkode: 1da95...ebc

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

juhuuuuuuuu!!!!!

Anonymkode: ecd3f...e0b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skuffende. Dette syntes jeg virkelig ikke Ole fortjente. Ella Marie synes jeg generelt har vært vinglete og relativt svak.

Gidder ikke å se på finalen ihvertfall, ingen vits, selv om jeg synes Ulrikke har nydelig stemme. 

Endret av SPOCA
  • Liker 3
Skrevet

Faen i svarte helvete, føkk, føkk, føkk! FAEN!!! 

Anonymkode: a7cd1...5dc

• Liker 2
Skrevet

Så skuffende at Ole gikk ut.  :(

• Liker 5
Skrevet

Åhhhh, ville se Ole i finalen 🤨

Anonymkode: a0019...39f

• Liker 3
Skrevet

Rett og slett uenig. Muligens riktig basert på i kveld, men synes ikke folk ser helheten over alle programmene. Synes ikke Ella burde ha gått videre forrige helg engang. Skuffet! Møkkafolk!

• Liker 6
Skrevet

Syns det var helt greit..

• Liker 1
Skrevet

Men tenk særpreg og underholdningsverdi... Jeg har vært på sinnsykt bra konserter med Isak(ella band), hun er flink og sjarmerende og dyktig - Ole er kjempeflink - men vet ikke om jeg hadde holdt ut en konsert med han. Jeg har stemt på Ella, fordi hun er kul, flink og behagelig å høre på, og et fyrverkeri på scenen. 

• Liker 7
Skrevet
Just now, Snabeltann said:

Men tenk særpreg og underholdningsverdi... Jeg har vært på sinnsykt bra konserter med Isak(ella band), hun er flink og sjarmerende og dyktig - Ole er kjempeflink - men vet ikke om jeg hadde holdt ut en konsert med han. Jeg har stemt på Ella, fordi hun er kul, flink og behagelig å høre på, og et fyrverkeri på scenen.

very enig!

• Liker 4
Skrevet

Han var faktisk dårligst i dag. Sånn er det.  Men har hatt som favoritt alle andre ganger. 

Anonymkode: 7103f...47f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Snabeltann skrev:

Jeg er helt uenig. Jeg synes hun generelt er kjedelig, og ser ikke helt særpreget hennes. Jeg synes Ole derimot, som den ulitmate entertainer, takler alle sjangre på en mye bedre måte. Ella Marie blir ofte nervøs og "rar". Eneste gang hun har vært skikkelig, skikkelig flink var under joiken, ellers imponerer hun ikke meg stort. 

Nei, dette var leit.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Mkigjen skrev:

Syns det var helt greit..

Enig faktisk, når det var de 3 igjen. Ulrikke vinner nok, blir ingen verdig vinner i år usett.

Anonymkode: 7e236...b50

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig faktisk, når det var de 3 igjen. Ulrikke vinner nok, blir ingen verdig vinner i år usett.

Uansett

Skrevet

Hva pleier de å synge i finalen? Hvilke sjangre? Om det er noe valgfritt håper jeg Ella slår til med en av bandet sitt låter. Jeg har troa!!!! 👏 👏 👏 👏 👏 

• Liker 3
Skrevet

Ole har stort sett levert strålende, men i kveld ble han litt kjedelig. Så basert på dagens låter var det rettferdig at han røk ut. Ella har en "je ne sais quoi"-faktor som slår Ulrikkes flinkhet ned i støvlene. Men de er begge to dyktige artister på hver sin måte. Det blir en spennende finale. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Albbas said:

Æsj altså. Ole er jo overlegent best! 

Ole mestrer mange flere sjangre på en sterkere måte enn det Ella gjør. Ella har mange samer og andre fans i ryggen. Ole har også mange som stemmer på han, men jeg innser at jeg også burde gjort det. :( Jeg synes han er best av de tre i semifinalen. Men med hans røtter blir det nok uansett ikke mangel på oppdrag på han fremover, muligens Ella trenger Stjernekamp mer i så måte. Ellers skulle jeg også gjerne likt å være flua på veggen når Børud-slekta har slektstreff. Ulrikke hadde for øvrig en sterk fremføring av Bon Jovi-låta.

Anonymkode: 997af...cef

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Snabeltann said:

Joda, men konseptet i Stjernekamp er å beherske flere sjangere enn sin egen. Det gjør ikke Ella. Hun er kanskje den beste artisten av de tre pga særegenhet, men hun har jo ikke imponert i de ulike sjangrene utenfor sin egen. 

Skrevet

Jeg tenker Ole minner om Adam Douglas, flink men litt kjedelig. Mer fart i jentene. Da Adam Douglas hadde sin "pauseopptreden" i dag, måtte jeg surfe på tlf... Kjedelig. Silya derimot er rå! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...