Gå til innhold

Stjernekamp 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Herregud, så vanskelig det må være å joike. Synes Ulrikke klarte seg ganske bra. 

Anonymkode: 7103f...47f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kunne kutta ut den joiken. Kjedelig, ingen kan det og har ikke forutsetning for å bedømme det.

Anonymkode: eaadc...44f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mkigjen skrev:
 

Ingen har vært bra

Ella tar nok (joika)kaka

Anonymkode: ecd3f...e0b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg joik blir en alt for smal sjanger. Kunne gjerne hatt folkemusikk/world music som tema istedenfor. Da hadde joik vært ett av flere valg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er kjedelig at 2 av 4 joiker er JH Fjallgren. Det finnes mange dyktige joikere å velge blant, hvorfor gå for den som er mest poppa? Skjønner jo selvfølgelig at det er fordi det er det de har hørt, men bah... Dårlig research! Ulrikke har i det minste gjort en bra jobb i å finne noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ullvott said:
 

Personlig synes jeg joik blir en alt for smal sjanger. Kunne gjerne hatt folkemusikk/world music som tema istedenfor. Da hadde joik vært ett av flere valg. 

Som same selv syns jeg ikke det er en særlig smal sjanger, joik varierer jo veldig fra sted til sted, og det er mange artister å velge blant. 

Men enig i at world hadde vært en spennende sjanger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk frysninger, enda jeg ikke synes den var særlig fin.

Anonymkode: ecd3f...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder hvem som skal ut er jeg litt i villrede. Ole er ifølge meg selvskreven til å vinne hele greia, men av de andre tre er jeg veldig usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nevian skrev:
 

Når det gjelder hvem som skal ut er jeg litt i villrede. Ole er ifølge meg selvskreven til å vinne hele greia, men av de andre tre er jeg veldig usikker...

Alex ut i dag, ev Ulrikke

Anonymkode: ecd3f...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Alext i dag, ev Ulrikke

Anonymkode: ecd3f...e0b

Basert på bare i kveld vil jeg tippe Alex, men synes samtidig han har gjort det litt for bra tidligere til å ryke også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Nevian skrev:
 

Basert på bare i kveld vil jeg tippe Alex, men synes samtidig han har gjort det litt for bra tidligere til å ryke også...

Jeg tenker det samme

Anonymkode: ecd3f...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Ella ryker ut, hun har sunget falskt hver eneste uke. Syns de andre har mye sterkere vokaler og er generelt flinkere. 

Anonymkode: de9d8...51f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit utfall basert på kvelden, men hvis jeg skal se tilbake på tidligere kvelder synes jeg kanskje det var Ellas tur selv om hun nailet joik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...