Gå til innhold

Stjernekamp 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Mkigjen skrev:

Hun gjør det veldig bra, treffer alle de høye tonene

Ella gjorde det overhodet ikke bra! Hun var helt på jordet med timingen. I tillegg formidler hun ikke låta på noen god måte. Feil uttale og alt for mye vibrator. Dette var ikke opera. 

Anonymkode: 75990...d34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ella gjorde det overhodet ikke bra! Hun var helt på jordet med timingen. I tillegg formidler hun ikke låta på noen god måte. Feil uttale og alt for mye vibrator. Dette var ikke opera. 

Da er vi uenige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mkigjen skrev:

Da er vi uenige

Det får så være, men ulike sjangre har ulike kriterier. Hun er ikke innafor i operasjangeren. 

Anonymkode: 75990...d34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene gjorde det definitivt best i kveld, med unntak av Chris. Skjønner ikke hvorfor han fikk så mye skryt. 

Opera er min favorittkategori på Sjernekamp (+ punk, men har den kategorien vært med siden 2016?) Uansett, Solveig Kringlebotn "vinner" hver gang i opera, for ei herlig dame!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amawhatsnot skrev:

Mennene gjorde det definitivt best i kveld, med unntak av Chris. Skjønner ikke hvorfor han fikk så mye skryt. 

Opera er min favorittkategori på Sjernekamp (+ punk, men har den kategorien vært med siden 2016?) Uansett, Solveig Kringlebotn "vinner" hver gang i opera, for ei herlig dame!

Helt enig med deg! Opera er veldig teknisk og selvsagt krevende for stemmebånd og lunger. Man er gudegitt en god mentor dersom man skal mestre det på en uke. Ole og Alex synes jeg er godt innafor. Solveig er fantastisk på alle måter. Hun gjør det alltid bra i Stjernekamp synes jeg, og får virkelig henta frem kvaliteter i deltakerne. 

Anonymkode: 75990...d34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det får så være, men ulike sjangre har ulike kriterier. Hun er ikke innafor i operasjangeren. 

Fler som var uenige med deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Onkelen til Lisa Børud, Ole, imponerer meg hver lørdag.

Anonymkode: a0019...39f

Helt enig. Han er helt rå, håper han vinner hele greia. Ulrikke er også veldig flink syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heine må ut i dag.

Anonymkode: eaadc...44f

e9

Anonymkode: ecd3f...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, programmet ødelegges for meg av at programlederen maser om applaus hele tiden.

"Gi ham/henne/dem en applaus" må være den mest brukte frasen på NRK noen sinne, og nå når jeg har lagt merke til det så hører jeg ikke annet...

Anonymkode: fc219...147

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Ella jeg og, håper ikke hun ryker.. har du hørt! Ut med Tottis i kveld.

Anonymkode: ecd3f...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til Ole, han er helt rå. Ulrikke også. Ella må ikke ryke enda, vil høre henne synge joik. Heine kan ryke idag syns jeg, slitsom type. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...