Gå til innhold

Stjernekamp 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

14 timer siden, halvehimmelen skrev:
 

 

Håper, og tror, at Ole vinner hele greia med Ulrikke på en andreplass. Ella er tøff og har litt attitude, men hun er ikke den flinkeste der. Selv om det hadde vært flott om en Finnmarking tok seieren, så må det være fortjent. Kan hende hun klarer seg til finalen på grunn av den massive støtten hun har nordpå. 

massiv støtte har hun nok...men innbyggertallet i Troms og Finnmark er vel sånn ca 240 000...og bare i Oslo er det over 600 000.....  Så vi får vel stemme mange ganger hver tenker eg;) 

Anonymkode: 5666b...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:
 

massiv støtte har hun nok...men innbyggertallet i Troms og Finnmark er vel sånn ca 240 000...og bare i Oslo er det over 600 000.....  Så vi får vel stemme mange ganger hver tenker eg;) 

Anonymkode: 5666b...7d2

Er ikke de fleste Oslo-innbyggere innflyttere fra nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2018 den 21.35, NullHull skrev:
 

Min stemme går til Ulrikke ikveld. Kjære vene for en energi!

Vet ikke riktig jeg, har på følelsen at hun ryker på lørdag.

Anonymkode: 3fb9a...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Ulrikke kan synge musikal i alle fall..Det er ikke bare noe jeg tror, men vet. For noen år siden spilte hun nemlig Maria fra sound of music, og jeg var tilskuer. Det var lenge før hun var med i the voice. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander var desidert beste heavyrocker! Helt fantastisk. Klassevokalist! Synd at han ikke kunne å joike. Taktisk så feilet han med å øve på gitar i stedet for å lytte og lære og øve mer på joik. Han hadde jo nok gitarister i bandet, men allikevel, selv om han røyk på manglende taktikk så skal han ha for at han satset hundre på heavy. En gave til oss :)

For referansens skyld søkte jeg opp sjefen sjøl, Jørn Lande på youtube, men synes ærlig talt at Alexander synger bedre.

Ole fikk mer skryt, men jeg synes ikke han sang så rikt som Aleksander.

 

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/15/2018 at 12:23 PM, Rosmarin(ert) said:
 

Er ikke de fleste Oslo-innbyggere innflyttere fra nord?

Uhm... nei:troest:

for øvrig glitrende enig med I Grosny, tar heller noen med feilbarhet og sjel enn noe skoleflinkt :) 

Anonymkode: d17b7...643

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Uhm... nei:troest:

for øvrig glitrende enig med I Grosny, tar heller noen med feilbarhet og sjel enn noe skoleflinkt :) 

Anonymkode: d17b7...643

Jeg lurer rett og slett på om dommerne var litt misunnelige på Alexander. De mente at det var bra men med for lite personlighet, Jeg er uenig i dette. Han sang med hele seg, og stemmen var rik så det holder. Jeg ble så grepet at tårene trillet. For meg framstår Alexander som den største stjerna, men det er allikevel rettferdig at han ryker ut fordi konkurransen skal ikke kåre største stjerne, men derimot den som er god nok i alle sjangere. Ella holdt på å ryke ut etter heavyrock, men joiken var fantastisk, og hun var jo strengt tatt den eneste som kunne å joike.  Ole og Ulrikke er de beste skuespillerene, og de er flinkest til å lære nye kategorier, men de har ikke den enorme stemmeklangen som de beste heavy metal vokalistene hadde, de er gode, men liksom bare 95% , for mine ører var Alexander 100 i heavy og Ella 100 i joik. I joik så var var kanskje Alexander 40% (han bommet skikkelig) , mens Ulrikke og Ole f.eks var 55%. (prosentene er unøyaktige men ett subjektivt mål for mitt inntrykk).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overbevist over Ella Marie på musical, i alle fall. Dette var både heseblesende og surt. Synes hun manglet litt «sprut» og energi. Det ble bare travelt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ella ikke fikk til musikal var ikke noe sjokk. Det var nokså dårlig, definitivt ikke topp 3-materiale. Det kom vel å merke ikke som noe sjokk. Gleder meg til Ulrikke og Ole nå, det kommer til å bli knallbra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mkigjen skrev:
 

Åhh, syns musical er så boring!

En av mine favorittsjangere. Sånn er det med Stjernekamp. Man liker noen sjangere og misliker andre intenst. Selv gadd jeg ikke engang se EDM-sendingen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tabris skrev:
 

Likte veldig godt Ole her, men de burde skrudd ned gitaren. Stemmen hans druknet et par ganger der.

Ja, det reagerte jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ella hadde nok valgt heelt feil låt.. Mens de to andre safet det ganske. Til musikal kan man godt velge litt mer futt!

Anonymkode: 1da95...ebc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duetten mellom Silya og Ella fungerer veldig fint, da! De hadde virkelig stemmer som kledde hverandre godt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig synd at ikke musical kom tidligere, Heine og Alex hadde blåst Ole og Ella av banen så det kosta etter. Ulrikke har bare fått masse gratispoeng av mannfolka pga. kropp og kjolevalg hele veien.

Anonymkode: 7e236...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...