Gå til innhold

Stjernekamp 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Salka said:

Gleder meg til Ole, han er helt rå. Ulrikke også. Ella må ikke ryke enda, vil høre henne synge joik. Heine kan ryke idag syns jeg, slitsom type

Faktisk helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1 time siden, Anki- skrev:

Håper at Ella ryker ut, jeg. Synes hun er så oppskrytt at det holder

Ella er jo en stjerne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Ulrikke tar seieren hjem!

Også håper jeg at dommerne klarer å gå en sending uten å kommentere at hun er fra Sarpsborg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosmarin(ert) skrev:

Jeg håper Ulrikke tar seieren hjem!

Også håper jeg at dommerne klarer å gå en sending uten å kommentere at hun er fra Sarpsborg. 

Enig. Hva er det med disse dommerne som nevner det hver eneste gang. Snålt.

Jeg synes Ulrikke er veldig god. Det samme er Ole, synes det står mellom de to. 

Anonymkode: 0df96...a70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 13.35, AnonymBruker skrev:
 

Enig. Hva er det med disse dommerne som nevner det hver eneste gang. Snålt.

Jeg synes Ulrikke er veldig god. Det samme er Ole, synes det står mellom de to. 

Anonymkode: 0df96...a70

Sikkert fordi hun er fra en bitteliten, kjip småby, men synger så bra. Da må de påpeke det. Er lei jeg også. Sarpsborg, eller særp som de som kommer derfra sier er jo rimelig kjip da. Det lukter skikkelig stygt der og, lukter råtne pølser over nesten hele «byen». 

Anonymkode: a7cd1...5dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Sikkert fordi hun er fra en bitteliten, kjip småby, men synger så bra. Da må de påpeke det. Er lei jeg også. Sarpsborg, eller særp som de som kommer derfra sier er jo rimelig kjip da. Det lukter skikkelig stygt der og, lukter råtne pølser over nesten hele «byen». 

Anonymkode: a7cd1...5dc

Er Sarpsborg en bitteliten småby? :klo: Den er jo ikke det da. Nei, jeg er ikke fra Sarpsborg. Hvorfor misliker du byen så?

Anonymkode: 075da...9c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Meadow skrev:
 

Fikk noen med seg hvilke sjangere det er i kveld? 

EDM og visesang. :)

Anonymkode: 1977b...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Er Sarpsborg en bitteliten småby? :klo: Den er jo ikke det da. Nei, jeg er ikke fra Sarpsborg. Hvorfor misliker du byen så?

Anonymkode: 075da...9c3

Ja, det er det. Knøttliten. Jeg misliker ikke byen, en by trenger ikke være stor for å være fin, men det lukter vondt der. Kanskje ikke i «sentrum», men utenfor ved den Borregård-fabrikken. Der lukter det råtne pølser. 

Anonymkode: a7cd1...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og særp er ikke særlig spennende, den er ganske kjedelig, derfor jeg skrev «kjip». En småby med et «sentrum» fullt av rånere fra Østfold, er det det er. Men som sagt, jeg misliker ikke stedet for det selv om jeg ikke ferdes der. Men kanskje fordi byen er så liten dommerne alltid drar frem at Ulrikke er fra særp. 

Anonymkode: a7cd1...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det er det. Knøttliten. Jeg misliker ikke byen, en by trenger ikke være stor for å være fin, men det lukter vondt der. Kanskje ikke i «sentrum», men utenfor ved den Borregård-fabrikken. Der lukter det råtne pølser. 

Anonymkode: a7cd1...5dc

Nei, den er ikke knøttliten, men nok avsporing 

Anonymkode: 075da...9c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...