Salka Skrevet 6. oktober 2018 #221 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Minnie23 skrev: Haha lol🤣 jeg hadde hørt alle utenom sangen til Ulrikke, men EDM er musikk jeg liker. Hører mest på rock og alternativ rock jeg, så det er så langt unna min musikk som det kan komme, hehe. Hadde det vært 90-talls eurodance, derimot... daaaa hadde jeg sikkert hørt absolutt alt. Jeg digget sånn musikk da jeg var barn og ungdom på 90-tallet og jeg må innrømme at det fortsatt er en liten guilty pleasure som er morsomt å ta frem i blant 🤣 Jeg liker Avicii litt da, synd ingen sang noen av hans låter.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #222 Skrevet 6. oktober 2018 Heia Alexander, du er best! Anonymkode: c7fa6...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #223 Skrevet 6. oktober 2018 Ole Børud minner meg om Peder Kjøs. Flotte menn begge to! Anonymkode: a0019...39f 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #225 Skrevet 6. oktober 2018 2 minutter siden, Salka skrev: Ole er så flink! Ja, har fått sansen for ham. Anonymkode: a0019...39f 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #226 Skrevet 6. oktober 2018 Til og med stemmen til Ole minner om Peders stemme, snakkestemmen altså 😁 Anonymkode: a0019...39f 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #227 Skrevet 6. oktober 2018 Tror Chris ryker i dag Anonymkode: e770c...fbf 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #228 Skrevet 6. oktober 2018 She wolf, har visst kun hørt cover av den. Visste ikke at den var David og sia sin. Men coveren liker jeg myyyye bedre Anonymkode: e770c...fbf
Salka Skrevet 6. oktober 2018 #229 Skrevet 6. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror Chris ryker i dag Anonymkode: e770c...fbf Tror (og håper) jeg og. 1
Minnie23 Skrevet 6. oktober 2018 #230 Skrevet 6. oktober 2018 52 minutter siden, Salka skrev: Hører mest på rock og alternativ rock jeg, så det er så langt unna min musikk som det kan komme, hehe. Hadde det vært 90-talls eurodance, derimot... daaaa hadde jeg sikkert hørt absolutt alt. Jeg digget sånn musikk da jeg var barn og ungdom på 90-tallet og jeg må innrømme at det fortsatt er en liten guilty pleasure som er morsomt å ta frem i blant 🤣 Jeg liker Avicii litt da, synd ingen sang noen av hans låter. Alle er forskjellige og har ulik musikksmak. Jeg hører på litt rock,, men går i EDM, pop og hip hop her. Liker musikk med litt fart i. Visesanger blir for kjedelig Håper Chris ryker. Heier på Ole og Ulrikke 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #231 Skrevet 6. oktober 2018 Chris har jo stått blant de tre siste de siste gangene, og nok en gang er han der. ulrikke ryker jo ikke! Anonymkode: e770c...fbf
Salka Skrevet 6. oktober 2018 #232 Skrevet 6. oktober 2018 1 minutt siden, Minnie23 skrev: Alle er forskjellige og har ulik musikksmak. Jeg hører på litt rock,, men går i EDM, pop og hip hop her. Liker musikk med litt fart i. Visesanger blir for kjedelig Håper Chris ryker. Heier på Ole og Ulrikke 🙂 Jepp. Enig i at viser er kjedelig, men jeg liker den Kari Bremnes-låta, sikkert litt fordi jeg har tilknytning til nord selv. Da fikk vi ønsket vårt oppfylt. Heier på de to jeg og, men liker både Alex og Ella også. Håper Ole vinner hele skiten.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #233 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg har Ella Marie som favoritt, men skal man tenke realistisk så er det nok Ole som stikker av med hele greia. Børud-navnet, hjelper nok å ha halve kristen-Norge og vel så det i ryggen Anonymkode: 44f3b...76a 3
Hedy Lamarr Skrevet 6. oktober 2018 #234 Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har Ella Marie som favoritt, men skal man tenke realistisk så er det nok Ole som stikker av med hele greia. Børud-navnet, hjelper nok å ha halve kristen-Norge og vel så det i ryggen Anonymkode: 44f3b...76a Enig i alt du skriver, men håper Ella har hele Nord-Norge i ryggen! 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #235 Skrevet 6. oktober 2018 7 minutter siden, Amawhatsnot said: Enig i alt du skriver, men håper Ella har hele Nord-Norge i ryggen! Faren min stemte sikkert 50 ganger i kveld. Ella har nok hele det samiske folk i ryggen. Anonymkode: 1e8db...0ca 3
Oida Skrevet 6. oktober 2018 #236 Skrevet 6. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chris har jo stått blant de tre siste de siste gangene, og nok en gang er han der. ulrikke ryker jo ikke! Anonymkode: e770c...fbf For meg, helt feil at Chris røk ut. Jeg synes Ulrikke var den dårligste i begge sjangere i kveld. Omtrent ikke tekst i hennes EDM låt og en del pop i visen. Men sånn er det når "fanskaren" er stor. 1
Hedy Lamarr Skrevet 6. oktober 2018 #237 Skrevet 6. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren min stemte sikkert 50 ganger i kveld. Ella har nok hele det samiske folk i ryggen. Anonymkode: 1e8db...0ca Tommel opp til faren din ❤️ Jeg er verken samisk eller nordfra, men stemte også på Ella. Gleder meg allerede til neste lørdag! 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #238 Skrevet 6. oktober 2018 4 minutter siden, Amawhatsnot said: Tommel opp til faren din ❤️ Jeg er verken samisk eller nordfra, men stemte også på Ella. Gleder meg allerede til neste lørdag! Jeg personlig syns det ble litt ekstremt. Han kunne i det minste slått av lyden så jeg slapp å høre de 50 sms-ene som kom tilbake. Anonymkode: 1e8db...0ca 2
Rosmarin(ert) Skrevet 6. oktober 2018 #239 Skrevet 6. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, Oida said: For meg, helt feil at Chris røk ut. Jeg synes Ulrikke var den dårligste i begge sjangere i kveld. Omtrent ikke tekst i hennes EDM låt og en del pop i visen. Men sånn er det når "fanskaren" er stor. Ulrikke lager show! Og EDM skal være show. ...og jammen klarte ikke Mona å blande inn «Særp» IGJEN. Like før jeg sender henne en liste over kulturpersonligheter fra Østfold. Endret 6. oktober 2018 av Rosmarin(ert) 3
Oida Skrevet 6. oktober 2018 #240 Skrevet 6. oktober 2018 2 minutter siden, Rosmarin(ert) skrev: Ulrikke lager show! Og EDM skal være show. ...og jammen klarte ikke Mona å blande inn «Særp» IGJEN. Like før jeg sender henne en liste over kulturpersonligheter fra Østfold. Ja, EDM skal være show. De andre fire lagde også show i tillegg til at de sang utrolig bra. Etter min mening en mye bedre prestasjon av disse enn Ulrikke i den sjangeren. I sjanger to for kvelden fremførte de andre viser med følelser. I mine ører brøt "popen" inn i Ulrikkes fremføring og hun klarte ikke levere med innlevelse som de andre. Når det kommer til dommer Mona virker hun å ha en svakhet for Ulrikke. Hun får bare ros fra henne, der hun pirker på de andre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå